Пошуковий запит: <.>K=УМІННЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 209
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Піддубна, Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік [Текст] / Н. Піддубна> // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 15-16.
ББК 88.8 Рубрики: психологія дошкільника почуття дитини емоції дитини співчуття Кл.слова (ненормовані): почуття -- емоційні стани
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Шуневич, О. Формування в старшокласників уміння складати конспект навчального тексту на уроках рідної мови [Текст] / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 10-17
Кл.слова (ненормовані): раціональна робота з книгою -- швидкий запис -- уміння здобувати інформацію
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Гузь, О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли: Урок-осягнення художнього світу оповідання Г.Веллса "Чарівна крамниця" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 37-41
. - ISSN 0205-47IX
Дод.точки доступу: Веллс, Герберт \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Малютина, И. Интерактивные игры : Школьному психологу [Текст] / И. Малютина> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 53-54.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.4 Рубрики: психологічні ігри Шкільний психолог Кл.слова (ненормовані): психологические игры -- інтерактивні уміння
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації [Текст] / Т.О. Вольфовська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 141-148
ББК 88.840 Рубрики: Соціалізація особистості Кл.слова (ненормовані): метод спрямованого систематизованого спостереження -- інтерактивні уміння
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2
Знайти схожі
|
>6.
|
Сагірова, О. Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текст] / О. Сагірова> // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
ББК 88.8 Рубрики: Шестирічні діти психологія дошкільника Дошкільники--підготовка до школи адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) адаптація шкільна Ігрові методи навчання психомоторика логоритміка мовленнєвий розвиток Мовлення дошкільнят мовлення--порушення ігри рухливі Навички арт-терапія логопедія практична психологія Кл.слова (ненормовані): УМІННЯ -- психогімнастика Анотація: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції [Текст] / Л. І. Мороз, > // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - 61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р.
ББК 88.36 Рубрики: комунікативні уміння
Дод.точки доступу: , Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>8.
|
Горяна, Л. Формування інтелектуальних умінь і навичок, критичного мислення в процесі набуття екологічних знань (семінар-тренінг) [Текст] / Л. Горяна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N8. - С. 41-43.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: мислення критичне екологічна освіта Уміння вчитися Кл.слова (ненормовані): семінар-тренінг
Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Горболіс, Л. Важливий засіб вироблення в учнів уміння аналізувати, порівнювати: Матеріали до уроку за творами Ф.Достоєвського "Злочин і кара" та О.Кобилянської "Земля" [Текст] / Л. Горболіс> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 48-50
ББК 83.3(4Рос)р + 83.3(4Укр)р Рубрики: Уроки літератури--компаративний аналіз творів Уроки світової літератури Викладання української літератури в школі
Дод.точки доступу: Достоевский, Федор Михайлович \о нем\; Кобилянська, Ольга Юліанівна (1863-1942) \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Гавриш, Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе: Методична робота з вихователями [Текст] / Н. Гавриш, В. Желанова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N6. - С. 7-13
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): рефлексивно-аналітичні уміння Анотація: Пропонується алгоритм рефлексивно-аналітичної діяльності як форми методичної роботи з вихователями.
Дод.точки доступу: Желанова, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|