Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (32)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПАРАДИГМА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 376
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/Г 93
Автор(и) : Губерський, Леонід, Андрущенко, Віктор, Михальченко, Микола
Назва : Культура. Ідеологія. Особистість : методолого-світоглядний аналіз
Вихідні дані : К.: Знання України, 2002
Кільк.характеристики :578 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут соціології НАН України, Інститут вищої освіти АПН України
ISBN, Ціна 966-7999-07-6: 35.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.51
ББК : 60.550
Зміст : ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ ; КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА ; ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ ; УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ; ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ ; КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ ; КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ ; ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ; ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ; ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ ; УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ ; МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ ; ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР ; СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ ; СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" ; РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ ; ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ ; ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ ; СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ ; УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ ; ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ ; ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА ; ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ ; ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ ; ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ?
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 001/М 75
Назва : Молода нація : Альманах. № 13
Вихідні дані : К.: Смолоскип, 1999
Кільк.характеристики :324 с
Серія: Архів. Історія ідей. Політична філософія. Політичні науки
ISBN, Ціна 966-7332-13-6: 2.50, 3.00, грн.
ДРНТІ : 12.21
ББК : 72 + 83.3(4Укр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова-- мова художніх творів-- поезія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова української поезії
Зміст : Юрій Меженко: пропис із української культури 20-х років ХХ століття/ О. Галета. До питання про спадщину Миколи Чернявського в літературно-мовному процесі кінця XIX -початку ХХ століть/ Ю. Датченко. "Свої" і "чужі" у циклі казок О. Іваненко "Великі очі" (до проблеми витворення радянського міфа)/ Н. Калита. Метаморфози людини бароко в "Київських чудах" Петра Могили/ Л. Карнаух. Похоронні голосіння в українській традиції: Проблема жанру/ І. Коваль-Фучило. Творчість Івана Котляревського та нова парадигма української літературної мови/ А. Окара; Н. Поліщук. "Страшна помста" М. Гоголя: спроба відчитання однієї міфологеми/ Н. Поліщук; М. Стринаглюк. Принципи середньовічного художнього мислення в "Моєму Ізмарагді" Івана Франка: відповідність традиції/ М. Стринаглюк; О. Муслієнко. Микола Хвильовий: "Вступна новела" як текст-код/ О. Муслієнко; Л. Петрова. Художньо-інтелектуальний потенціал імен - знаків світової культури (на метеріалі поезій Ліни Костенко)/ Л. Петрова; М. Василишин. Небуденність буденних героїв М. Савича/ М. Василишин; В. Зарва. Просвітницька раціоналістично-сенсуалістична тенденція у творчості Ф. Достоєвського/ В. Зарва; Д. Сироїд. Теодосій Печерський : час об’явлення та об’явленого/ Д. Сироїд; Х. Стельмах. Специфіка жіночої психології у романі Ясміни Тешанович "Сирени"/ Х. Стельмах.
Примірники : всього : фб(2)
Вільні : фб(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 37(05)/В 53
Назва : Вісник Львівського університету. Серія педагогічна . Вип. 14
Вихідні дані : Львів: Львівський національний університет, 1999
Кільк.характеристики :254 с
Ціна : 7.50 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Зміст : Освітні стратегії і перспективи ; Освіта в умовах трансформації суспільного устрою в Україні/ Т. Кошманова; Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович. Нова парадигма філософії підготовки вчителів/ Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк. Європейський вимір в освіті/ М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів. Психолого-педагогічні аспекти організації білінгвальних шкіл як форми діалогу культури/ Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ. До проблеми інтеграції психологічної психотерапії та педагогіки/ З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко. Про модель управління державними закладами освіти/ Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак. Історія української та зарубіжної школи і педагогічної думки ; Проблеми педагогічної етики в епоху Середньовіччя та Нового часу/ І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка. Полікультурні основи української вищої освіти XVI - XVIII ст. (світоглядно-гуманістичний аспект)/ О. Караманов; І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина. Штрихи до історії діяльності педагогічних кафедр в університеті Яна Казимира (Львів, 20-30-ті роки ХХ ст)/ Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед. Розвиток педології у галичині на початку ХХ ст./ І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук. Проблема виховання характеру у матеріалах Першого Українського Педагогічного Конгресу/ В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська. Просвітньо-виховна діяльність українських молодіжних організацій релігійного спрямування (Галичина, кінець XIX - 30-ті роки ХХ ст.)/ Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Проблеми організації шкільного навчання на сторінках журналу "Учитель"/ Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Особливості розвитку української теорії і практики шкільного навчання в Галичині міжвоєнної доби/ М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Ідеал учителя у педагогічній системі Юліана Дзеровича/ І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Проблема формування національної свідомості дітей у педагогічній спадщині Івана Ющишина/ С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Етнічна преса українців у боротьбі за розвиток українського шкільництва у Канаді/ Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Проблеми сучасного українського виховання ; Параметри виховання , орієнтованого на підготовку людини до самостійного духовного розвитку/ Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Психологічний аналіз деяких причин девіантної поведінки школярів/ М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність/ З. Гіптерс; Г. Коссак; Г. Савчук. Роль педагога як посередника у навчанні і вихованні молоді/ Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. Вплив екологічної ситуації на формування свідомості сучасника/ Н. Лозинська; К. Беркита. Культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів/ Г. Коссак; Г. Савчук. Впровадження надбань вальдорфської педагогіки в закладах нового типу/ О. Захарчук. Актуальні питання дидактики середньої і вищої школи ; Особливості розвитку педагогічних технологій у вищій школі України/ К. Беркита. Проблема взаємодії наукових знань та життєвого досвіду учнів у системі природничої освіти/ Г. Савчук. Психолого-педагогічні аспекти формування наукового стилю мислення старшокласників у навчально-пізнавальній діяльності/ О. Захарчук. Психолого-педагогічний аналіз проблем молодших школярів у навчанні (з досвіду практичної роботи)/ М. Романишин. Теоретичні аспекти змісту професійного навчання бакалаврів з економіки та підприємництва/ К. Беркита. Міжпредметні зв’язки як необхідна дидактична умова підвищення наукового рівня викладання основ наук у школі/ Г. Савчук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди : науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Вищі навчальні заклади
Важковиховуваність
Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30(075.3)/Р 83
Автор(и) : Рудич, Фелікс Михайлович
Назва : Політологія : підручник для студентів вищих навч. закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :480 с
Примітки : Літ.: с. 472-473; Іменний покаж.: с. 467-471
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0347-9: 11.40, 3.50, грн.
ДРНТІ : 11.01
ББК : 66.0я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Політична думка-- історія
Козацька епоха-- політика
Парадигма (політ.)
Політична система
Політична партія
Демократія
Державна влада
Політична еліта
Політичне лідерство
Маркетинг політичний
Менеджмент політичний
Політична культура
Політична ідеологія
Політологія-- порівняльна політологія
Геополітика
Політичний режим
Примірники : всього 47: Ч.З.№2(20), фб(1), ав(2), аб(28), КСХ(1)
Вільні : Ч.З.№2(20), фб(1), ав(2), аб(28), КСХ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У1/Б 24
Автор(и) : Барабаш, Юрій
Назва : Тарас Шевченко: імператив України: Історіо- й націософська парадигма : биография отдельного лица
Вихідні дані : К.: Києво-Могилянська Академія, 2004
Кільк.характеристики :181 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України
ISBN, Ціна 966-518-303-6: 2.40 грн.
ДРНТІ : 17.09
ББК : 83.3(4УКР)5-8(Шевченко Т. Г.)
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301(075.3)/С 69
Автор(и) : Кушерець, Тамара Вікторівна
Назва : Соціологія : навчальний посібник : Змістовий модуль 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 6.50 грн.
ДРНТІ : 04.01.39
ББК : 60.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Свобода (соціологія)
Самогубство
позитивізм
Органіцизм
Еволюціонізм
Соціологізм
Формальна соціологія
Гуманістична соціологія
феноменологічна соціологія
Емпірична соціологія
Соціологія --Україна
Соціальні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): протестантська етика--структурний функціоналізм--конфліктна парадигма--символічний інтеракціонізм
Примірники : всього 129: Ч.З.№2(20), фб(1), ав(2), аб(107)
Вільні : Ч.З.№2(20), фб(1), ав(2), аб(107)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4У-08/С76
Автор(и) : Ставицька, Леся
Назва : Арго, жаргон, сленг. Соціяльна диференціяція української мови : монография
Вихідні дані : К.: Критика, 2005
Кільк.характеристики :464 с
Колективи : Український науковий інститут Гарвардського університету, Інститут критики, Національна Академія Наук України, Інститут української мови
Примітки : Бібліогр.: с. 426-449
ISBN, Ціна 966-76--79-68-3: 25.00 грн.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81.411.1-5
Зміст : Соціальні діалекти: термінологічно-поняттєва парадигма ; Українські арго 19 століття ; Бурсацько-семінарський жаргон 19 століття ; Соціокомунікативні аспекти жаргоновживання ; Соціофункціональні аспекти сучасних соціолектів ; Соціостилістичні параметри функціонування соціолектів ; Національно-мовна характеристика сучасного українського жаргоновживання ; Українська лексика в російському та польському жаргонно-сленговому вокабулярі
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№3(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : навчально-методичний посібник. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 10.70 грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічні технології
Технології навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
Вальдорфська педагогіка
Школа Монтессорі
Інноваційні технології навчання
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ; Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи ; Педагогічна технологія як наука ; Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти ; Педагогічна технологія: антропологічний підхід/ К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Технології в освіті/ О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. Педагогическая технология: Эволюция понятия/ О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. Педагогические технологии: новый этап эволюции?/ Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. Що ж таке технологія навчання?/ Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах/ Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. Про трактування поняття "педагогічна технологія"/ Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти/ С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Сучасні технології навчання/ С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ ; Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення ; Особистісно орієнтоване навчання ; Особистісно орієнтовані технології ; Індивідуальність учителя й освітні технології ; Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи/ Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки/ Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності/ І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Психологія особистісно зорієнтованого навчання/ Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Технологія особистісно зорієнтованого уроку/ Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі/ Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма/ С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. Особистісно зорієнтоване навчання/ Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку)/ Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку/ Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів/ Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі/ З. Роговська; О. Іоновва. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти/ О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Групова форма роботи на уроках математики/ Л. Бондарчук; О. Темченко. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями/ В. Красновський; А. А. Гин. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності/ О. Литвяк; Т. Мостова. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів/ В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів/ І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности/ Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Проектный подход и требования к учителю/ О. Іоновва; Я. Костін. Проектні технології в процесі становлення школи/ О. Іоновва. УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ ; Метод проектів у освітніх закладах Канади/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху/ О. Темченко. До знань - через радість пізнання/ А. А. Гин. Ідея колективної творчої діяльності/ Т. Мостова. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/ Ш. О. Амонашвили. Школа сідає за комп’ютер/ Ш. О. Амонашвілі. ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ ; Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті/ Т. В. Потапова. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня/ Я. Костін. Евритмія і малювання у вальдорфській школі/ О. Іоновва. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ; Характеристика сучасного традиційного навчання ; Характеристика інноваційних систем навчання ; Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення ; Шляхом інноваційного навчання/ К. Баханов. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Інновації: Від терміна до суті ; Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти ; Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю ; Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів/ О. Темченко. Конструктор урока/ А. А. Гин. Світ на ім'я Амонашвілі/ Т. Мостова. Антология вечно восходящей Истины/ Ш. О. Амонашвили. До школи - у шість років/ Ш. О. Амонашвілі. Упровадження освітніх інновацій/ Н. Васильченко. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання/ Т. В. Потапова. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система/ Я. Костін.
Примірники : всього 95: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Вільні : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 23713
Кількість відвідувачів 1417
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя