Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аутизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.
Шифр: ДзОП-1/2018/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Гайтина, Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання / Л. Г. Гайтина. - С.2–8. - Бібліогр.: 2 назв. : табл.
Кл.слова: розумово відсталі діти, індивідуальна форма навчання, організація уроків
Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.9–14 : рис.
Кл.слова: особлива дитина, інноваційні терапевтичні технології, акватерапія
Акіншина, В. В. Ці прекрасні тварини : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина. - С.15–18 : рис.
Кл.слова: порушення опорно-рухомого апарату, план-конспект уроку, особлива дитина
Іванова, О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова. - С.19–24 : рис., табл.
Кл.слова: інтелектуальні порушення, інтегрований урок, практична робота
Мягка, О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою / О. Г. Мягка. - С.25–30 : рис.
Кл.слова: аутизм, затримка мовленнєвого розвитку, урок математики
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: П697217/2002/6
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2002р. N 6
Зміст:
Мілютіна, К. Батькам дошкільника / К. Мілютіна. - С.4-11
Терлецька, Л. Як працювати з малечею / Л. Терлецька. - С.12-14
Терлецька, Л. Увага дошкільників / Л. Терлецька. - С.15-19
Терлецька, Л. Дитина підростає / Л. Терлецька. - С.20-30
Кл.слова: відмінності у навчанні
Кочерга, О. Такі різні хлопчики й дівчатка / О. Кочерга. - С.31-33
Філіповська, О. Гра у житті дитини / О. Філіповська. - С.34-39
Главник, О. Останнє "вільне" літо / О. Главник. - С.40-67
Клименко, В. Можливості психіки шестиліток / В. Клименко. - С.68-91
Зазимко, І. Батькам про увагу молодших школярів / І. Зазимко. - С.92-94
Зрозуміти аутизм. - С.95-103
Хоменко, З. Дитячі заповідв для батьків, бабусь і дідусів / З. Хоменко ; Л. Борисова. - С.104-105
Борисова, Л. Роздуми на задану тему / Л. Борисова. - С.106-111
Кл.слова: тестові завдання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ПЖ/2002/23/5
   Журнал

Психологический журнал [Текст]/ Российская академия наук; Институт психологии РАН. - М. : Наука, 1980 - . - ISSN 0205-9592. - Виходит раз на два місяця
2002р. т.23 N 5
Зміст:
Костин, А. Н. Парадокс недизъюнктивности психики и дискретности нейрофизиологических процесов / А.Н. Костин. - С.14-24
Кл.слова: критерии мышления, психофизиологическая проблема, дискретные и непрерывные процесы
Умрюхин, Е.А. С.В. Кравков: Выдающиеся достижения и незбывшиеся надежды / Е.А. Умрюхин. - С.25-31
Кл.слова: психофизиология , органы чувств, субъективная психология
Савченко, Т. Н. Развитие математической психологии: история и перспективы / Т.Н. Савченко. - С.32-41
Кл.слова: динамика систем, синергетический подход, моделирование
Журавлев, И. В. Феномен отчуждения: стратегии концетуализации и иследования / И.В. Журавлев, А.Ш. Тхостов. - С.42-48
Кл.слова: психология личности
Самовичев, Е. Г. Психологическая этиология убийства / Е.Г. Самовичев : 49-59
Кл.слова: преступник, юридическая
Павленко, В.Н. и др. Этнические и национальные илдентификации и представления у украинских детей и подростков / В.Н. и др. Павленко. - С.60-72
Кл.слова: этнопсихология, самосознание
Кирилова, Н. Г. Эмоции и мотивация больных шизофрении в ситуациях кооперации и конкуренции / Н.Г. Кирилова, Н.С. Курек. - С.80-87
Кл.слова: клиническая психология, аутизм, ангедония
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: РЛ1/2002/№3
   Журнал

Развитие личности [Текст] : Для профессионалов науки и практики. Для тех, кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - М. : Народное образование, 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3
Зміст:
Колесов, Д. Общественная типология: диктаторы и их критики : Политическая психология / Д. Колесов. - С.7-22
Кл.слова: типы личности
Зинченко, В. Человек в пространстве времени : Проблемы бытия личности / В. Зинченко. - С.23-50.
Кл.слова: психология личности
мухина, В. Пожизненно заключенные : мотивация к жизни : Личность в экстремальных условиях / В. мухина, А. Хвостов. - С.51-60.
Кл.слова: личность преступника
Колесов, Д. Сущность подражания : Социальное пространство личности / Д. Колесов. - С.61-66.
Кл.слова: мода, подражание
Загвоздкин, В. Мимесис - забытая категория педагогики / В. Загвоздкин. - С.67-90.
Кл.слова: подражание, психология обучения, психология воспитания и развития
Хвостов, А. Моральное сознание преступников и законопослушных граждан в сравнительном изменении / А. Хвостов. - С.91-102
Кл.слова: психология преступника, психология личности, сознание
Мухина, В. . Аутизм как компонент психического и личностного развития на этапах детства, отрочества, юности / В. Мухина. - С.103-112
Кл.слова: психиатрия, детская психология
Савенков, А. Развитие детской одаренности в образовательной среде / А. Савенков. - С.113-146
Кл.слова: психология обучения, детская психология, одаренность
Вачков, И. Полисубъективное взаимодействие учителей и учащихся / И. Вачков, И. Гриншпун. - С.147-162.
Кл.слова: психология обучения
Шолохов, И. Особенности типов поведения молодежи в ситуации фрустрации внутри своего и чужого этноса : Этнопсихология / И. Шолохов. - С.163-172.
Кл.слова: типы поведения аккультурация
Пискунова, М. Рефлексия на профессиональную деятельность : психологическое консультирование в школе : Личность в пространстве своей профессии / М. Пискунова. - С.173-189.
Кл.слова: школьный психолог, психология личности
Шмидт, В. Дневник матери : Исследования развития личности: дневниковые наблюдения / В. Шмидт. - С.194-214.
Кл.слова: психология личности ребенка
Фрейд, З. Цивилизация и ее тяготы / З. Фрейд; Перевод с англ. И.Шолохова. - С.215-237.
Дерябо, С. Личность : от субъективности к субъектности / С. Дерябо. - С.261-265.
Кл.слова: психология личности
Хвостов, А. Моральное сознание личности / А. Хвостов. - С.266-271.
Кл.слова: мораль, нравственность , этика, психология личности, самосознание
Асеев, В. Критерии оценки личности в профессиональной деятельности / В. Асеев. - С.271-273.
Кл.слова: психология личности
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ДП-2/2013/10
   Журнал

Дошкольная педагогика [Текст] : Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб. : ООО " Издательство "Детство-Пресс". - ISSN 1726-0973. - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 10
Зміст:
Кузнецова, М. Г. Дыхательная гимнастика как средство сохранения и укрепления здоровья дошкольников / М. Г. Кузнецова. - С.4-5.
Тимофеева, Л. Л. Интегративный подход в процессе формирования культуры безопасности у дошкольников / Л. Л. Тимофеева. - С.6-11.
Майер, А. А. Трудности стандартизации дошкольного образования / А. А. Майер, Л. Л. Тимофеева. - С.12-15.
Полищук, О. А. Знакомство с народным творчеством: кружковая работа со старшими дошкольниками / О. А. Полищук. - С.16-17.
Харланова, Т. Г. Конспект занятия "Мир музыки Г. В. Свиридова" для детей 6-7 лет / Т. Г. Харланова, Е. И. Корнеева. - С.18-20.
Потапова, Е. В. Сценарий праздника в подготовительной группе "Новогодние встречи" / Е. В. Потапова, Л. И. Муратова, Н. А. Рожина. - С.21-24.
Семенова, Е. М. Сценарий тематического физкультурного досуга для детей подготовительной группы "Олимпийские игры" / Е. М. Семенова, М. В. Панкова, Е. Г. Таран. - С.25-28.
Кириллова, Ю. А. Физкультурный досуг "Зимушка-зима нам веселье принесла" / Ю. А. Кириллова. - С.29-30.
Агранович, З. Е. Наглядно-дидактическое пособие "Коррекция нарушений звуко-слоговой структуры слов у детей" / З. Е. Агранович. - С.31-33.
Кондратьева, С. Ю. Ранний детский аутизм. Вопросы, проблемы, методические рекомендации / С. Ю. Кондратьева, Н. В. Зенченко, О. В. Тарасова. - С.34-44.
Цвиренко, О. Б. Структура комплексной индивидуальной программы коррекционно-развивающего обучения и воспитания детей с ограниченными возможностями здоровья / О. Б. Цвиренко. - С.44-47.
Мамаева, Н. Л. Использование здоровьесберегающих технологий в совершенствовании просодической стороны речи дошкольников / Н. Л. Мамаева. - С.48-52.
Пазухина, И. А. Практико-ориентированное занятие для педагогов "Это в ваших силах" / И. А. Пазухина. - С.52-55.
Мингалева, Л. А. Обеспечение взаимодействия ДОУ и семьи в период адаптации ребенка к условиям детского сада / Л. А. Мингалева. - С.56-60.
Титаренко, В. А. Сказки про ежиков: Услышать тишину / В. А. Титаренко. - С.61-62.
Захарова, Т. Р. Деревенские посиделки на новый лад: квиллинг из вощины / Т. Р. Захарова, С. В. Иванова. - С.63.
Зайцева, Л. И. "У белых снежинок..." : песенка / Л. И. Зайцева. - С.64.
Кузнецов, А. Облачный мальчик : песенка / А. Кузнецов. - С.65.
Калмыков, О. П. Общий порядок назначения трудовой пенсии по старости досрочно педагогическим работникам / О. П. Калмыков. - С.66-69.
Картинки-раскраски к сказке Х. К. Андерсена "Снежная королева" / худож. О. Д. Недзведская. - С.71-72.
"С Новым годом!" / худож. И. Н. Ржевцева ; худож. И. Н. Ржевценва. - 1-я стр. облож.
На вкладках: Починок И. А. Иллюстрация к сказке В. А. Титаренко "Услышать тишину" ; Фомич Е. В. Календарь на 2014 год
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Пт-2/2005/10
   Журнал

Психотерапия [Текст] : Ежемесячный научно-практический журнал. - М. : Гениус, 2002 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 10
Зміст:
Сгибов, В. Н. История развития психотерапии в Пензенской области / В. Н. Сгибов, В.М. Николаев. - С.2-5.
Кл.слова: психотерапия в России
Лагос, Мария Эстер. психотерапия в Уругвае / Мария Эстер Лагос. - С.6-13.
Новикова, С. А. Табачная зависимость в структуре психических заболеваний / С. А. Новикова. - С.14-18.
Кл.слова: психопатологические симптомы, зависимое поведение, личностные , психологические расстройства
Оршанская, М. В. Опыт психотерапии аутичных детей (дошкольников и младших школьников с нормальным интеллектом и задержкой психического развития) / М. В. Оршанская. - С.19-22.
Кл.слова: аутизм, психотерапия
Линде, Н. Д. Метод эмоционально-образной терапии / Н. Д. Линде. - С.32-33.
Кл.слова: психотерапия
Петрушин, С. В. Мастерская психологического консультирования. Фрагменты консультационных бесед / С. В. Петрушин. - С.34-40.
Щербина, Л. Ф. Женский алкоголизм в свете дианализа : Рецензи яна книгу Завьялова В. Ю. Пьющая женщина: Все пропало? - Новосибирск,2005. - 360с. / Л. Ф. Щербина, О. Р. Придатко. - С.41-42.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: РЛ1/2004/1
   Журнал

Развитие личности [Текст] : Для профессионалов науки и практики. Для тех, кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - М. : Народное образование, 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2004р. N 1
Зміст:
Колесов, Д. Инициативное и шаблонное поведение / Д. Колесов. - С.62-70
Семья, Г. Основы психологической защищенности детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей / Г. Семья. - С.71-86
Ильин, А. Субьективная сторона движений в раннем онтогенезе / А. Ильин, . - С.87-96
Мухина, В. Пожизненно заключенные : мотивация к жизни / В. Мухина. - С.118-130
Афонасенко, Е. Особенности этнического самосознания современных китайцев / Е. Афонасенко. - С.131-143
Мухина, В. Групповой эскапизм и индивидуальный аутизм - компоненты социального и личностного развития на этапах отрочества и юности / В. Мухина. - С.156-175
Осухова, Н. Между поддержкой и доращиванием: психологическое сопровождение подростков, переживших насилие / Н. Осухова. - С.176-189
Кокурин, А. Психологическое обеспечение экстремальной деятельности / А. Кокурин. - С.190-204
Рамазанов, И. Психология человека в позиции покупателя и принципы мерчендайзинга / И. Рамазанов. - С.205-215
Аглямова, Г. Проблемы развития личности в условиях молодого города / Г. Аглямова. - С.224-241
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ДП-2/2013/9
   Журнал

Дошкольная педагогика [Текст] : Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб. : ООО " Издательство "Детство-Пресс". - ISSN 1726-0973. - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 9
Зміст:
Фесенко, Ю. А. Что необходимо знать педагогам и родителям о неврозах у детей / Ю. А. Фесенко. - С.4-12.
Тимофеева, Л. Л. Проблемный подход в основе построения занятий со старшими дошкольниками / Л. Л. Тимофеева. - С.12-17.
Маралова, Е. А. Развитие способностей к социализации у детей в условиях детского сада / Е. А. Маралова. - С.17-22.
Данилова, И. В. Дошкольник и книга: литературное воспитание ребенка / И. В. Данилова. - С.22-25.
Носкова, Г. С. Учиться играя и обучаться в игре / Г. С. Носкова. - С.25-30.
Сапенкова, Н. И. Кружковая работа "Веселая мозаика" в ясельной группе / Н. И. Сапенкова. - С.30-33.
Силантьева, С. В. Сценарий физкультурного досуга для средней группы "Вместе весело шагать!" с участием родителей / С. В. Силантьева. - С.33-35.
Кондратьева, С. Ю. Ранний детский аутизм: вопросы, проблемы, методические рекомендации (начало) / С. Ю. Кондратьева, И. В. Зенченко, О. В. Тарасова. - С.35-44.
Бакунина, А. М. Мониторинг развития речи дошкольников с ОНР в контексте компетеностного подхода / А. М. Бакунина. - С.44-46.
Жеребнова, В. П. Консультативно-просветительская работа как форма взаимодействия учителя-логопеда с семьей / В. П. Жеребнова. - С.46-48.
Новожилова, М. А. Рекомендации воспитателям ДОУ по организации коррекционной деятельности с детьми старшего дошкольного возраста, имеющими речевые нарушения / М. А. Новожилова. - С.48-51.
Ступикова, Л. Г. Интеллектуально-познавательный досуг "Что? Где? Когда" : Интегрированное занятие с детьми подготовительной к школе группы компенсирующей напрвленности / Л. Г. Ступикова, Т. В. Мазненкова, Ю. В. Толкачева. - С.51-54.
Денисевич, Н. Б. Формирование навыков слогового и звуко-буквенного анализа и синтеза у детей с ОНР в дидактических играх / Н. Б. Денисевич. - С.54-56.
Бозик, Е. И. Роль отца в жизни ребенка / Е. И. Бозик. - С.56-58.
Зорина, Н. И. Роль руководителя в формировании эффективной командной работы трудового коллектива / Н. И. Зорина. - С.58-60.
Васильченко, Н. Р. Алгоритмическая культура - эффективное средство организации совместной деятельности педагога с дошкольниками / Н. Р. Васильченко. - С.60-67.
Петрушина, С. А. Родительский лекторий "Невнимательный ребенок. Как помочь ему стать внимательнее" / С. А. Петрушина. - С.67-69.
Титаренко, В. А. Сказки про ежиков : Сердитый шкаф / В. А. Титаренко. - С.69-72.
Толмачева, Е. В. Ширмы из упаковочного материала / Е. В. Толмачева. - С.72.
Иллюстрации к сказке В. А. Титаренко "Сердитый шкаф" / худож. И. А. Починок. - С.На цвет. вклад.
Ге, Н. Н. "Портрет детей Волконских" (фрагмент) / Н. Н. Ге. - 1-я стр. обл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ДзОП-1/2019/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8.
Кл.слова: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм
Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото.
Кл.слова: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята
Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото.
Кл.слова: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта
Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл.
Кл.слова: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: ШП-1/2010/20
   Газета

Школьный психолог [Текст]. - Москва : Издательский дом "Первое сентября", 2001 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 20
Зміст:
Ярошук, Н. Немного о "культуре порядка". Менталитет и психология китайского школьного образования / Н. Ярошук. - 4-5 (окон.след.).
Гаврилина, Е. Тайна замка Конфликтуса великого и непобедимого : большая психологическая игра / Е. Гаврилина. - С.10-13.
Технологии профориентации. - С.вкладка.
Шпицберг, И. Коридор с прозрачными стенами : коррекция нарушений развития сенсорных систем у детей с диагнозом "ранний детский аутизм" / И. Шпицберг. - С.39-43.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
74.1
К 64


    Кондратьева, С. Ю.
    Ранний детский аутизм: вопросы, проблемы, методические рекомендации (начало) [Текст] / С. Ю. Кондратьева, И. В. Зенченко, О. В. Тарасова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 35-44. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Корекційна педагогіка--дошкільники

   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
діти-аутисти -- дитячий аутизм -- емоційний стан дитини -- вправи -- ігри
Анотація: Стаття розкриває одну з найбільш актуальних тем в області дитячої психіатрії - дитячий аутизм.


Дод.точки доступу:
Зенченко, И. В.; Тарасова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
74.1
Б 94


    Бухарина, О. В.
    Особенности речевого развития ребенка дошкольного возраста с РДА [Текст] / О. В. Бухарина, С. Ю. Кондратьева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2010. - N 8. - С. 40-43 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   Дошкільна освіта

   Дошкільне виховання--розвиток мовлення

   Аутизм--Дошкільники

   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Кондратьева, С. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
88
В 77


   
    Восприятие детьми зашумленных и неполных изображений [Текст] / Г. Л. Чухутова, А. О. Прокофьев, В. В. Грачев // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 5. - С. 114-124. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Експериментальна психологія
   Дошкільники--психологія

   Аутизм--Дошкільники

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
зрительное восприятие


Дод.точки доступу:
Чухутова, Г. Л.; Прокофьев, А. О.; Грачев, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
88
Ш 83


    Шпицберг, И.
    Коридор с прозрачными стенами [Текст] : коррекция нарушений развития сенсорных систем у детей с диагнозом "ранний детский аутизм" / И. Шпицберг // Школьный психолог. - 2010. - N 20. - С. 39-43.
ББК 88
Рубрики: психокорекція
   Аутизм дитячий



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
74.100.44
С 45


    Скрипник, Тетяна.
    Аутична дитина в дитсадку: організація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / Т. Скрипник // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 10-14. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.44
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
   діти-інваліди

Кл.слова (ненормовані):
діти-аутисти -- аутизм дитячий


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
74.3
С 65


    Сорока, Валентина.
    Підтримати “зламану квітку” [Текст] : про дітей з розладами аутичного спектра / В. Сорока // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 14.
ББК 74.3
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти-аутисти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
74.100.44
К 64


    Кондратьева, С. Ю.
    Ранний детский аутизм. Вопросы, проблемы, методические рекомендации [Текст] / С. Ю. Кондратьева, Н. В. Зенченко, О. В. Тарасова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 10. - С. 34-44. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
дитячий аутизм -- моторика рук -- координація рухів рук -- пальчикові ігри -- мовні вправи -- зображувальна діяльність -- графічні навики
Анотація: У статті йдеться мова про розвиток дрібної моторики рук, який тісно пов’язаний з мовним, психічним і особистісним розвитком дитини.


Дод.точки доступу:
Зенченко, Н. В.; Тарасова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Шинкаренко, Віра Іванівна.
    Навчання дітей з розладами спектра аутизму - реалії та перспективи : [розмова з начальником від. інклюз. освіти та інтернат. закладів департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОН України В. І. Шинкаренко / вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 19/21. - С. 94-95
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- методичний супровід -- експертно-консультативна рада -- діти з особливими потребами -- діти з розладами спектру аутизму -- аутичні діти


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
74.202.245
К 90


    Кулик, Н.
    Час будувати мости [Текст] / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 51 (17 грудня). - С. 8-9.
ББК 74.202.245
Рубрики: Аутизм дитячий
   навчання інклюзивне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 132077
Кількість відвідувачів 1137
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя