Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.04(4Укр)/Ф 42
Назва : Феномен інновацій
Місце публікування : Управління освітою: Часопис для керівників освітньої галузі. - К.: Перше вересня, 2010. - N 13(липень). - С. 3-6 (Шифр УО-1/2010/13(липень))
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості
Інновації в школі
Вища освіта-- інновації
методична допомога вчителям Ніжина
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня парадигма--громадянські навички--гра та праця
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/З-91
Автор(и) : Зуєв В., Зуєва В.
Назва : Криза освіти: український контекст
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2010. - N 2. - С. 7-13. (Шифр ВОУ1/2010/2)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система освіти--глобалізація--освітня парадигма--безперервна освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузь В. Г.
Назва : Нова освітня парадигма - нові освітні технології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 2. - С. 28-35 (Шифр ПП1/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- інновації
нові педагогічні технології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Л 64
Автор(и) : Литньова, Тамара
Назва : Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.)
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2010. - N 2. - С. 68-72. (Шифр ІПА-1/2010/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України, 1917-1991
Зміст освіти
Педагогічні дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня парадигма--історико-педагогічні дослідження
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Б 11
Автор(и) : Біда, Олена, Прокопенко, Людмила
Назва : Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 10. - С. 8-10. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/10). - ISSN 0131-6788
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- якість вищої освіти
Якість вищої освіти
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розкриваються шляхи забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання в ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/П 78
Назва : Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 11. - С. 47. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/11). - ISSN 0131-6788
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України(1917-
Дошкільна освіта в Україні
Початкова освіта в Україні-- історія, 20 ст. 2 пол.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: Стаття присвячена ІV Міжнародним та ХVІІІ Всеукраїнським педагогічним читанням, темою яких були проблеми дошкілля та початкової школи.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.24/К 43
Автор(и) : Кириленко, Світлана
Назва : Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2015. - N 7/8. - С. 8-11. (Шифр РШ/2015/7/8)
ББК : 74.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальноосвітні навчальні заклади-- моделювання діяльності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель--освітня парадигма--педагогічне моделювання--постулати моделювання--проектування--педагогічний експеримент
Анотація: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття “моделювання”, “педагогічна модель” у контексті розвитку ЗНЗ. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об’єкт, предмет педагогічного моделювання.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Д 13
Автор(и) : Давидов П. Г.
Назва : Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз
Місце публікування : Практична філософія: Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К.: Центр практичної філософії, 2010. - N 4. - С. 109-115. (Шифр ПФ/2010/4)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Освіта-- категорія “освіта”-- соціально-філософський феномен
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня парадигма--реформування освіти--модернізація освіти--університетська освіта--філософія освіти--категорія “освіта”
Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.
Знайти схожі

 
Статистика
за 15.06.2024
Кількість запитів 48795
Кількість відвідувачів 1547
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя