Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.


    Вьюнова, Н. И.
    Развитие профессиональных ценностных ориентаций студентов как условие их личностного и профессионального развития [Текст] / Н. И. Вьюнова, Н. Ю. Зыкова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 217-225
Рубрики: професійна діяльність
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- професійні цінності


Дод.точки доступу:
Зыкова, Н. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
67.9(4УКР)
П 78


   
    Про професійний розвиток працівників [Текст] : Закон України від 12 січня 2012 р. № 4318-VI // Голос України. - 2012. - 4 лютого. - С. 16-17
ББК 67.9(4УКР)
Рубрики: Право України--Закони--Укази
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток


Знайти схожі

3.


    Вільш, І.
    Аналіз теорій професійного розвитку з погляду концепції сталих індивідуальних рис особистості [Текст] / І. Вільш // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2004. - Том7, N2. - С. 113-120
ДРНТІ
ББК 88.37 + 88.41
Рубрики: психологія особистості
   професійне самовизначення

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК
Анотація: "...Оптимальний для людини вибір професії вимагає порівняння комплексу сталих індивідуальних рис її особистості з рисами, потрібними для опанування знань та вмінь, необхідних для здійснення професійної діяльності".


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)

Знайти схожі

4.


    Завалишина, Д. Н.
    Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности [Текст] / Д.Н. Завалишина // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N6. - С. 5-15 . - ISSN 0205-9592
ДРНТІ
ББК 88.41
Рубрики: психологія праці
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- спеціалізація -- человек и профессия


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
377.091.12/011.3-051:005.963:331.361.3
С 40


    Сиско, Н. М.
    Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Н. М. Сиско // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: с. 66-67 (12 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Викладачі професійно-технічної освіти--стажування
Кл.слова (ненормовані):
система професійної (професійно-технічної) освіти -- заклад професійної (професійно-технічної) освіти -- стажування -- професійний розвиток -- інноваційні виробничі і педагогічні технології

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
37.091.313-044.247:[5:62:004]
Г 36


    Гептельманова, М. М.
    Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--STEM-освіта--упровадження
Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- STEM-технологія -- інноваційне мислення -- професійний розвиток -- інформаційна грамотність -- конкурентоспроможність
Анотація: Висвітлено особливості упровадження елементів STEM-освіти в Новій українській школі задля ранньої професійної орієнтації учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.091.12:005.336.5-044.337](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія
Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.211.21(477)
А 45


    Алєксєєнко, К.
    Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. - Зміст: Як зареєструватися на вебінар ; Чому заповнювати дані під час реєстрації слід коректно ; Як отримати сертифікат учасника вебінару.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійний розвиток -- вебінари -- реєстрація -- сертифікати
Анотація: У статті йдеться про професійний розвиток вихователів-методистів дошкільних навчальних заклалів шляхом участі у вебінарах, які проводить редакція журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
37.011.3-051:004
Д 13


    Давиденко, А. А.
    Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів [Текст] / А. А. Давиденко, В. М. Ракута // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 23-29. - Бібліогр.: 5 назв
УДК
Рубрики: Педагогічні кадри--професійний розвиток--Інтернет-ресурси
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійний розвиток -- післядипломна педагогічна освіта -- ІКТ -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурси -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог -- сайт
Анотація: Стаття присвячена аналізу та вирішенню проблем, пов’язаних з використанням Інтернет-ресурсів для професійного розвитку педагогів. У роботі обгрунтованонеобхідність створеннявіртуального освітнього середовища у вигляді системи веб-ресурсів для розвитку фахової компетентності педагогічних працівників певної категорії.


Дод.точки доступу:
Ракута, В. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

11.
373.2.091.12:005.336.2-043.83](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 45–55. - Зміст: Як застосовувати в методичній діяльності ; Як працювати інтерактивно ; Як опрацювувати інформацію ; Які переваги інтелектуальних карт в управлінській діяльності ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Наступність" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта "Завдання освітньої діяльності на 2018–2019 н.р." ; Додаток 3 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в методичній роботі та управлінні" ; Додаток 4 : Ефект візуалізації: уроки картування ідей : за Джеймі Наст.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- інтелектуальні карти -- професійний розвиток -- управлінська діяльність -- планування -- застосування -- методичні заходи -- педагогічні ради -- педагогічні читання -- мозкова атака -- опрацювання інформації -- картування -- освітня діяльність -- візуалізація
Анотація: У статті йдеться про використання інтелектуальних карт в методичній та управлінській діяльності закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Кашина, Ганна.
    Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних ЗВО в системі післядипломної освіти [Текст] / Г. Кашина // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2022. - N 1/2. - С. 44-50.
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- професійний розвиток -- цифрові навички -- цифрова компетентність -- науково-педагогічні працівники -- медичні ЗВО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Олексенко, Світлана.
    Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички [Текст] / С. Олексенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 9. - С. 36-41.
Рубрики: Педагоги--професійна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
тренінгове заняття для педагогів -- професійні навички -- професійний розвиток -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


   
    Організація діяльності дитсадка у 2023/2024 навчальному році: сім точок контролю [Текст] // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 9. - С. 18-21.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
організація роботи ЗДО -- безпечний освітній простір -- формати освітнього процесу -- інклюзивне навчання -- співпраця з батьками -- професійний розвиток -- атестація педагогічних працівників -- харчування -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Захарчин, Галина.
    Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань [Текст] / Г. Захарчин // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2020. - N 11/12. - С. 30-40. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою
Кл.слова (ненормовані):
управління знаннями -- професійний розвиток -- інтелектуальний працівник -- конкурентоспроможність особистості -- список літератури з вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
37.091.12:005.336.2](477)
К 90


    Кумановська, В. В.
    Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентноті вчителя / В. В. Кумановська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 25/27(649-651). - С. 39–79.
УДК
Рубрики: Компетентність вчителя--професійна компетентність
   Вчителі--професійна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
компетентність вчителя -- професійна компетентність -- педагогічна діагностика -- професійний розвиток -- професійна підготовленість вчителя -- діяльність вчителя -- педагогічна діяльність
Анотація: У статті розповідається про професійну підготовленість вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Маленкова, Наталія.
    Компетентнісний підхід у роботі з педагогами [Текст] / Н. Маленкова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 36-39.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- робота з педагогами -- професійна компетентність педагога -- вправи для розвитку -- професійний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
37.015.311:159.923](477)
Г 75


    Грінчук, С. І.
    Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога [Текст] / С. І. Грінчук // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Вчителі--саморозвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток особистості -- професіоналізм вчителя -- самоосвіта -- самовиховання -- становлення особистості -- професійний розвиток -- професійно значущі якості
Анотація: У статті розповідається про саморозвиток особистості та професіоналізм вчителя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
37.044"406"(438)
J23


    Janicka-Panek, Teresa.
    Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 75–78. - Bibliogr.: 9 title. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--неперервне навчання
   Польща--освіта--неперервне навчання
Кл.слова (ненормовані):
неперервне навчання -- неперервна освіта -- центри підвищення кваліфікації -- навчання протягом життя -- професійний розвиток -- вчителі в зарубіжних країнах
Анотація: У статті йдеться про те, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов’зані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Калашнікова, Світлана.
    Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--керіники ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- реформування -- вищий навчальний заклад -- управління -- керівник ВНЗ -- колегіальне навчання -- лідерство -- професійний розвиток -- професіоналізація управління ВНЗ -- менеджмент -- професійна підготовка -- міжнародний проект -- Європейська платформа модернізації вищої освіти -- проект MODERN
Анотація: У статті на основі аналізу нормативних документів Європейської Комісії, наукових праць європейських експертів та інформаційно-методичних матеріалів Європейської платформи модернізації вищої освіти виявлено особливості й обґрунтовано актуальність реалізації короткотермінових програм професійного розвитку керівників вищих навчальних закладів, а також сформульовано відповідні практичні рекомендації щодо реалізації таких програм в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 19391
Кількість відвідувачів 621
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя