Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мазилов В. А. VI Всероссийская конференция "Системогенез учебной и профессиональной деятельности"/Мазилов В. А. // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 1.-С.165-167
|
>2.
| Вайзер Г. А. XVII Международный симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме"/Г. А. Вайзер // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 6.-С.107-110.
|
>3.
| Вайзер Г. А. XVIII симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме"/Г. А. Вайзер // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 4.-С.167-170.
|
>4.
| Зварич І. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії/І. Зварич // Вища школа. -К.:Т-во "Знання", 2016,N № 9.-С.117-127
|
>5.
| Акмеологическое развитие и профессиональная деятельность в формировании субъектной позиции индивида: Подборка статей // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2008,N N2.-С.193-261
|
>6.
| Малишева О. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів/О. Малишева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 9.-С.52-56.
|
>7.
| Балабанова К.Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів/К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 7.-С.26-31
|
>8.
| Чайка І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи/Ірина Чайка // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.81–92
|
>9.
| Куличкин П. А. Время и полушарная детерминация художественного творчества: сезонный аспект/П. А. Куличкин, Л. А. Мажуль, В. М. Петров // Мир психологии. -Москва:Моск. психол.-соц. ун-т, 2012,N № 4.-С.241-248
|
>10.
| Воровка М. І. Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності/М. І. Воровка. - 2007
|
|
|