Пошуковий запит: <.>K=МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Нещерет О. І. Психологія мовленнєвої діяльності/О. І. Нещерет. - 2004
|
>2.
| Гудзик І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови/І. Гудзик // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N8.-С.47-51
|
>3.
| Статівка В. І. Взаємозв’язане навчання видів мовленнєвої діяльності учнів основної школи в процесі підготовки та створення текстів/В. І. Статівка. - 2006
|
>4.
| Хорошковська О. Н. Лінгводидактична система початкового навчання української мови у школах з російською мовою викладання/О. Н. Хорошковська. - 1999
|
>5.
| Пономарьова К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів/К. Пономарьова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N 10.-С.34-38
|
>6.
| Хорошковська О. Текст як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови/О. Хорошковська, О. Петрук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 1.-С.12-15
|
>7.
| Бондаренко И. А. Некоторые проблемы классификации упражнений для развития навыков аудирования на русском языке/И. А. Бондаренко // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2010,N N 6.-С.21-26.
|
>8.
| [Українська мова у школах національних меншин] // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2010,N N 8.-С.49-65
|
>9.
| Дуванова О. Використання комунікативної методики в процесі навчання іноземної мови/О. Дуванова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 1.-С.2-3.
|
>10.
| Рольова гра "The world of professions". 9-11 класи/М. Л. Мініна, А. Д. Сласна [та ін.] // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 9.-С.14-17.
|
>11.
| Звєрєва Навчання читання (формування компетенції в читанні)/Т. Ю. Звєрєва // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 11.-С.2-4.
|
>12.
| Яремчук Н. Говоріння як наукове поняття/Н. Яремчук // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 1.-С.10-15.
|
>13.
| Палінчак В. О. Animals in danger. 6 form/В. О. Палінчак // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 6.-С.12-13.
|
>14.
| Хілько Н. В. Навчання діалогічного мовлення як засіб розвитку креативного мислення учнів/Н. В. Хілько // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 13.-С.2-11
|
>15.
| Зарецький О. [Рецензія]/О. Зарецький // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2012,N N 1.-С.82-84.
|
>16.
| Буренко В. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу/В. Буренко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.7-9
|
>17.
| Богачова І. В. Конкурс-вікторина "Animals' world"/І. В. Богачова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 6.-С.38-39
|
>18.
| Маралова Е. А. Совершенствование педагогических условий в ДОУ: коммуникативно-речевой каркас образовательной среды/Е. А. Маралова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 3.-С.6-11.
|
>19.
| Дроздова І. Проблеми навчання усного й писемного професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/І. Дроздова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2013,N N 4.-С.42-46.
|
>20.
| Дідик О. Д. Знайомтесь: Великобританія/О. Д. Дідик // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 30.-С.17-18.
|
>21.
| Береза З. О. Як навчити переказувати англійською мовою/З. О. Береза // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 32.-С.2-9
|
>22.
| [До ювілею Василя Сухомлинського] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N N 9.-С.1-13
|
>23.
| Полонська Т. Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови в старшій (профільній) школі/Т. Полонська // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 6.-С.6-9
|
>24.
| Лапіна О. Благодійність у житті. Бездомні тварини/О. Лапіна // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 6.-С.49-52.
|
>25.
| Махінов В. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови/В. Махінов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.49-51
|
>26.
| Ходякова Л. А. Активизация речевой деятельности школьников средствами живописи и музыки/Л. А. Ходякова, И. К. Геро // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2013,N N 11.-С.3-7.
|
>27.
| Ноздрачова О. Г. Успішне ЗНО - поєднання знань і тактики виконання/О. Г. Ноздрачова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 4/5.-С.2-4.
|
>28.
| Руснак Л. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників/Л. Руснак, Г. Гладка // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.13-20
|
>29.
| Дацюк Наталія Екскурсія в країну "Екологознай""/Наталія Дацюк, Любов Слива // Дошкільне виховання, 2014,N № 5.-С.30-32
|
>30.
| Мирошніченко А. Л. План уроку може бути таким.../А. Л. Мирошніченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 22/23.-С.18-20.
|
|
|