Пошуковий запит: <.>K=Психологія навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Порох Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності/Л. Порох, Н. Максимова // Рідна школа. -К.:Преса України, 2002,N N11.-С.42-44.
|
>2.
| Психолог. Шкільний світ - 2002г.,N 48 (Введено оглавление)
|
>3.
| Шушара Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії/Т. Шушара // Рідна школа. -К.:Преса України, 2002,N N11.-С.17-18.
|
>4.
| Рідна школа - 2002г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>5.
| Сушенцев О. Сутність пізнавальної діяльності учнів/О. Сушенцев // Рідна школа. -К.:Преса України, 2002,N N11.-С.13-15.
|
>6.
| Директор школи. Шкільний світ - 2003г.,N 9(березень) (Введено оглавление)
|
>7.
| Бібліотека "Шкільного світу" - 2003г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Шлях освіти - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Хриков Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра/Є. Хриков // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2003,N N1.-С.11-14.
|
>10.
| Подоляк Л. Основи побудови гуманних стосунків з учнями/Л. Подоляк // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N2(Психолог на педраді).-С.6-24.
|
|
|