Пошуковий запит: <.>K=МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Гудзик І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови/І. Гудзик // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N8.-С.47-51
|
>2.
| Лавренюк В. Українська мова і сучасність: розвиток мовленнєвих умінь і навичок студентів/В. Лавренюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 3.-С.46-50.
|
>3.
| Яновицька Н. Проект навчальної програми з української мови для 5 класу шкіл з національними мовами навчання/Н. Яновицька, О. Петрук // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2016,N N 6.-С.34-42.
|
>4.
| Попова Л. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи/Л. Попова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2016,N N 4.-С.15-18.
|
>5.
| Петренко І. Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами/Інна Петренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.22–26.
|
>6.
| Галаєвська Л. Удосконалення мовленннєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення/Л. Галаєвська // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 5.-С.41-44.
|
>7.
| Вашуленко О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання/Оксана Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.20–24
|
>8.
| Нещерет О. І. Психологія мовленнєвої діяльності: основи психолінгвістичних знань/О. І. Нещерет. - 2016
|
>9.
| Варзацька Л. Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти/Л. Варзацька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 9.-С.7-15.
|
>10.
| Мирошніченко А. Л. План уроку може бути таким.../А. Л. Мирошніченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 22/23.-С.18-20.
|
>11.
| Дацюк Наталія Екскурсія в країну "Екологознай""/Наталія Дацюк, Любов Слива // Дошкільне виховання, 2014,N № 5.-С.30-32
|
>12.
| Погорєлова Л. Запрошуємо на гостину до казки/Л. Погорєлова, К. Шевцова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.18–26.
|
>13.
| Трібушна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/С. Трібушна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.48-51
|
>14.
| Кідік Л. Б. A series of lessons on human rights/Кідік Л. Б. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 28/29.-С.29-38
|
>15.
| Пентилюк М. Гармонійний розвиток особистості школяра засобами української мови крізь призму педагогічних досліджень/М. Пентилюк // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 3.-С.2-9.
|
>16.
| Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/Ольга Петрик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.39–43
|
>17.
| Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.75–87
|
>18.
| Гречишкіна І. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика/І. Гречишкіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 1.-С.13-15.
|
>19.
| Долженко С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу/Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.74–80
|
>20.
| Калмикова Л. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання та говоріння/Л. Калмикова, Н. Харченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2019,N № 3/4.-С.53–59
|
>21.
| Кудлай О. В. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті/О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 2.-С.131-136
|
>22.
| Ростикус Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів/Надія Ростикус // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.23–28.
|
>23.
| Ростикус Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів/Надія Ростикус // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.20–25.
|
>24.
| Плигань О. Творчі завдання на уроках української мови/Олена Плигань, Олена Колісник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.19–20.
|
>25.
| Кіндрат І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.42–51.
|
>26.
| Петрук О. Українська мова як державна/Оксана Петрук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.34–35.
|
>27.
| Гошовська О. Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність/О. Гошовська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 9.-С.7-9.
|
>28.
| Руснак Л. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників/Л. Руснак, Г. Гладка // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.13-20
|
>29.
| Звєрєва Навчання читання (формування компетенції в читанні)/Т. Ю. Звєрєва // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 11.-С.2-4.
|
>30.
| Рольова гра "The world of professions". 9-11 класи/М. Л. Мініна, А. Д. Сласна [та ін.] // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 9.-С.14-17.
|
|
|