Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аутизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.
87.216
С 11


    Сідак, Л. М.
    Ілюзорність світобачення як симптом збіднення біття особистості в сучасному світі [Текст] / Л. М. Сідак // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 171-178.
ББК 87.216
Рубрики: Філософія--філософська антропологія (філософія людини)--особистість
Кл.слова (ненормовані):
деградація особистості -- аутизм -- ілюзорність світобачення -- філософська антропологія -- філософія людини -- дефективні соціальні стосунки
Анотація: У статті досліджується зв’язок між світобаченням, ціннісними і смисложиттєвими орієнтирами наших сучасників та досконалістю сучасного суспільства й повнотою буття особистості в ньому. Показано, що ілюзорність світобачення є характерною рисою сучасної цивілізації. Й водночас вона є і симптомом, і головним чинником деградації як сучасного суспільства, так й особистості в ньому. Говорити доводиться про деструктивну систему деградованих особистостей, дефективних соціальних стосунків і ціннісних орієнтирів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
379.8.043.2-056.2/.3(477)
К 20


    Каплієнко, А.
    Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–75. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- позашкільні навчальні заклади -- позашкільна освіта -- гуртки декоративно-ужиткового напрямку -- діти з розладами аутистичного спектра -- самостійна творча діяльність
Анотація: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Скрипник, Тетяна
    Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."


Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

4.


    Мухина, В. .
    Аутизм как компонент психического и личностного развития на этапах детства, отрочества, юности [Текст] / В. Мухина // Развитие личности : Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - 2002. - N3. - С. 103-112
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   аутизм

   психіатрія

   психіка

Кл.слова (ненормовані):
психиатрия -- детская психология


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
371.9
Г 47


    Гилберт, Карл.
    Аутизм: Медицинское и педагогическое воздействие [Текст] : книга для педагогов-дефектологов / К. Гилберт, Т. Питерс. - М. : ВЛАДОС, 2003. - 144 с. - (Коррекционная педагогика). - ISBN 5-691-00906-0 : 10.80 грн.
ДРНТІ
ББК 74.3
РУБ 371.9
Рубрики: Психическое развитие--задержка
   Дефектологія

   Отсталость умственная



Дод.точки доступу:
Питерс, Тео
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)
Знайти схожі

6.
371.9
П35


    Питерс, Тео.
    Аутизм: От теоретического понимания к педагогическому воздействию [Текст] : Книга для педагогов-дефектологов / Т. Питерс. - М. : ВЛАДОС, 2003. - 240 с. - (Коррекционная педагогика). - Список лит.: с. 234-238. - ISBN 5-691-00907-9 : 17.45 грн.
ДРНТІ
ББК 74.3
РУБ 371.9
Рубрики: Психическое развитие--задержка
   Дефектологія

   Отсталость умственная


Примірників всього: 6
фб (1), Ч.З.№2 (5)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5)
Знайти схожі

7.
74.100.44
С 45


    Скрипник, Тетяна.
    Аутична дитина в дитсадку: організація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / Т. Скрипник // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 10-14. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.44
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
   діти-інваліди

Кл.слова (ненормовані):
діти-аутисти -- аутизм дитячий


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
БШС1/2013/7

    Бібліотека "Шкільного світу", Психолог. Бібліотека [Текст] / Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003201220032012 - .
   N 7 : Психологічний супровід дітей-аутистів / Л. Яковлева. - 2013. - 120 с. - Б. ц.
ББК 88.8
Рубрики: Діти-аутисти--психологічний супровід
Кл.слова (ненормовані):
аутизм

Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

9.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8
Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12
Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20
Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24
Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29
Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34
Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39
Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44
Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52
Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55
Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60
Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65
Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70
Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74
Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78
Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83
Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87
Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90
Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95
Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99
Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104
Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109
Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113
Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116
Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121
Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124
Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128
Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131
Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140
Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144
Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148
Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151
Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155
Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159
Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163
Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167
Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170
Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174
Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177
Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182
Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185
Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189
Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194
Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198
Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202
Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206
Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209
Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Конфліктологія

   Психологія студента

   психологія молодшого школяра

   "Я-концепція"

   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
88
В 77


   
    Восприятие детьми зашумленных и неполных изображений [Текст] / Г. Л. Чухутова, А. О. Прокофьев, В. В. Грачев // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 5. - С. 114-124. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Експериментальна психологія
   Дошкільники--психологія

   Аутизм--Дошкільники

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
зрительное восприятие


Дод.точки доступу:
Чухутова, Г. Л.; Прокофьев, А. О.; Грачев, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Мухина, В.
    Групповой эскапизм и индивидуальный аутизм - компоненты социального и личностного развития на этапах отрочества и юности [Текст] / В. Мухина // Развитие личности : Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - 2004. - N1. - С. 156-175
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: аутизм
   соціальний розвиток особистості

   Ескапизм



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
88.8
К 90


    Кулик, Наталія.
    Діти з Марса [Текст] / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2016. - N 13 ( 4 квітня). - С. 14-15
ББК 88.8
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
Кл.слова (ненормовані):
аутизм дитячий -- діти-аутисти -- діти з порушенням поведінки -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
88.8
Х 98


    Хуснутдинова-Жербер, Л.
    Дети не от мира сего [Текст] / Л. Хуснутдинова-Жербер // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 54-56.
ББК 88.8
Рубрики: Аутизм
   Діти з особливими потребами

   Діти з особливими потребами



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
158.9
М 97


    Мэш, Эрик.
    Детская патопсихология: Нарушения психики ребенка [Текст] / Э. Мэш, Д. Вольф. - СПб. : "Прайм - ЕВРОЗНАК" : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 384 с. - (Психологическая энциклопедия). - Библиогр.: с. 509-511. - Пер. вид. : ABNORMAL CHILD PSYCHOLOGY / Eris J. Mash, David A. Wold. - Second Edition. - ISSN 0-534-554. - ISBN 5-93878-081-0 (в пер.) : 64.00 грн., 60.78 грн.
ДРНТІ
ББК 88.8
РУБ 158.9
Рубрики: Ребенок--развитие
   Психология--детская

   Исследования--психологические

   Поведение--проблемы

   Расстройства

   Социофобия

   Паника

   Стресс

   Депрессия

   Интеллект

   Отсталость умственная

   Возраст поздний

   Аутизм

   Заикание

   Сон

   Питание

   Дети--жестокое обращение

   Насилие--дети

   Дефектологія

   Подростки--трудности



Дод.точки доступу:
Вольф, Дэвид; Mash, Eris J. Wold, David A.
Примірників всього: 3
фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

15.


    Тарасун, Валентина.
    Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога [Текст] / В. Тарасун // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 6. - С. 10-15. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--поради батькам
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- скринінговий тест для дітей -- поради батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: ДзОП-1/2018/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Гайтина, Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання / Л. Г. Гайтина. - С.2–8. - Бібліогр.: 2 назв. : табл.
Кл.слова: розумово відсталі діти, індивідуальна форма навчання, організація уроків
Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.9–14 : рис.
Кл.слова: особлива дитина, інноваційні терапевтичні технології, акватерапія
Акіншина, В. В. Ці прекрасні тварини : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина. - С.15–18 : рис.
Кл.слова: порушення опорно-рухомого апарату, план-конспект уроку, особлива дитина
Іванова, О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова. - С.19–24 : рис., табл.
Кл.слова: інтелектуальні порушення, інтегрований урок, практична робота
Мягка, О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою / О. Г. Мягка. - С.25–30 : рис.
Кл.слова: аутизм, затримка мовленнєвого розвитку, урок математики
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: ДзОП-1/2019/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8.
Кл.слова: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм
Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото.
Кл.слова: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята
Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото.
Кл.слова: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта
Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл.
Кл.слова: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Марціновська, Ірина.
    Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію [Текст] / І. Марціновська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 5. - С. 34-39.
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптивна поведінка -- дитяча поведінка -- аутизм -- маніпулятивна поведінка -- стресові ситуації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
376-056.48:616.89-008.484](477)
Ш 95


    Шуліменко, Л.
    Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Ліна Шуліменко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 55–57. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--соціальна адаптація
Кл.слова (ненормовані):
діти з аутизмом -- соціальна адаптація -- розвиток дітей-аутистів -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розповідається про роботу вчителя з дітьми-аутистами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 28373
Кількість відвідувачів 598
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя