Пошуковий запит: <.>K=авторські школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Сухоставська Л. З досвіду співпраці Черкаського національного університету із Шевченківською спеціалізованою школою-інтернатом/Л. Сухоставська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.11-13.
|
>2.
| Мухін М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського/Михайло Мухін, Ігор Добрянський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 8/9.-С.13-19
|
>3.
| Захаренко С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка/С. Захаренко, О. Коваленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 6.-С.36-40
|
>4.
| Проц М.О. Теорія і практика розвитку авторської школи в Україні (друга половина ХХ-початок ХХІ ст.)/М. О. Проц. - 2015
|
>5.
| Матат Д. Авторські школи в Україні: ділимося досвідом/Д. Матат // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2017,N N 12 (27 березня).-С.8.
|
>6.
| Завалевський Ю. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі/Ю. Завалевський, О. Мариновська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.79–84
|
>7.
| Мельник С. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту/С. Мельник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.100–104
|
>8.
| Каракоз С. Олександр Захаренко (1937–2001)/Сусанна Каракоз // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.4–7.
|
|