Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 377.015.325(477)/Z99
Автор(и) : Єгорова Є.
Назва : Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 66-74 (Шифр ПП1/2010/4) Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 377.015.325(477) ББК : 74.6 Предметні рубрики (Галузі знань): Професійно-технічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.840/А 29
Автор(и) : Адольф В.А., Валяева Е.В.
Назва : Ценностные приоритеты учащихся старших классов общеобразовательной школы
Місце публікування : Воспитание школьников: теорет. и науч.-метод. журн. - Москва: Школьная Пресса, 2012. - № 10. - С. 9-23. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2012/10). - ISSN 0130-0776 Примітки : Библиогр.: 15 назв.
ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- педагогічна психологія-- ціннісні орієнтації школярів Психолого-педагогічний моніторинг -- формування ціннісних орієнтацій Географіч. рубрики: Росія Анотація: Психолого-педагогічний моніторинг формування ціннісних пріоритетів учнів старших класів загальноосвітньої школи.
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74в2: 88/Б 52
Автор(и) : Берулава, Г. А., Берулава М.Н.
Назва : Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 11-20. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 6 назв.
ББК : 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологія особистості Психологія-- педагогічна психологія-- студенти Педагогіка-- методологія Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Булінг у дитячому садку – міф чи реальність
: [пам’ятка для батьків]
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 3. - С. [60–61]. (Шифр ВМДЗ/2019/3)
УДК : 373.2.015.3:316.454-057.87](477) + 373.2.064.1(477) Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- булінг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--педагогічна психологія--провокатори--поведінка дитини--робота з батьками--пам’ятки батькам
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вартанова И. И.
Назва : Личность старшеклассника
: мотивация и система ценностей
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 3. - С. 3-18. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/3). - ISSN 0042-8841 Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- особистість старшокласника Вікова психологія-- старшокласники Анотація: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Васильєв О.
Назва : Покарання як психолого-педагогічна проблема
Місце публікування : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2003. - N9(березень). - С. 14. (Шифр ДШ2/2003/9(березень))
ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): психологія виховання педагогічна психологія покарання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія виховання--педагогічна психологія
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Васильев Л. И.
Назва : Развивающийся образовательный процесс в вузе
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 1. - С. 68-75. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/1). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74в55 + 74.580.21 + 88.4 Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія освіти-- синергетична модель Вища освіта-- дидактика педагогічна психологія Анотація: У статті аналізуються особливості освітнього процесу у вузі.
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74в1/В 24
Автор(и) : Введенский В. Н.
Назва : Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 28-36. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів Філософія-- етика-- професійна етика-- педагоги Освіта-- школознавство-- вчителі-- професійна етика Географіч. рубрики: Росія Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.4/В 46
Автор(и) : Вильчинский С. С., Шленская Н. М.
Назва : Коммуникативное воздействие в образовательном процессе
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 8. - С. 67-71. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/8). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 88.4 + 81.2р Предметні рубрики (Галузі знань): психологія педагогічна навчання-- мотивація Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 158.9/В 92
Автор(и) : Выготский, Лев Семенович
Назва : Педагогическая психология
Вихідні дані : М.: АСТ: Астрель: Люкс, 2005 Кільк.характеристики :671 с
Примітки : Библиогр.: с. 660-663
ISBN, Ціна 5-17-027239-1: 60.60 грн.
ISBN, Ціна 5-271-09891-5: Б.ц.
ISBN, Ціна 5-9660-0738-1: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія Инстинкты (псих.) Условные рефлексы Психика Воспитание Инстинкты Игра Внимание Трудовое воспитание Социальное поведение Темперамент Личность Умственное развитие Педагогічна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психология учителя--моральна поведінка--учительский труд--знаковые операции--психические процесс--естетичне виховання--педагогічна психологія
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2) Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2) Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш Н.
Назва : Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку?
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 10. - С. 4–10. (Шифр ВМДЗ/2018/10) Примітки : Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
УДК : 373.2.015.3:159.922.73](477) Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- ранній дошкільний вік Педагогічне спілкування-- між вихавателями і вихованцями Дошкільна освіта в Україні-- організація освіти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психологія--ранній вік--раннє дитинство--дитячо-батьківські стосунки--розвиток--дитинство--міжособистісна взаємодія--батьківські обов’язки--освітній процес--щасливе дитинство--повага--пізнання Анотація: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 158.9/Г 47
Автор(и) : Гильбух, Юрий Зиновьевич
Назва : Темперамент и познавательные способности школьника: психология, диагностика, педагогика
Вихідні дані : К.: Ін-т психології АПН України, 1993 Кільк.характеристики :272 с
Колективи :
Академия педагогических наук Украины, Институт психологии, Научно-практический центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение" Серія: Учитель и психодиагностика; № 1
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 230-260
ISBN, Ціна 5-8238-0131-9: б/ц.
ББК : 88.835 Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- пізнавальні процеси Темперамент-- школярі Психодіагностика Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психодіагностика--педагогічна психологія--пізнавальні здібності школяра--темперамент школяра--увага школяра--пам’ять школяра--мислення школяра--спостережливість школяра--уява школяра--пасивна лексика школяра--активна лексика школяра--умственное развитие учеников--розумовий розвиток учнів--навчальна діяльність учнів Анотація: Предлагается система психодиагностических, коррекционных и развивающих методик. Особое внимание уделено общему умственному развитию и учебной деятельности учеников разных возрастных уровней.
Примірники :КСХ(1) Вільні : КСХ(1) Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.03(4Укр)6/Д 11
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів
: друга половина 50-х років XX ст.
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 11. - С. 57-63. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/11). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр.: 25 назв.
ББК : 74.03(4Укр)6 Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- індивідуальне навчання-- історія Педагогіка України-- історія, 20 ст. 50-60-ті рр. Педагогічна психологія-- навчання-- індивідуалізація Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психологія--ідеологізація--функціоналізм--психологія навчання--навчально-виховний процес Анотація: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.
Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.03(4УКР)6/Д 11
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу
: (1945 - початок 1950-х років)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 11. - С. 13-20. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/11). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр.: 45 назв.
ББК : 74.03(4УКР)6 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- історія, 20 ст. 2 пол. Педагогіка України-- історія, 1945-1952 рр. Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років.
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 87.7/Д 43
Автор(и) : Дзуцев Э. С.
Назва : О принципе природосообразности в педагогике
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 7. - С. 35-40. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/7). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 87.7 + 74в55 Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти-- принцип природовідповідності у педагогіці Педагогіка-- методологія-- принцип природовідповідності у педагогіці Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Знайти схожі
|
16.
|
Назва газети: Директор школи. Шкільний світ -2003р.,N 9(березень) Цікаві статті : Карамушка Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка (стр.4-5.) Перехейда О. Демократизація внутрігімназійного контролю/ О. Перехейда (стр.7-10) Кл.слова: психологія управління Васильєв О. Покарання як психолого-педагогічна проблема/ О. Васильєв (стр.14.) Кл.слова: психологія виховання,педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? (стр.15-16) Кл.слова: педагогічна психологія,психологія виховання,психологія навчання Цікаві статті : Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дружилов С. А.
Назва : Профессионализм педагога: психологический ракурс
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 6. - С. 69-79. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/6). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 88.40 + 74.202.21 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Географіч. рубрики: Росія Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки.Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.
Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Жуланова И. В., Медведев А. М.
Назва : Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 3. - С. 67-72. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/3). - ISSN 0869-561X Примітки : Библиогр.: 15 назв.
ББК : 88р30 + 88.40 + 74р30 Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх психологів Підготовка майбутніх педагогів Вища освіта-- педагогічна освіта Кафедра психології Анотація: Про використання методу проектів у вищій психологічний та педагогічній освіті.
Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.840/З-17
Автор(и) : Зайцев, Сергей Викторович
Назва : Выбор как предмет педагогической психологии
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 3. - С. 14-24. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/3). - ISSN 0042-8841 Примітки : Библиогр.: 31 назв.
ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- вольові процеси-- вибір Навчання-- навчальний вибір Анотація: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.
Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74/З-99
Автор(и) : Зязюн, Іван
Назва : Історичні витоки психологічної педагогіки
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 11. - С. 3-12. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/11). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр.: 39 назв.
ББК : 74 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна педагогіка-- історія
Знайти схожі
|
|
|