Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=актуалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.3)/Б 46
Автор(и) : Бенч-Шокало, Ольга Григорівна
Назва : Український хоровий спів: Актуалізація звичаєвої традиції : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Український світ, 2002
Кільк.характеристики :440 с.: іл., нот
ISBN, Ціна 966-7586-05-7: 20.00 грн.
ДРНТІ : 18.41.85
ББК : 85.31(4УКР)я7
Примірники : всього : муз.(4), фб(1)
Вільні : муз.(4), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 902.7(4Укр)/З-41
Назва : Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства . Т. V
Вихідні дані : К.: Фоліант, 2005
Кільк.характеристики :438 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Українознавство
Діаспора українська-- зарубіжні країни
Збройні Сили України
Географіч. рубрики: Канада-- діаспора українська
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українці у світі
Зміст : Національна ідея, нація, націоналізм/ П. П. Кононенко. Про методологію українознавства і методологічний статус української мови/ Я. К. Радевич-Винницький. Національні засади мовної стратегії вищої освіти: філософсько-світоглядні аспекти/ Т. І. Люріна. Психологічні особливості структури підготовки педагога/ Т. Д. Щербан. Актуалізація ідей українських театральних педагогів у професійній підготовці вчителя/ Л. Г. Дубина. Шкільна акмеологічна освіта як чинник формування самосвідомості українського народу/ Г. С. Данилова. Громадянська освіта та виховання учнівської молоді/ Л. І. Дух. Проблема статевого виховання в системі формування цілісної особи громадянина України/ Г. Л. Корчова. Християнська мораль як основний засіб виховання сучасного покоління/ О. І. Приставська. Екологічна освіта як складова цілісної системи гуманістичного виховання студентської молоді/ І. В. Чаус. Формування особистості в сфері української мистецької освіти/ І. І. Поп'юк. Просвітницько-педагогічна діяльність громадських товариств Волині (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.)/ О. М. Борейко. Особовий склад армії УНР періоду Директорії як об’єкт національно-патріотичного виховання (1918-1920 рр.)/ В. К. Філіпов, А. О. Науменко. Українська етнопедагогііка як основа патріотичного виховання воїнів Збройних Сил України/ Б. Н. Рожнатовський. Військове виховання як чинник формування цілісної особи громадянина України/ О. І. Попович. Підвищення якості підготовки фахівців для структур з гуманітарних питань Збройних Сил України як фактор ефективності процесу формування цілісної особистості військовослужбовця/ В. Г. Безбах, Є. Ю. Литвиновський. Проблеми трудової підготовки молоді в творчій спадщині В. О. Сухомлинського/ Н. В. Слюсаренко. Роль української козацької культури в сучасній системі виховання молоді/ Ю. С. Фігурний. Культура української мови в системі загального українознавства/ О. С. Дьолог. Лінгводидактичні засади викладання української мови в діаспорі/ Л. М. Паламар. Інтегративний характер шляхів реалізації етнокультурознавчого (соціокультурного) компонента нового змісту навчання уукраїнської мови/ Т. Л. Груба, Г. П. Лещенко. Мотиви мови та мовлення в українській дитячій літературі/ Н. В. Науменко. Інтерпретація постатей Богдана Хмельницького та Івана Мазепи в українському козацькому фольклорі/ О. М. Гончаренко. Поетика і мова творів В. Підмогильного як відображення його епохи/ С. А. Карпова. Письменники - уродженці Центральної України в еміграції у західнослов’янських країнах/ С. І. Шевченко. "Загублена" українська людина у творчості письменників-шістдесятників (на матералі прози Г. Тютюнника)/ О. В. Чепурна. Історичні форми суспільної самосвідомості в історії української культури/ В. Ф. Ятченко, А. М. Черній. Етнотворча й етнозахисна функції культури/ М. П. Скалецький. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Прилуцького полку: 1648-1782 рр.)/ Л. І. Горенко-Баранівська. Народний іконопис північно-східного Полісся ХІХ ст. як один з аспектів вивчення духовної культури/ О. І. Пономаревська. Буковинська книжка кінця ХІХ - І пол. ХХ ст. (до 1940 р.)/ І. І. Міщенко. Відображення культурного життя в Україні в І пол. ХХ ст. у романі У. Самчука "На білому коні"/ В. І. Маключенко. Естетичний аналіз питання зв’язку орнаменту з народним мистецтвом на терені сучасної України/ Н. А. Лоліна. Формування та розвиток київської школи художнього текстилю в контксті європейської художньої традиції ХХ ст./ В. Д. Андріяшко. Український театр та його системні зв’язки з етнонаціональними цінностями (за матеріалами соціологічного аналізу публіки театру)/ К. В. Юдова-Романова. Деякі нотатки до питання про хронологічні межі та динаміку розвитку Української національної революції в західноукраїнському регіоні/ О. Б. Ярошинський. Права українців Східної Галичини: декларації та реальність (за матерілами польських військово-польових судів 1919-1925 рр.)/ Л. В. Губицький, Г. М. Мельник. Форми і засоби детермінації мудрості українського народу як феномена його пізнавального способу життя і духовної єдності/ Г. П. Макушинська. Дослідження проблем відносин колективної власності в економіці України та формування функцій відповідного власника, господаря, працівника/ О. П. Кірдан. Проблеми підготовки фахівців і використання їх потенціалу в інноваційній діяльності/ А. О. Фісун. Правове регулювання видатків місцевих бюджетів на цоіальне забезпечення/ І. І. Клімагіна. Українська православна церква: розкол доби межичасся/ В. В. Дементьєва. Релігія, церква та Збройні Сили України/ В. Ф. Баранівський. Українське козацтво - це минуле, сьогодення і майбутнє української нації/ О. А. Бухнієва. Зростання ролі політичної відповідальності в забезпеченні національних інтересів України/ В. О. Шаглі. Етнонаціональний ідеал української геостратегії/ О. А. Федоренко. Чумаки з нижньоволзьких берегів/ І. І. Шульга. Особливості формування української діаспори в історико-соціальному контексті/ К. М. Соколовська. Третя хвиля української еміграції у Сполучених Штатах Америки та внесок її представників у розвиток та збереження української національної культури/ Г. В. Саранча. Діяльність Антибільшовицького блоку народів у міжнародному/ І. О. Мамонтов. Культурна діяльність українців Канади як чинни національної десиміляції в 50-ті рр. ХХ ст./ О. Я. Головацька. Українознавчий контекст діяльності Ліги Українських католицьких жінок Канади (кінець ХХ - поч. ХХІ ст.)/ Л. В. Мафтин, Я. М. Лапко. Лазаренківщина (1996-1997) та її міжнародний відгомін/ Р. А. Офіцинський.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 801.56(075.3)/Л59
Автор(и) : Пасік, Надія Михайлівна
Назва : Лінгвістичний аналіз художнього тексту : Хрестоматія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Словник-довідник лінгвостилістичних термінів: с. 299-314
Ціна : 17.00 грн.
ДРНТІ : 16.21.33
ББК : 83.011.7я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Лінгвостилістика
Зміст : Лінгвістичний аналіз художнього тексту: Завдання, принципи, методи ; Словесно-художня структура образу автора ; Детермінінта тексту. Стильова і мовна домінанти. Ключове слово ; Текстове тематичне поле. Парадигма ; Словесно-художній образ ; Актуалізація фонетичних засобів мови ; Актуалізація лексичних засобів мови ; Актуалізація словотвірних засобів мови ; Актуалізація морфологічних засобів мови ; Актуалізація синтаксичних засобів мови ; Повний лінгвістичний аналіз художнього тексту
Примірники : всього 67: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(2), Ч.З.№3(16), аб(49)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(2), Ч.З.№3(16), аб(49)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Горбунова В.В. Контракт у практичній психології/ В.В. Горбунова (стр.1-5)
Пашнев Б.К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности/ Б.К. Пашнев (стр.6-12)
Яковенко С.І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи/ С.І. Яковенко (стр.13-21)
Мамешина О.С. Методики экопсихологического исследования/ О.С. Мамешина (стр.21-27. (Прод. след.)
Ковалев В.Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум/ В.Н. Ковалев (стр.28-41. Начало в №1.)
Штепа О.С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа (стр.42-46. (Далі буде)
Губенко О.В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації/ О.В. Губенко (стр.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р.)
Наумчик Н.В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология/ Н.В. Наумчик (стр.50-53)
Зинченко С.Н. Нервные дети - болезнь или воспитание/ С.Н. Зинченко (стр.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г.)
Губенко А. В. Технологии политической провокации/ А. В. Губенко (стр.59-60)
Мороз Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції/ Л. І. Мороз, (стр.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р.)
Баранов В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації/ В. В. Баранов (стр.69-71)
Третяк Т.М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі/ Т.М. Третяк (стр.72-75)
Токман А.А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров/ А.А. Токман (стр.75-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штепа О.С.
Назва : Тренінг "актуалізація особистісної зрілості"
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2005. - N2. - С. 42-46. (Далі буде (Шифр ПП/2005/2)
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): тренінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контактність особистості--глибинність переживань--децентрація--самоприйняття--синергічність--життєва філософія--автономність--відповідальність--толерантність--креативність
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Філіпова І. Вчити вчителя. Психолого-педагогічне навчання як спосіб корекції Я-образу вчителя/ І. Філіпова (стр.12-19)
Яновський М. Психологічний вплив мистецтва на людину/ М. Яновський (стр.19-22)
Штепа О. Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості"/ О. Штепа (стр.22-36)
Бєлкіна О. Критичне мислення учнів початкових класів/ О. Бєлкіна (стр.37-42)
Заика Е. Упражнения с географической картой для развития образных представлений ребенка/ Е. Заика (стр.48-52)
Вашека Т. Профілактика самогубства серед підлітків: методика для вимірювання суїцидальної поведінки/ Т. Вашека (стр.53-57)
Скаковська Л. Практичному психологу про суїцид/ Л. Скаковська (стр.57-62)
Смелзер Н. Сексуальные роли и неравенство/ Н. Смелзер (стр.63-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штепа О.
Назва : Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості"
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2005. - N4. - С. 22-36 (Шифр ПП/2005/4)
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здатність до співпереживання--толерантна особистість
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Шлях освіти -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Більченко Є. Педагогіка як форма буття культури: перспективи діалогу педагогічної та культурологічної парадигм/ Є. Більченко (стр.2-5.)
Хриков Є. Соціально-педагогічна діяльність як педагогічний феномен/ Є. Хриков (стр.6-9.)
Бродський Я. Про стандартизацію шкільної освіти/ Я. Бродський, О. Павлов (стр.10-14.)
Хара О. Виникнення та сучасні умови функціонування дистанційної освіти/ О. Хара (стр.15-18.)
Волинець Л. Актуалізація загальної мистецької освіти в умовах європейської інтеграції/ Л. Волинець (стр.18-22.)
Загорулько Л. Організація профільного навчання в основній школі Австрії/ Л. Загорулько (стр.22-25.)
Пометун О. Формування духовності учнів засобами суспільствознавчих дисциплін/ О. Пометун (стр.26-28.)
Хоружа Л. Проектна культура сучасного вчителя/ Л. Хоружа, А. Цимбалару (стр.29-34.)
Операйло С. Зміст інтегративного освітнього процесу/ С. Операйло (стр.35-37.)
Нагачевська З. Виховно-освітній потенціал "жіночої" Шевченкіани (західноукраїнські землі кінця ХІХ ст. - 30-х років ХХ ст.)/ З. Нагачевська (стр.38-41.)
Кошечко Н. Проблема розвитку дитини у педологічних працях Степана Ананьїна/ Н. Кошечко (стр.41-46.)
Канишева М. Роль православного духовенства у сфері початкової освіти Криму (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ М. Канишева (стр.46-50.)
Лукашова Н. Розвиток методики навчання хімії в Україні/ Н. Лукашова (стр.50-55.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 14518
Кількість відвідувачів 1185
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя