Пошуковий запит: <.>K=артикуляція<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Павленко О. Якою мовою говорять наші ЗМІ?/О. Павленко // Літературна Україна. -К.:Національна Спілка письменників України та трудовий колектив редакції газети "Літературна Україна", 2012,N N 15 (12 квітня).-С.5
|
>2.
| Агранович З. Е. Логопедическая работа по формированию звуко-слоговой структуры слов у младших дошкольников/З. Е. Агранович // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 8.-С.44-46.
|
>3.
| Завгородняя О. И. Развитие тонких движений пальцев у детей с нарушениями речи/О. И. Завгородняя // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 9.-С.56-57.
|
>4.
| Надточиева М. Р. Современные инновационные технологии в коррекционно-развивающем обучении детей старшего дошкольного возраста в условиях логопункта-/М. Р. Надточиева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 4.-С.38-40.
|
>5.
| Дорохін В. Г. Художня організація музичного твору на баяні: артикуляційний аспект/В. Г. Дорохін. - 2013
|
>6.
| Майданюк А. Вправляємось у вимові звуків англійської мови/А. Майданюк // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 4.-С.22-25.
|
>7.
| Тарнавська Алла Одяг для малят і сороченят : заняття для дітей старшої групи/Алла Тарнавська, Юлія Осадча // Дошкільне виховання, 2017,N № 11.-С.32-34
|
>8.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Гайтина Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з]/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.25–27.
|
>10.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 8 (Введено оглавление)
|
|
|