Пошуковий запит: <.>K=КОНФЛІКТ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 212
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шевченко О. О. Як ефективно діяти в критичних ситуаціях (заняття з елементами тренінгу для класних керівників)/О. О. Шевченко // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2014,N N 6.-С.16-24.
|
>2.
| Ляльчук Г.Д. Я серед інших: Соціально-комунікативний тренінг конструктивної взаємодії для учнівської молоді (9-10кл.)/Г.Д. Ляльчук // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N17( вересень).-С.29
|
>3.
| Коновалова В. О. Юридична психологія: Академічний курс/В. О. Коновалова, В. Ю. Шепітько. - 2004
|
>4.
| Дзятковская Экологическая этика: проблеми экологического воспитания/Е. Н. Дзятковская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 4.-С.27-34
|
>5.
| Шкільний світ - 2004г.,N 14(квітень) (Введено оглавление)
|
>6.
| Хентшель Г. Чи існує в Україні українсько-російський мовний конфлікт? Про співіснування, протистояння та змішування української та російської мов/Г. Хентшель, М. Брюггеманн // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2016,N N 1(57).-С.55-77.
|
>7.
| Бондаренко Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору/Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 6.-С.12-14
|
>8.
| Козловський І. Християнські церкви Донеччини (у контексті російської військової агресії)/І. Козловський // Народна творчість та етнологія. -Київ:НАН України, 2018,N N 4.-С.52-59.
|
>9.
| Савінова Н. Формуємо уміння застосовувати активне слухання під час конфлікту/Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023,N N 12.-С.19-25.
|
>10.
| Пастух Б. Форми свободи у драматургії Лесі Українки/Б. Пастух // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2012,N N 2.-С.16-20.
|
>11.
| Бікеєва А. С. Учні повинні, або Гра дорослих у "можна - не можна"?!/А. С. Бікеєва // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 16/18.-С.33-37.
|
>12.
| Бондаренко Г. Л. Уроки самопізнання : Розвиток творчого мислення/Г. Л. Бондаренко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N15(серпень).-С.16-20.
|
>13.
| Фанталова Е. Б. "Уровень соотношения "ценности" и "доступности" в различных жизненных сферах": психометрическое исследование показателей. Методика/Е. Б. Фанталова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 2.-С.228-243
|
>14.
| Крам Т. Ф. Управление энергией конфликта: Как превратить работу в творчество/Т. Ф. Крам; пер. с англ. и послеслов. С. Л. Удовик. - 2000
|
>15.
| Крам Т. Ф. Управление энергией конфликта: Как превратить работу в творчество/Т. Ф. Крам ; ред. А. А. Стативика. - 2001
|
>16.
| Козлов В. В. Управление конфликтом/В. В. Козлов, А. А. Козлова. - 2006
|
>17.
| Ярків Я. І. Умови вирішення конфліктів у підлітковому середовищі соціальним педагогом/Я. І. Ярків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2013,N N 2.-С.32-41.
|
>18.
| Білоконенко Л. А. Українськомовний міжособистісний конфлікт/Л. А. Білоконенко. - 2015
|
>19.
| Патриляк І. Українсько-польський конфлікт і питання повоєнної належності Львова у світлі звітів підпілля ОУН(б) (вересень 1943 – квітень 1945 рр.)./І. Патриляк // Український історичний журнал. -Київ:Редакція "УІЖ", 2019,N N 6.-С.20-40.
|
>20.
| Козицький А. Українсько-польський конфлікт 1943 р. на Волині: аналіз за методикою геноцидних студій/А. Козицький // Український історичний журнал. -Київ:Редакція "УІЖ", 2019,N N 6.-С.4-20.
|
|
|