Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-47 
1.
377.015.325(477)
Z99


    Єгорова, Є.
    Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійно-технічна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигоряння -- професійна діяльність -- педагогічні робітники -- професійна мотивація -- психологія -- педагогічна психологія -- емоційне вигоряння
Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
88.840
А 29


    Адольф, В. А.
    Ценностные приоритеты учащихся старших классов общеобразовательной школы / В. А. Адольф, Е. В. Валяева // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 10. - С. 9-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--ціннісні орієнтації школярів
   Психолого-педагогічний моніторинг --формування ціннісних орієнтацій

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- ціннісні орієнтації школярів -- психолого-педагогічний моніторинг -- формування ціннісних орієнтацій -- анкетування школярів -- анкетування батьків
Анотація: Психолого-педагогічний моніторинг формування ціннісних пріоритетів учнів старших класів загальноосвітньої школи.


Дод.точки доступу:
Валяева, Е.В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

3.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
373.2.015.3:316.454-057.87](477)
Б 90


   
    Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Вартанова, И. И.
    Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника
   Вікова психологія--старшокласники

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників
Анотація: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Васильєв, О.
    Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Васильєв // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання
   педагогічна психологія

   покарання

Кл.слова (ненормовані):
психологія виховання -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Васильев, Л. И.
    Развивающийся образовательный процесс в вузе / Л. И. Васильев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 74.580.21 + 88.4
Рубрики: Філософія освіти--синергетична модель
   Вища освіта--дидактика

   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- методологія освіти -- синергетика -- синергетична модель освіти -- вища освіта -- дидактичні принципи навчання -- розвиток освітнього процесу -- самоорганізація студентів -- самоосвіта студентів -- формування особистості вчителів -- психологія -- педагогічна психологія
Анотація: У статті аналізуються особливості освітнього процесу у вузі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
158.9
В 92


    Выготский, Лев Семенович.
    Педагогическая психология [Текст] / Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. - М. : АСТ : Астрель : Люкс, 2005. - 671 с. - Библиогр.: с. 660-663. - ISBN 5-17-027239-1. - ISBN 5-271-09891-5. - ISBN 5-9660-0738-1 : 60.60 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840
РУБ 158.9
Рубрики: Педагогічна психологія
   Инстинкты (псих.)

   Условные рефлексы

   Психика

   Воспитание

   Инстинкты

   Игра

   Внимание

   Трудовое воспитание

   Социальное поведение

   Темперамент

   Личность

   Умственное развитие

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психология учителя -- моральна поведінка -- учительский труд -- знаковые операции -- психические процесс -- естетичне виховання -- педагогічна психологія


Дод.точки доступу:
Давыдов, Василий Васильевич \ред.\
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

11.
373.2.015.3:159.922.73](477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--ранній дошкільний вік
   Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями

   Дошкільна освіта в Україні--організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання
Анотація: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
158.9
Г 47
б-ка Євсєєвої О. В. / Г 47-КСХ


    Гильбух, Юрий Зиновьевич.
    Темперамент и познавательные способности школьника: психология, диагностика, педагогика [Текст] / Ю. З. Гильбух ; Акад. пед. наук Украины, Ин-т психологии, Науч.-практ. центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение". - К. : Ін-т психології АПН України, 1993. - 272 с. - (Учитель и психодиагностика ; № 1). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 230-260. - ISBN 5-8238-0131-9 : б/ц.
ББК 88.835
РУБ 158.9
Рубрики: Дитяча психологія--пізнавальні процеси
   Темперамент--школярі

   Психодіагностика

   
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психодіагностика -- педагогічна психологія -- пізнавальні здібності школяра -- темперамент школяра -- увага школяра -- пам’ять школяра -- мислення школяра -- спостережливість школяра -- уява школяра -- пасивна лексика школяра -- активна лексика школяра -- умственное развитие учеников -- розумовий розвиток учнів -- навчальна діяльність учнів
Анотація: Предлагается система психодиагностических, коррекционных и развивающих методик. Особое внимание уделено общему умственному развитию и учебной деятельности учеников разных возрастных уровней.


Дод.точки доступу:
Академия педагогических наук Украины; Институт психологии; Научно-практический центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение"
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

13.
74.03(4Укр)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6
Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія
   Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр.

   Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

14.
74.03(4УКР)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)6
Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол.
   Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології
Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
Шифр: ДШ2/2003/9(березень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 9(березень)
Зміст:
Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5.
Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10
Кл.слова: психологія управління
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14.
Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16
Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Дружилов, С. А.
    Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.40 + 74.202.21
Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини
Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки.
Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.


    Жуланова, И. В.
    Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности / И. В. Жуланова, А. М. Медведев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 67-72. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88р30 + 88.40 + 74р30
Рубрики: Підготовка майбутніх психологів
   Підготовка майбутніх педагогів

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
вища психологічна освіта -- вища педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- психологічно орієнтована педагогіка -- методи навчання -- метод проектів -- блочно-модульне навчання -- блочно-модульне програмування занять -- наукові школи -- авторські наукові школи
Анотація: Про використання методу проектів у вищій психологічний та педагогічній освіті.


Дод.точки доступу:
Медведев, А. М.; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Слободчиков, Віктор Іванович (д-р психологічних наук (1994), проф. (1995), чл.-кор. РАО (1996), дир. Ін-ту розвитку дошкільної освіти РАО, Президент Російської асоціації А. С. Макаренка, нагороджений медаллю К. Д. Ушинського (1995). ; 1944 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
88.840
З-17


    Зайцев, Сергей Викторович.
    Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір
   Навчання--навчальний вибір

Кл.слова (ненормовані):
ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес
Анотація: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.
74
З-99


    Зязюн, Іван.
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Психологічна педагогіка--історія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-47 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 158458
Кількість відвідувачів 1246
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя