Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=алгоритм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 115
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-115 
1.


    Pradip, М. Paithane
    Novel modified kernel fuzzy c-means algorithm used for cotton leaf spot detection [Текст] = Новий модифікований алгоритм ядра fuzzy c-means, що використовується для виявлення плям на листу бавовника / М. Paithane Pradip, Jibhau Wagh Sarita // Системні дослідження та інформаційні технології : Міжнародний науково-технічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 85-99.
Рубрики: Комп’ютерні науки--архітектура обчислювальних машин
Кл.слова (ненормовані):
коефіціент точності кластера (CAR) -- кластеризація -- хвороба листя бавовника -- метод нечіткої кластеризації (FCM) -- алгоритм нечіткого С-середнього ядра (KFCM)


Дод.точки доступу:
Sarita, Jibhau Wagh

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
Z99


    Єгорушкіна, Катерина.
    Творимо терапевтичну казку: крок за кроком / Катерина Єгорушкіна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 14-16.
ББК 74.1
Рубрики: Казкотерапія--дошкільний вік
   Психологія дитини--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
принципи створення -- терапевтичні казки -- покроковий алгоритм -- дошкільники -- дитяча психіка
Анотація: У статті розглядається покроковий алгоритм та загальні принципи створення терапевтичної казки чи історії (за Стівом Баранчаком) на допомогу вихователям ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Ільченко, Лариса.
    Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 66-70.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні програми -- КОЗА-ДИСК -- електронні видання -- формування документів -- шаблони -- покроковий алгоритм
Анотація: У статті пропонується покроковий алгоритм першого запуску програми формування документів для вихователів-методистів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

4.


    Ільченко, Тамара.
    Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування / Т. Ільченко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 20-24.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології
   Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї

Кл.слова (ненормовані):
засоби комунікації -- алгоритм створення -- інформаційні групи -- функціональність інформаційної групи -- електронна пошта -- взаємодія з батьками -- електронні засоби інформування
Анотація: У статті надані нові ефективні форми взаємодії з родинами, зокрема використання сучасних електронних засобів інформування - веб-сайтів, електронної пошти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: ІПУ/2013/34/36
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2013р. N 34/36
Зміст:
Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії / К. О. Баханов. - С.3-4.
Колесниченко, Л. М. Операція "Вісла" - одна з трагічних сторінок українсько-польських відносин / Л. М. Колесниченко. - С.5-10.
Буланов, Ю. І. Експрес-контроль на уроках історії / Ю. І. Буланов. - С.11-14.
Юрчишин, Л. Т. Кросворди із всесвітньої історії. 6-8 класи / Л. Т. Юрчишин. - С.15-17.
Басова, О. С. Дидактичні завдання з теми "Давній Єгипет". 6 клас / О. С. Басова. - С.17-18.
Мерзлікін, Дмитро. Україна та ООН / Д. Мерзлікін. - С.19-23.
Андрущенко, Т. Б. Дидактичні матеріали до практичної роботи "Які назви в моєму місті нагадують про минуле". 5 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.24-27.
Сичик, О. В. Які назви в моєму рідному селі нагадують про минуле? 5 клас. Практичне заняття № 2 / О. В. Сичик. - С.28-30.
Обжирко, Т. В. В’ячеслав Липинський - фундатор ідеї української нації. Курс за вибором "Видатні постаті України" / Т. В. Обжирко. - С.31-34.
Куракіна, І. І. Ставлення суспільства до діяльності М. Хрущова. Всесвітня історія. 11 клас / І. І. Куракіна. - С.35-38.
Гук, Ю. М. Основні ознаки розвитку освіти, науки і літератури на початку XX ст. Історія України. 10 клас. Академічний рівень / Ю. М. Гук. - С.39-47.
Пилипюк, Е. В. Утворення Речі Посполитої. Всесвітня історія. 8 клас / Е. В. Пилипюк. - С.48-51.
Романчук, Г. Н. Стан науки і культури України 1917 - 1921 рр. Історія України. 10 клас / Г. Н. Романчук. - С.52-53.
Завада, І. М. Розвиток архітектури і мистецтва першої половини XVII ст. Історія України. 8 клас / І. М. Завада. - С.54-58.
Корецька, В. О. Технологічні карти уроків до теми "Київська держава наприкінці X - у першій половині XI ст.". Історія України. 7 клас / В. О. Корецька. - С.59-72.
Кракова, Є. А. Античні міста-держави у Північному Причорномор’ї. 6 клас / Є. А. Кракова. - С.73-77.
Смоляр, І. В. Суспільно-політичне життя в Україні у 30-ті роки XX ст. Історія України. 10 клас / І. В. Смоляр. - С.78-80.
Будівництво пірамід - почесний обов’язок. - С.81-82.
Туріщева, Л. В. Педагогічні ситуації. Квест-тест / Л. В. Туріщева. - С.83-85.
Гісем, О. В. Посібник із курсу історії України: алгоритм успіху / О. В. Гісем. - С.94-95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ІПУ/2014/6
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. N 6
Зміст:
Терещенко, О. Л. Інтегровані уроки як засіб формування цілісного наукового світогляду учнів під час навчання правознавства / О. Л. Терещенко. - С.2-6.
Юрчишин, Л. Т. Дидактичні матеріали до теми "Твої права у трудових відносинах" Правознавство ( Практичний курс ). 9 клас / Л. Т. Юрчишин. - С.6-8.
Жидкова, Н. М. Особа, особистість, громадянин. Правознавство. 10 клас / Н. М. Жидкова. - С.8-12.
Саповська, В. Ф. Цивільно-правова відповідальність. Правознавство. 10 клас / В. Ф. Саповська. - С.12-14.
Кресан, А. О. Юридична відповідальність. Правознавство (практичний курс). 9 клас / А. О. Кресан. - С.14-18.
Кушнарьова, О. М. Вікторіанська англія. 9 клас. Інтегрований урок із всесвітньої історії та англійської мови / О. М. Кушнарьова, О. О. Шанюкевич. - С.18-27.
Буланов, Ю. І. Турнір кмітливих "Про правознавство". 9 клас / Ю. І. Буланов. - С.27-29.
Гісем, О. В. Посібник із курсу історії України: алгоритм успіху / О. В. Гісем. - С.29-31.
Юницька, В. М. Розвиток хронологічних компетенцій учнів на уроках історії для підготовки до ЗНО та ДПА : готуємось до ЗНО / В. М. Юницька. - Вкладка ""Фаховий сервер № 17". - 16/1-16/8.
На вкладках: Видатні сучасники Т. Г. Шевченка. Монументальна Шевченкіана
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Алгоритм підготовки освітньої гри [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 22-23.
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
освітня гра -- робота з вихователями


