Пошуковий запит: <.>K=РИНОК ПРАЦІ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 65.9(4УКР) Ю 91
Юськів, Богдан. Десять міфів про міжнародну трудову міграцію [Текст] / Б. Юськів> // Дзеркало тижня. - 2012. - 25 лютого-2 березня. - С. 14
ББК 65.9(4УКР) Рубрики: економіка України--праця, зайнятість Кл.слова (ненормовані): ринок праці -- трудова міграція -- внутрішня міграція -- зовнішня міграція
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Спасенко, Ю. Ринок праці кваліфікованої робочої сили: стан та умови ефективного розвитку [Текст] / Ю. Спасенко> // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2007. - N4. - С. 15-21
Рубрики: економіка праці--зайнятість населення--безробіття--оплата праці Кл.слова (ненормовані): ринок праці
Всі примірники списані
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.5 М 48
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці [Текст] / О. В. Мельник> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 76-84.
ББК 74.5 Рубрики: Професійна орієнтація учнів Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- почуття самодостатності -- професійний успіх особистості -- ринок праці
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 377.014.3(477) П 78
Про концепцію розвитку професійно-технічної освіти України в умовах децентралізації : інформ.-аналіт. матеріали / [М-во освіти і науки України]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 3-42
Рубрики: Профтехосвіта--розвиток--державна політика--Україна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- економіка держави -- ринок праці -- молодь -- неперервна професійна освіта -- освіта впродовж життя -- розвиток профтехосвіти -- формування трудового потенціалу -- підготовка кваліфікованих робітників -- професійно-технічні навчальні заклади -- статистика -- кількість ПТНЗ -- чисельність учнів ПТНЗ -- контингент учнів -- демографічний базис -- престижність навчання в ПТНЗ -- проблеми профтехосвіти -- державне управління -- управління системою профтехосвіти -- взаємодія ПТНЗ з роботодавцями -- стандартизація профтехосвіти -- управління якістю профтехосвіти -- децентралізація управління -- фінансування -- стратегія децентралізації -- нормативно-правова база -- модернізація профтехосвіти -- концепція розвитку -- інформаційно-аналітичні матеріали
Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4/8) Ш 45
Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 71-76. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.03(4/8) Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--якість вищої освіти Кл.слова (ненормовані): демократизація освіти -- державна політика -- освітня політика -- освітні послуги -- неперервний доступ до освіти -- доступ до освіти протягом життя -- ринок праці -- партнерство з комерційними структурами -- освіта як сектор економіки -- інтернет-університет -- дистанційна освіта -- корпоративні університети Анотація: У сучасному глобалізованому світі актуальною проблемою є поєднання вітчизняного і зарубіжного досвіду у сфері освіти. Це насамперед стосується демократизації освітньої політики держави щодо навчання і виховання сучасної молоді. Завдання такої демократизації - зробити освіту головною ланкою поступального розвитку суспільства. В умовах глобального реструктурування світової системи реалізація цього завдання можлива на засадах партнерства з комерційними структурами. Як наслідок, між навчальними закладами пануватиме конкуренція, яка сприятиме підвищенню якості освітніх послуг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Д 54
Дніпров, Олексій. Концептуальні засади розвитку освіти України [Текст] / О. Дніпров> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 7. - С. 7-12.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--концептуальні засади розвитку Кл.слова (ненормовані): ринок праці -- інтелектуальний потенціал -- надання освітніх послуг -- якість освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 60.5 Л 42
Лейн, Девід. Безробіття і перетворення: масштаби, політика і контрзаходи [Текст] / Д. Лейн> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 112-132.
. - ISSN 1563-3713ББК 60.5 Рубрики: соціологія--історія Кл.слова (ненормовані): соціалізм -- капіталізм -- зайнятість -- ринок праці
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(4Укр) М 11
Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.584(4Укр) Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики Кл.слова (ненормовані): ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584 Д 25
Дебич, М. Завдання вищої освіти у забезпеченні вимог ринку праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 2. - С. 50-58. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.584 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Мексика--вища освіта Кл.слова (ненормовані): модернізація вищої освіти -- суспільство знань -- ринок праці -- Європейська рамка кваліфікації -- ОЕСР Анотація: Розглядається концепція випереджальної вищої освіти та труднощі її реалізації. Вказано, що у Мексиці зроблено помилку у формі примусового і передчасного введення нових професій у сподіванні на швидкий прихід суспільства знань. Запропоновано для використання в Україні досвід ЄС управління вищою освітою через Європейську рамку кваліфікацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584 К 93
Курбатов, Сергій. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / Сергій Курбатов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 44-49 : табл. - Бібліогр.: 24 назви.
ББК 74.584 Рубрики: Університети--розвиток як інституту, 21 ст. Університети--корпоративний університет--модель Кл.слова (ненормовані): корпоративний університет -- підприємницький університет -- традиційний університет -- підприємництво -- бізнесове середовище -- ринок праці -- транснаціональні корпорації Анотація: В статті розглядається феномен корпоративного університету в контексті взаємних впливів ринку праці та традиційних вищих освітніх інституцій. Проаналізовано процес становлення корпоративного університету та його місце і роль в сучасній системі вищої освіти. Доведено, що корпоративний університет є ефективним інструментом активізації взаємодії академічного та бізнесового середовища як на національному, так і на глобальному рівні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|