Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (67)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТРИВОЖНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 103
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-103 
1.

Кочюнас Р. Основы психологического консультирования/Р. Кочюнас. - 2000
2.

Особистість в психологічних дослідженнях/Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2005
3.

Эшкрафт М.Г. Связи между рабочей памятью, страхом перед математикой и успеваемостью/М.Г. Эшкрафт, Э.П. Керк // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N7.-С.57-58.
4.

Васильева И. А. и др. Психологические аспекты применения информационных технологий /И.А. и др. Васильева; С. и др. Грэхем; Ж. Лейберт, Ж. Леша // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N10.-С.10-14
5.

Психологія і суспільство - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
6.

Якимчук Т. Профілактика та корекція негативних психічних станів особистості в установах виконання покарань: Експериментальна психологія/ Т. Якимчук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N1.-С.119-123.
7.

Трофимова Я.И. Понимание детьми доверия/Я.И. Трофимова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N1.-С.88-117.
8.

Привлекают ли внимание угрожающие стимулы при субклинической тревожности?/Р.Х. Хант, Р.Н. Эслин // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2003,N N1.-С.54-56
9.

Дайджест школа-парк педагогічних ідей та технологій - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
10.

Тихонова М. Емоційна дезадаптація першокласників/М. Тихонова // Дайжест школа-парк педагогічних ідей та технологій. -Київ:"Плеяда", 2003,N N1.-С.108-111
11.

Костина Л. Коррекция тревожности методом интегративной игровой терапии : Коррекционно-педагогические проблемы дошкольного образования/Костина Л. // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2003,N N10.-С.54-61.
12.

Психологические особенности женщин с бесплодием // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2003,N N6.-С.93-98
13.

Технологія "Педагогічна підтримка" // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2004,N N4 (лютий).-С.вкладка
14.

Костина Л.М. Адаптация первоклассников к школе путем снижения уровня их тревожности/Л.М. Костина; С.А. Богданчиков // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N1.-С.137-143
15.

Сисун М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків/М. Сисун // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N16 (квітень).-С.вкладка
16.

Шамеко Л. Діти даються батькам як винагорода.../Л. Шамеко // Шкільний світ, 2004,N N38(жовтень).-С.20-21.
17.

Лукаш Е. Ю. Отношение к социальной адаптации у творчески одаренных детей в России и в США/Е. Ю. Лукаш // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N4.-С.22-30.
18.

Психолог. Шкільний світ - 2004г.,N 41(листопад) (Введено оглавление)
19.

Прищепа Т. Психологічна освіта педпрацівників дошкільних закладів/Т. Прищепа // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N41(листопад).-С.6-16.
20.

Сисун М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків/М. Сисун // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N9(Підліток : як йому допомогти).-С.65-90.
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-103 
 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 5797
Кількість відвідувачів 372
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя