Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОМПЕТЕНТНОСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
158.9
Э 47
б-ка Бойка О. Д. / Э 47-фб


    Эллиот, Чарльз.
    12 схем, которые мешают нам жить [Текст] = Why Can't I Get What I Want? : [Почему я не получаю то, что хочу?] / Ч. Эллиот, М. Кирби Лассен ; пер. Е. Клиорина. - 2-е изд. - Санкт-Петербург [и др.] : Питер, 2008. - 254, [2] с. - (Сам себе психолог) (Так поступайте, чтобы жить счастливо). - [Двенадцать схем, которые мешают нам жить] . - паралел. тит. лист на англ. яз. - ISBN 978-5-388-00118-4. - ISBN 0-89106-112-6 (англ.) : 20.00 грн.
ББК 88.5
РУБ 158.9
Рубрики: Соціальна психологія
   Психологія особистості

   Міжособистісні відносини

Кл.слова (ненормовані):
психотерапия -- когнитивная терапия -- самооценка -- самоуважение -- компетентность -- межличностные отношения


Дод.точки доступу:
Кирби Лассен, Морин; Клиорина, Е. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
74
К 66


    Кормакова, В. Н.
    Авторская мастерская - школа обучения рабочим профессиям [Текст] / В. Н. Кормакова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 10. - С. 227-231
ББК 74
Рубрики: професійна орієнтація в школі
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
авторская мастерская -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- экономическая подготовка -- базовая культура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Качалина, Е. Б.
    Активная профессиональная позиция педагога как психолого-педагогическая проблема [Текст] / Е. Б. Качалина // Психология обучения. - 2007. - N2. - С. 98-109 . - ISSN 1234-5678
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
профессиональная компетентность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Лукьянова, И. И.
    Базовые потребности возраста как основа развития социальной компетентности у подростков [Текст] / И.И. Лукьянова // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N9. - С. 39-42 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: соціалізація
   Психологія підлітка

Кл.слова (ненормовані):
социальная компетентность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Зміст:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: ВМУ-ПО/2010/4
   Журнал

Вестник Московского университета [Текст]. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - М., 1946 - . - Виходить двічі на рік
2010р. N 4
Зміст:
Попков, В. А. "Российское образование-2020": модель непотребного будущего / В. А. Попков, В. Д. Жирнов. - С.11-30.
Аронов, А. М. О понятии "математическая компетентность" / А. М. Аронов, О. В. Знаменская. - С.31-43.
Винник, М. А. Системный подход к разработке и проведению практикума по естествознанию в вузе / М. А. Винник. - С.44-53.
Волкова, Н. В. Эмпирическое и теоретическое осмысление понятия "образовательное событие" / Н. В. Волкова. - С.54-62.
Петунин, О. В. Система активизации познавательной самостоятельности учащихся / О. В. Петунин. - С.63-70.
Попов, Л. В. К юбилею Славяно-греко-латинской академии : к 300-летию со дня рождения Ломоносова М. В. / Л. В. Попов, Н. Х. Розов. - С.76-86.
Новаковская, Ю. В. Российская и европейская системы высшего образования / Ю. В. Новаковская. - С.87-101.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВП 2/2007/2
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 2
Зміст:
Василюк, Ф. Е. Семиотика и техника эмпатии / Ф. Е. Василюк. - С.3-14
Кожухарь, Г. С. Модель усиленной мотивации: взаимодействие базовых механизмов межличностной толерантности / Г. С. Кожухарь. - С.15-29
Бурменская, Г. В. Формирование комбинаторного мышления у младших школьников и подростков / Г. В. Бурменская, Л. В. Евдокимова. - С.30-43
Ушакова, Т. Н. Раннее речевое развитие и его природные основания / Т. Н. Ушакова, С. С. Белова, О. Е. Громова. - С.44-56
Смирнова, Е. О. Структура и динамика родительского отношения в отногенезе ребенка / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова. - С.57-68
Смысл, адаптация и самодетерминация у подростков. - С.68-79
Козырева, Н. А. Развитие творческой позиции старших дошкольников в игре с противоречиями / Н. А. Козырева. - С.80-91
Кондратьев, М. Ю. Особенности адаптации развивающейся личности в условиях становления ученической группы / М. Ю. Кондратьев, Э. Г. Вартанова. - С.91-98
Алишев, Б. С. Представления о свободе у современных студентов / Б. С. Алишев. - С.99-109
Ильин, В. А. Использование психосоциального подхода для изучения социально-психологических процессов в современном обществе / В. А. Ильин. - С.109-123
Ничипоренко, Н. П. Прогностическая компетентность в системе личностных свойств / Н. П. Ничипоренко. - С.123-130
Гут, Р. О творчестве в науке и технике / Р. Гут. - С.130-139
Белошистая, А. В. Игра на занятии по математике, или еще раз о "веселой математике" / А. В. Белошистая. - С.140-144
Барабанщиков, В. А. Системный подход в психологии: К 80-летию со дня рождения Б.Ф.Ломова / В. А. Барабанщиков. - С.145-151
Богданчиков, С. А. Отечественная идеалистическая психология 1920-х годов / С. А. Богданчиков. - С.152-160
Арестова, О. Н. Диагностика мотивационного конфликта личности с помощью метода пиктограмм / О. Н. Арестова. - С.161-170
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВОС -1/2007/1
   Журнал

Высшее образование сегодня [Текст]/ Реферируемое издание ВАК России. - М. : "Роспечать", 2004 - . - ISSN 1726-667Х. - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Емельянов, И. Н. Ценности современного общества в содержании университетского образования / И.Н. Емельянов. - С.14-18
Тройхардт, Л. Менеджмент по результатам и оценка высшего образования как модные тенденции и истории успеха: пример Финляндии / Л. Тройхардт. - С.22-27
Башмакова, Н. И. Мировые тенденции развития высшего образования в XXI веке : видение ЮНЕСКО и практика реформ / Н.И. Башмакова. - С.28-30
Ерш, Е. Н. Наша тихая сексуальная революция: новации в отношениях между полами в студенческой среде / Е.Н. Ерш. - С.34-38
Трушников, Д. Ю. Социокультурная обособленность высшей школы : традиция, достойная сохранения, или источник кризиса? / Д.Ю. Трушников. - С.39-41
Иванов, А. Н. Философия права сегодня : наука и учебная дисциплина / А.Н. Иванов. - С.42-44
Балыхина, Т. М. Компетентность преподавателя и администратора вуза в разрешении конфликтов / Т.М. Балыхина, А.А. Денисова. - С.48-51
Павлова, Ж. П. Профессионально-педагогическая идентификация студента / Ж.П. Павлова. - С.52-54
Филимонюк, Л. А. Формирование проектной культуры будущего педагога / Л.А. Филимонюк. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ДШП1/2002/2
   Журнал

Дайджест школа-парк педагогічних ідей та технологій [Текст]. - Київ : "Плеяда", 2002 -
2002р. N 2
Зміст:
Абдулкаримов, Г. Г. Об опыте работы по формированию у детей этнической толерантности / Г.Г. Абдулкаримов. - С.36-37
Панов, М. И. Мужчина и женщина: проблемы эффективной коммуникации / М.И. Панов. - С.53-55
Кл.слова: общение
Лукьянова, Л. И. Психолого-педагогическая компетентность учителя / Л.И. Лукьянова. - С.77-79
Кл.слова: рефлексия, общительность, эмпатичность
Степанова, М. А. О критериях профессионализма школьного психолога / М.А. Степанова. - С.80-82
Как взять себя в руки и успокоиться. - С.83-84
Кл.слова: рекомендации
Как вести с трудными людьми различных типов (советы психолога). - С.85-89
Кл.слова: агрессор, общение, коммуникация
Литвак, М. Психология одиночества / М. Литвак. - С.90-91
Анциферов, О. Конфликтно-стрессовые ситуации в работе с подростками / О. Анциферов. - С.106-107
Кл.слова: конфликты
Михайлова, Т. Ю. Проблема преодоления внутренних конфликтов школьников как одна из основных в работе школьной психологической службы / Т.Ю. Михайлова. - С.108-109
Кл.слова: Конфликты., Психологическая служба
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
74.2
Е 30


    Егоров, О. Г.
    Два кита модернизации : компетентность и конкурентная личность [Текст] / О. Г. Егоров // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 9. - С. 16-23
ББК 74.2
Рубрики: Модернізація освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 17913
Кількість відвідувачів 990
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя