Пошуковий запит: <.>K=ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Психолог. Шкільний світ - 2003г.,N 25-27 (липень) (Введено оглавление)
|
>2.
| Робота шкільної психолого-педагогічної комісії (з досвіду роботи) // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N25-27 (липень).-С.4-33
|
>3.
| Данилина М. Сироты в школе: сложный процесс социальной и психологической реабилитации/М. Данилина, В. Лазарева // Директор школи. Україна. -київ:Директор школи.Україна, 2004,N N5.-С.64-70
|
>4.
| Кондратьєва О. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації/О. Кондратьєва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.78-80
|
>5.
| Шинкаренко В. І. Затверджено Положення про навчально-реабілітаційний центр/вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 31/33.-С.74-76
|
>6.
| Слабуха О. В. Опыт реабилитационной работы с "особыми" детьми/О. В. Слабуха, И. В. Макарова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2012,N N 4.-С.84-90.
|
>7.
| Барышева А. Н. Реабилитация детей в трудной жизненной ситуации/А. Н. Барышева // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 5.-С.61-66.
|
>8.
| Никифорова Т. Ф. Психологическое сопровождение и коррекция подростков "группы риска" в социально-реабилитационном центре/Т. Ф. Никифорова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2013,N N № 4.-С.39-48.
|
>9.
| Максименко С. Д. Горизонти психологічної науки XXI століття/С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019,N N 1.-С.44-54.
|
>10.
| Гуцало Т. А. Природотерапія як метод психологічної і соціальної реабілітації учнівської молоді в умовах воєнного та післявоєнного стану/Т. А. Гуцало // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2023,N N 4.-С.30-31.
|
|