Пошуковий запит: <.>K=асистент вчителя<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Україна. Кабінет Міністрів Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 ["Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам"] і від 14 червня 2000 р. № 963 ["Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників"] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.34-35
|
>2.
| Шинкаренко В. І. Про уведення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням до переліку педагогічних посад/вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.35-36
|
>3.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 34/36.-С.53-54
|
>4.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Щодо посадових обов’язків асистента вчителя // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 34/36.-С.55-58
|
>5.
| Яковенко С. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/С. Яковенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2017,N N 5/6.-С.85-94.
|
>6.
| Гриньова М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2018,N № 5/8.-С.39–43
|
>7.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>8.
| Хорт М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі/М. К. Хорт // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 12(72).-С.8–10.
|
>9.
| Клименко А. Чи можуть соціальний педагог, практичний психолог і бібліотекар працювати асистентом вчителя/А. Клименко // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2023,N N 4.-С.41-43.
|
>10.
| Організація освітнього процесу дітей з ООП у 2023/2024 навчальному році: рекомендації МОН // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2023,N N 10.-С.4-7.
|
|
|