Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Єгорова Є. Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти/Є. Єгорова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.66-74
|
>2.
| Акмеологическое развитие и профессиональная деятельность в формировании субъектной позиции индивида: Подборка статей // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2008,N N2.-С.193-261
|
>3.
| Балабанова К.Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів/К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 7.-С.26-31
|
>4.
| Блажко О. Концептуальні засади методичної підготовки майбутніх учителів хімії профільної школи у закладах вищої освіти/О. Блажко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2018,N № 9/12.-С.44–48
|
>5.
| Вайзер Г. А. XVII Международный симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме"/Г. А. Вайзер // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 6.-С.107-110.
|
>6.
| Вайзер Г. А. XVIII симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме"/Г. А. Вайзер // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 4.-С.167-170.
|
>7.
| Воровка М. І. Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності/М. І. Воровка. - 2007
|
>8.
| Гекало Л. Розвиток творчого потенціалу педагога/Любов Гекало // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 12.-С.1–3
|
>9.
| Горлова А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи/Анастасія Горлова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.5–6.
|
>10.
| Дишко О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності/О. П. Дишко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.24–36
|
|
|