Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єгорова Є. Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти/Є. Єгорова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.66-74
|
>2.
| Адольф В.А. Ценностные приоритеты учащихся старших классов общеобразовательной школы/В. А. Адольф, Е. В. Валяева // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 10.-С.9-23
|
>3.
| Берулава Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве/Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 4.-С.11-20
|
>4.
| Булінг у дитячому садку – міф чи реальність // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.[60–61].
|
>5.
| Вартанова И. И. Личность старшеклассника/И. И. Вартанова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 3.-С.3-18
|
>6.
| Васильєв О. Покарання як психолого-педагогічна проблема/О. Васильєв // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2003,N N9(березень).-С.14.
|
>7.
| Васильев Л. И. Развивающийся образовательный процесс в вузе/Л. И. Васильев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.68-75
|
>8.
| Введенский В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук/В. Н. Введенский // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.28-36
|
>9.
| Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
|
>10.
| Выготский Л. С. Педагогическая психология/Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. - 2005
|
>11.
| Гавриш Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку?/Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.4–10.
|
>12.
| Гильбух Ю. З. Темперамент и познавательные способности школьника: психология, диагностика, педагогика/Ю. З. Гильбух. - 1993
|
>13.
| Дічек Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 11.-С.57-63
|
>14.
| Дічек Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.13-20
|
>15.
| Дзуцев Э. С. О принципе природосообразности в педагогике/Э. С. Дзуцев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 7.-С.35-40
|
>16.
| Директор школи. Шкільний світ - 2003г.,N 9(березень) (Введено оглавление)
|
>17.
| Дружилов С. А. Профессионализм педагога: психологический ракурс/С. А. Дружилов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 6.-С.69-79
|
>18.
| Жуланова И. В. Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности/И. В. Жуланова, А. М. Медведев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.67-72
|
>19.
| Зайцев С. В. Выбор как предмет педагогической психологии/С. В. Зайцев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.14-24
|
>20.
| Зязюн І. Історичні витоки психологічної педагогіки/І. Зязюн // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.3-12
|
|
|