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


   
    Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 18-19.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
методика EduScrum -- Scrum-команда -- Scrum-майстер -- спринт -- беклог


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
601
А 58


    Альтшуллер, Г. С.
    Алгоритм изобретения [Текст] / Г. С. Альтшуллер. - 2-е изд., испр. и доп. - М. : Московский рабочий, 1973. - 296 с. - Б. ц.
РУБ 601


Примірників всього: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)
Знайти схожі

10.


    Бєлєнька, Ганна
    Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем
Кл.слова (ненормовані):
етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування
Анотація: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Бєлєнька, Ганна.
    Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки
Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

12.
Шифр: БШС1/2007/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Побірченко, Н. Психолого-педагогічні основи профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С.5-29
Літвінова, Н. Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді / Н. Літвінова. - С.30-54
Єгорова, Г. Технологія розвитку ідентичності особистості / Г. Єгорова. - С.55-66
Синявський, В. Психотехнологія профконсультаційної бесіди / В. Синявський, В. Кобченко. - С.67-91
Кондратова, Н. Методика виявлення інтелектуального стилю особистості / Н. Кондратова. - С.92-108
Павлова, Г. Психологічна готовність випускників ПТУ до трудової діяльності / Г. Павлова. - С.109-127
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: Б3/2013/7
   Журнал

Біологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2013р. N 7
Зміст:
Табарчук, І. В. Освітній блог: основні поняття. Алгоритм створення блогу вчителя біології / І. В. Табарчук. - С.2-6.
Куртєва, Н. В. Використання опорних конспектів на уроках біології в 7 класі / Н. В. Куртєва. - С.7-10.
Кримова, Т. М. Популяція. Екосистема. Біосфера. 11 клас / Т. М. Кримова. - С.11-31.
Ахтемійчук, Н. О. Загальна характеритика класу плазуни. 8 клас / Н. О. Ахтемійчук. - С.32-34.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
83.3(4Укр)
Б 81


    Бондаренко, Юрій.
    Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue" [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 22-25.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   аналіз худож.твору в школі

Кл.слова (ненормовані):
тематика твору -- методичний алгоритм -- сюжетний план -- метод синтезу -- метод аналізу


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (1863-1942) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

15.
74.202.242
Б 83


    Бороннікова, Катерина.
    Шлях виходу з утруднення знайдемо, якщо ми точний алгоритм складемо [Текст] : урок математики у 2-му класі / К. Бороннікова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 36-39.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки математики у 2-му класі
Кл.слова (ненормовані):
урок математики у 2-му класі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Василюк, Алла.
    Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--реформування
Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- модель реформування освіти -- стратегія запровадження реформи -- алгоритм запровадження реформи -- теорія освітніх реформ
Анотація: Наукові підходи до аналізу реформ розглядаються крізь методологічний, теоретичний і технологічний концепти та комплекс визначальних орієнтирів. Представлено концептуальну модель реформування цілісної системи освіти - середньої і вищої.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: ВУМЛ-1/2012/1
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2012р. N 1
Зміст:
Петровська, І. І. Майстер-клас як основний етап конкурсу "Учитель року". Алгоритм проведення / І. І. Петровська. - С.4-7.
Антипова, Л. І. "І я біля тата тулюся малим огірочком". За твором Івана Андрусяка "Стефа і її Чакалка". 5 клас / Л. І. Антипова. - С.15-17.
Скрипнюк, О. В. Поезія Ігоря Римарука / О. В. Скрипнюк. - С.18-21.
Тимченко, Ю. О. Перифрази в художньому мовосвіті Михайла Коцюбинського / Ю. О. Тимченко. - С.22-25.
Кусакіна, Т. О. Основи віршування на уроках української літератури / Т. О. Кусакіна. - С.26-32.
Краснобаєва-Чорна, Ж. В. Культура мови та мовлення. Навчальна програма факультативу. 8 клас / Ж. В. Краснобаєва-Чорна. - С.33-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: ВМДЗ/2008/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 2
Зміст:
Чикало, О. Організація методичного кабінету в дошкільному закладі / О. Чикало. - С.4-10
Савінова, Н. Алгоритм підготовки до педагогічної ради / Н. Савінова. - С.28-30
Рунова, М. Яким має бути інструктор з фізичної культури / М. Рунова. - С.35-37
Галяпа, М. Безпека дошкільників - турбота дорослих / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.38-42
Гавриш, Н. Пізнавальні діалоги з дошкільниками / Н. Гавриш, Г. Лопатіна. - С.46-52
Пасічник, А. Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти / А. Пасічник. - С.53-58
Горбатих, В. Конструювання як технологія розвитку активного мовлення / В. Горбатих. - С.72-74
Бобровська, О. Ми - пожежники : Фізкультурна розвага для дітей старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.75-79
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: ВМДЗ/2013/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 11
Зміст:
Панасюк, Тамара. Методична розробка як показник високої професійної майстерності / Т. Панасюк. - С.4-12 : фотогр.
Малишева, Ольга. Методична розробка: механізм схвалення / О. Малишева. - С.13-17.
Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-21.
Пазюк, Світлана. Педагогічні умови підтримки обдарованості дошкільників / С. Пазюк. - С.22-29.
Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34 : іл.
Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40 : фотогр.
Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51.
Ліннік, Олена. Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58 : фотогр.
Токаренко, Надія. Організовуємо проектну діяльність: крок за кроком / Н. Токаренко. - С.59-61 : фотогр.
Покроковий алгоритм організації проектної діяльності. - С.62.
Рясенчук, Алла. Реалізація тематичного екологічного проекту "Птахи - наші друзі" / А. Рясенчук, Н. Крива. - С.63-70 : фотогр.
Джемула, Галина. Зростаймо вдячними! : тематична розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.71-77.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: ВМДЗ/2017/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 7
Зміст:
Біла, І. Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла. - С.4–10.
Гуртова, Л. День відкритих дверей у дошкільному закладі / Лариса Гуртова. - С.11–16.
Кочан, Л. Працюємо з батьками в єдиному просторі / Лариса Кочан. - С.17–25.
Як організувати виставку спільної творчості дітей та батьків. - С.[26–27].
Швайгерт, Н. Смартмоб, ток-шоу, фестиваль майстрів та інші інноваційні форми роботи з батьками / Наталія Швайгерт. - С.28–35.
Готуємося до ток-шоу : [алгоритм проведення] / [36].
Холод, І. Фестиваль творчості: організовуємо поетапно / Ірина Холод. - С.37–42.
Фортунатова, М. Тренінг дитячо-батьківських взаємин як форма просвітньої роботи з батьками / Марина Фортунатова. - С.43–52.
Фортунатова, М. Складові мудрої батьківської любові : [пам’ятка для батьків] / Марина Фортунатова. - С.[53].
Сахно, С. Організовуємо благодійний ярмарок: алгоритм / Світлана Сахно, Інна Єршова. - С.54–63.
Савчук, О. Оселю ремонтуємо – бюджет сімейний правильно плануємо: гра-стратегія / Олена Савчук. - С.64–69.
Приклад оформлення положення про проведення благодійних ярмарків. - С.70–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
Шифр: ВМДЗ/2019/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10.
Інші автори: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13.
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19.
Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21.
Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24].
Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28.
Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33.
Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35].
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40.
Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41].
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45].
Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49].
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53.
Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55.
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60.
Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

22.
Шифр: ВМДЗ/2020/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 9
Зміст:
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9.
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12.
Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17.
Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19.
Термінологічне поле EduScrum. - С.20.
Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25.
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27.
Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31
Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35.
Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39.
Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43.
Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47.
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53.
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
Шифр: ВМДЗ/2022/3/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 3/4
Зміст:
Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9.
Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13.
Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16.
Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18.
План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20.
Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22.
Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23.
Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24.
Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25.
Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30.
Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32.
Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35.
Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39.
Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44.
Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51.
Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54.
Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58.
Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59.
Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60.
Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
Шифр: ВШ-3/2011/2
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2011р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Михайло. Інтеграція в європейську систему вищої освіти в ІТ-галузі шляхом участі в міжнародних освітніх програмах, проектах та конкурсах / М. Бондаренко. - С.7-15.
Євтух, Олександр. Наука й освіта за крок до майбутнього / О. Євтух. - С.16-28.
Гуйтур, Михайло. Алгоритм виявлення відкриттів у результатах наукових досліджень / М. Гуйтур, В. Коноваленко. - С.29-39.
Бобух, Людмила. Інформаційний проект "Навчання" / Л. Бобух, М. Моргун. - С.40-47.
Лиходій, Валентин. Поліпшення технології підготовки економістів / В. Лиходій. - С.48-55.
Сафонова, Ірина. Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя / І. Сафонова. - С.56-62.
Чикун, Надія. Новий підхід до створення інтегрованих програм та викладання хімічних дисциплін / Н. Чикун. - С.63-71.
Верхогляд, Ольга. Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський. - С.72-84.
Сиротіна, Олена. Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США / О. Сиротіна. - С.99-106.
Пальчук, Марина. Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії / М. Пальчук. - С.85-98.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.
Шифр: ВШ-3/2017/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
Стратонов, Василь. Херсонському державному університету - 100 років! / В. Стратонов. - С.7-11.
Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22.
Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31.
Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40.
Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47.
Загірняк, Михайло. Прикористування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55.
Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68.
Корольова, Ірина. Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77.
Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковенко. - С.85-94.
Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.


    Волобуєва, Л. М.
    Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом [Текст] / Л. М. Волобуєва // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 19-29
Рубрики: Викладання математики в школі--особливості викладання
Кл.слова (ненормовані):
особливості викладання матемматики -- високий творчий потенціал учнів -- 5 клас -- алгоритм роботи -- адаптація учнів -- завдання вчителя -- мотивація до навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


    Ворох, Олена.
    Вивчаємо дієприкметниковий зворот [Текст] / О. Ворох // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 10-17. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія--дієслово
Кл.слова (ненормовані):
дієприкметниковий зворот -- інтерактивна вправа -- алгоритм розстановки розділових знаків -- уроки української мови -- 7 клас


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

28.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/11
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Наливайко, Д. С. Вивчення зарубіжної літератури в школах України цілком відповідає політичному курсу нашої держави / Д. С. Наливайко. - С.3-4
Шалагінов, Б. Б. Данте, Шекспір, Вольтер, Гете, Толстой "панують над умами мільйонів людей, які за все своє життя не прочитали жодного рядка з їхніх творів". Про роль та значення курсу "Зарубіжна література" в школі / Б. Б. Шалагінов. - С.4-6
Ковбасенко, Ю. І. Про місце і роль предмета "Зарубіжна література" в системі літературної освіти української школи та про шляхи підвищення ефективності його викладання / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-10
Ненько, І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження / І. Я. Ненько. - С.20-22
Гетьман, О. Г. Кожному учню прищепити вміння естетично сприймати художній текст. Про методологічні основи цієї роботи / О. Г. Гетьман. - С.29-34
Клименко, Ж. В. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі / Ж. В. Клименко. - С.43-45
Кузьменко, В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку / В. І. Кузьменко. - С.47-49
Тараник, К. В. Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена" / К. В. Тараник. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.


    Вязнікова, С.
    Алгоритм дії у екстремальних ситуаціях : Теорія психологічних консультацій [Текст] / С. Вязнікова // Психолог. - 2005. - N47(грудень). - С. 18-20.
ДРНТІ
ББК 88.4 + 88.36
Рубрики: психологічна допомога
   психотерапія

   Консультування

   паніка

   екстремальна ситуація

Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- запобігання паніці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
74.202.8
Г 11


    Гісем, О. В.
    Посібник із курсу історії України: алгоритм успіху [Текст] / О. В. Гісем // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 94-95.
ББК 74.202.8 + 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Навчальні посібники--історія України
   Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--історія України

Кл.слова (ненормовані):
Повний курс історії України в тестах, навчальний посібник -- посібник із курсу історії України -- збірник тестових завдань -- програма зовнішнього незалежного оцінювання
Анотація: У статті йдеться мова про видання "Повний курс історії України в тестах". Це збірник завдань, зміст яких охоплює матеріал чинної навчальної програми з історії України для 5-11 класів та програми зовнішнього незалежного оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-115 
 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 53186
Кількість відвідувачів 1077
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя