Пошуковий запит: <.>K=агресивна поведінка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ілляшенко Т. Чому діти агресивні?/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.15–18.
|
>2.
| Бєляєва С. Я. Дитячі негаразди : лікуємо любов’ю/С. Я. Бєляєва // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. -К.:Шкільний світ, 2013,N N 1.-С.1-112
|
>3.
| Бєляєва С. Дитячі негаразди : лікуємо любов’ю/С. Бєляєва // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2013,N N 1.-С.2-110.
|
>4.
| Білоус Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності/Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 2.-С.22-29.
|
>5.
| Бакланова О. Э. Согласованность ролевых представлений/О. Э. Бакланова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 1.-С.63-74
|
>6.
| Березка С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку/Софія Березка // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.55–64
|
>7.
| Габенко Л. Обережно: кібербулінг/Л. Габенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 23/24.-С.40-44.
|
>8.
| Гапеенкова С. М. Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема/С. М. Гапеенкова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 4.-С.117-122
|
>9.
| Дроздов О. Ю. Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки/О. Ю. Дроздов, М. А. Скок // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N2.-С.58-71
|
>10.
| Клименко Ю. О. Психологічні особливості розвитку часової компетентності у підлітків/Ю. О. Клименко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 11.-С.1-7.
|
|
|