Пошуковий запит: <.>K=ТРИВОЖНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 103
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кочюнас Р. Основы психологического консультирования/Р. Кочюнас. - 2000
|
>2.
| Особистість в психологічних дослідженнях/Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2005
|
>3.
| Эшкрафт М.Г. Связи между рабочей памятью, страхом перед математикой и успеваемостью/М.Г. Эшкрафт, Э.П. Керк // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N7.-С.57-58.
|
>4.
| Васильева И. А. и др. Психологические аспекты применения информационных технологий /И.А. и др. Васильева; С. и др. Грэхем; Ж. Лейберт, Ж. Леша // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N10.-С.10-14
|
>5.
| Психологія і суспільство - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Якимчук Т. Профілактика та корекція негативних психічних станів особистості в установах виконання покарань: Експериментальна психологія/ Т. Якимчук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N1.-С.119-123.
|
>7.
| Трофимова Я.И. Понимание детьми доверия/Я.И. Трофимова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N1.-С.88-117.
|
>8.
| Привлекают ли внимание угрожающие стимулы при субклинической тревожности?/Р.Х. Хант, Р.Н. Эслин // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2003,N N1.-С.54-56
|
>9.
| Дайджест школа-парк педагогічних ідей та технологій - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Тихонова М. Емоційна дезадаптація першокласників/М. Тихонова // Дайжест школа-парк педагогічних ідей та технологій. -Київ:"Плеяда", 2003,N N1.-С.108-111
|
>11.
| Костина Л. Коррекция тревожности методом интегративной игровой терапии : Коррекционно-педагогические проблемы дошкольного образования/Костина Л. // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2003,N N10.-С.54-61.
|
>12.
| Психологические особенности женщин с бесплодием // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2003,N N6.-С.93-98
|
>13.
| Технологія "Педагогічна підтримка" // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2004,N N4 (лютий).-С.вкладка
|
>14.
| Костина Л.М. Адаптация первоклассников к школе путем снижения уровня их тревожности/Л.М. Костина; С.А. Богданчиков // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N1.-С.137-143
|
>15.
| Сисун М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків/М. Сисун // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N16 (квітень).-С.вкладка
|
>16.
| Шамеко Л. Діти даються батькам як винагорода.../Л. Шамеко // Шкільний світ, 2004,N N38(жовтень).-С.20-21.
|
>17.
| Лукаш Е. Ю. Отношение к социальной адаптации у творчески одаренных детей в России и в США/Е. Ю. Лукаш // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N4.-С.22-30.
|
>18.
| Психолог. Шкільний світ - 2004г.,N 41(листопад) (Введено оглавление)
|
>19.
| Прищепа Т. Психологічна освіта педпрацівників дошкільних закладів/Т. Прищепа // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N41(листопад).-С.6-16.
|
>20.
| Сисун М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків/М. Сисун // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N9(Підліток : як йому допомогти).-С.65-90.
|
|
|