Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аутизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ардобацька К.
Назва : Педагогічна допомога батькам у вихованні аутичних дітей
Місце публікування : Дефектологія: Науково-методичний журнал. - К.: "Педагогічна преса", 2004. - N2. - С. 46-50 (Шифр ДФ1/2004/2)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти-інваліди
аутизм
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аршатская О.
Назва : О детском аутизме
Місце публікування : Дошкольное воспитание: Научно-методический журнал. - М.: Дошкольное воспитание, 2006. - N8. - С. 63-70. - ISSN 0012-561X (Шифр ДВ-2/2006/8). - ISSN 0012-561X
Предметні рубрики (Галузі знань): Аутизм-- Дошкільники
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/А 90
Автор(и) : Аслаева, Рахим Гильметдиновна
Назва : Основы специальной педагогики и психологии : учебное пособие
Вихідні дані : М.: Социально-гуманитарные знания, 2007
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 978-5-901715-50-5: 3.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
ББК : 74.3я73 + 88.4я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Спеціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--дитячий церабральний параліч (дцп)--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами--діти з порушенням розвитку--діти з порушеннями мови--діти з ушкодженням опорно-рухового апарату--діти з затримкою психічного розвитку
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372.015/Б 12
Автор(и) : Баенская, Елена Ростиславовна, Либлинг, Мария Михайловна
Назва : Психологическая помощь при нарушениях раннего эмоционального развития : Методическое пособие для педагогов, психологов, врачей
Вихідні дані : М.: Экзамен, 2004
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Институт коррекционной педагогики РАО
Серія: Ранняя помощь
Примітки : Библиогр.: с. 127
ISBN, Ціна 5-94692-885-6: 17.50 грн.
ДРНТІ : 14.23
ББК : 74.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Аутизм-- дети
Коррекция психологическая
Примірники : всього : НМК ф-т ПСР(1), фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : НМК ф-т ПСР(1), фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беккер И.М.
Назва : Размышления практического врача о различиях аутического мышления и аутизма
Місце публікування : Независимый психиатрический журнал: Вестник НПА/ Независимая психиатрическая ассоциация России. - М.: Независимая психиатрическая Ассоциация России, 2003. - N3. - С. 14-17. - ISSN 1028-8554 (Шифр НПЖ/2003/3). - ISSN 1028-8554
ДРНТІ : 15.21.41
ББК : 88.351
Предметні рубрики (Галузі знань): Мислення-- Аутизм
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Борович Р. Р.
Назва : Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку]
Місце публікування :. - С. 4–8: фото. (Шифр ДзОП-1/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення психічного розвитку--ранній дитячий аутизм--корекційна робота
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Б 94
Автор(и) : Бухарина О. В., Кондратьева С. Ю.
Назва : Особенности речевого развития ребенка дошкольного возраста с РДА
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО " Издательство " Детство-Пресс". - СПб.: ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2010. - N 8. - С. 40-43. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2010/8). - ISSN 1726-0973
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіка корекційна
Дошкільна освіта
Дошкільне виховання-- розвиток мовлення
Аутизм-- Дошкільники
Кафедра дошкільної освіти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :221 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Зміст : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Валитова И. Е.
Назва : Психологическое сопровождение ребенка с детским аутизмом: анализ практического опыта
Місце публікування : Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. - Москва: ООО " Исследовательская группа "Социальные науки", 2007. - N2. - С. 105-114 (Шифр ПДС-1/2007/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Аутизм-- Дошкільники
корекційна робота
психологічний супровід
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/В 77
Автор(и) : Чухутова Г. Л., Прокофьев А. О., Грачев В. В.
Назва : Восприятие детьми зашумленных и неполных изображений
Місце публікування : Вопросы психологии: Научный журнал/ Российская Академия образования. - М.: ООО " Вопросы психологии", 2010. - N 5. - С. 114-124. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2010/5). - ISSN 0042-8841
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Експериментальна психологія
Дошкільники-- психологія
Аутизм-- Дошкільники
Кафедра загальної та практичної психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зрительное восприятие
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.3/В 93
Автор(и) : Высотина, Татьяна Николаевна, Кондратьева, Светлана Юрьевна
Назва : Сенсорное развитие дошкольников с ограниченными возможностями здоровья
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб.: ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013. - N 3. - С. 36-38. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2013/3). - ISSN 1726-0973
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники-- вади розвитку-- корекційна робота
Географіч. рубрики: Росія-- дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільний вік--корекційна педагогіка--аутизм--сенсорний розвиток дитини--аутична дитина--конспект заняття--діти з обмеженими можливостями здоров’я
Анотація: У статті йдеться мова про розвиток аутичних дітей з розумовою відсталістю і надаються конспекти занять з такими дітьми.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/Г 47
Автор(и) : Гилберт, Карл, Питерс, Тео
Назва : Аутизм: Медицинское и педагогическое воздействие : книга для педагогов-дефектологов
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС, 2003
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Коррекционная педагогика
ISBN, Ціна 5-691-00906-0: 10.80 грн.
ДРНТІ : 14.29.09
ББК : 74.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психическое развитие-- задержка
Дефектологія
Отсталость умственная
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Гайтина Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання/ Л. Г. Гайтина (стр.2–8) Кл.слова: розумово відсталі діти,індивідуальна форма навчання,організація уроків
Стасенко В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми/ В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко (стр.9–14) Кл.слова: особлива дитина,інноваційні терапевтичні технології,акватерапія
Акіншина В. В. Ці прекрасні тварини/ В. В. Акіншина (стр.15–18) Кл.слова: порушення опорно-рухомого апарату,план-конспект уроку,особлива дитина
Іванова О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації"/ О. М. Іванова (стр.19–24) Кл.слова: інтелектуальні порушення,інтегрований урок,практична робота
Мягка О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою/ О. Г. Мягка (стр.25–30) Кл.слова: аутизм,затримка мовленнєвого розвитку,урок математики
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 5
Цікаві статті :
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" (стр.2–3.) Кл.слова: інтернет-марафони,професійне зростання,педагоги
Борович Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму/ Р. Р. Борович (стр.4–8) Кл.слова: порушення психічного розвитку,ранній дитячий аутизм,корекційна робота
Максимчук Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення/ Ю. Й. Максимчук (стр.9–11) Кл.слова: комунікативна компетентність,критичне мислення,учні з особливими освітніми потребами
Нагорна О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці/ О. Б. Нагорна (стр.12–13) Кл.слова: рухові компетентності,порушення опорно-рухового апарату,рухові розлади
Бабаляк С. В. Кухонне обладнання/ С. В. Бабаляк (стр.14–19.) Кл.слова: соціально-побутове орієнтування,діти з легкою розумовою відсталістю,уроки
Чиж В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва/ В. М. Чиж (стр.20–22) Кл.слова: українська література,діти з легкою розумовою відсталістю,уроки
Свириденко О. В. У світі казки чарівної/ О. В. Свириденко (стр.23–25.) Кл.слова: позакласне читання,дислексія,уроки
Штіль С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики/ С. Ю. Штіль (стр.26–28) Кл.слова: мовленнєві компетентності,розвиток моторики,діти дошкільного віку
Коротун Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу/ Н. М. Коротун (стр.29–30) Кл.слова: збереження здоров’я,зміцнення здоров’я,молодші школярі
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Пілат В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ В. І. Пілат (стр.2–6) Кл.слова: читацька компетентність,читацькі навички,учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу/ К. В. Плахотнік (стр.7–8.) Кл.слова: логопедичний масаж,соціальні компетентності,діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ Г. В. Твердохліб (стр.10–12) Кл.слова: комунікативна компетентність,комунікативні уміння,діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру/ О. О. Чаренцева (стр.13–16) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,діти з розладами аутичного спектру,аутизм
Цуркан У. О. День сім’ї/ У. О. Цуркан (стр.17–21) Кл.слова: логопедичні заходи,сімейні відносини,сімейні свята
Чиж В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості/ В. М. Чиж (стр.22–24.) Кл.слова: культура мовлення,культура спілкування,уроки української мови
Бабляк С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл/ С. В. Бабляк (стр.25–29.) Кл.слова: соціально-побутове орієнтування,технологічні картки,спеціальна освіта
Комбарова А. О. Що таке комп’ютер?/ А. О. Комбарова (стр.30–31.) Кл.слова: інформатика,уроки,діти з розладами аутичного спектра
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Дошкольная педагогика -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Кузнецова М. Г. Дыхательная гимнастика как средство сохранения и укрепления здоровья дошкольников/ М. Г. Кузнецова (стр.4-5.)
Тимофеева Л. Л. Интегративный подход в процессе формирования культуры безопасности у дошкольников/ Л. Л. Тимофеева (стр.6-11.)
Майер А. А. Трудности стандартизации дошкольного образования/ А. А. Майер, Л. Л. Тимофеева (стр.12-15.)
Полищук О. А. Знакомство с народным творчеством: кружковая работа со старшими дошкольниками/ О. А. Полищук (стр.16-17.)
Харланова Т. Г. Конспект занятия "Мир музыки Г. В. Свиридова" для детей 6-7 лет/ Т. Г. Харланова, Е. И. Корнеева (стр.18-20.)
Потапова Е. В. Сценарий праздника в подготовительной группе "Новогодние встречи"/ Е. В. Потапова, Л. И. Муратова, Н. А. Рожина (стр.21-24.)
Семенова Е. М. Сценарий тематического физкультурного досуга для детей подготовительной группы "Олимпийские игры"/ Е. М. Семенова, М. В. Панкова, Е. Г. Таран (стр.25-28.)
Кириллова Ю. А. Физкультурный досуг "Зимушка-зима нам веселье принесла"/ Ю. А. Кириллова (стр.29-30.)
Агранович З. Е. Наглядно-дидактическое пособие "Коррекция нарушений звуко-слоговой структуры слов у детей"/ З. Е. Агранович (стр.31-33.)
Кондратьева С. Ю. Ранний детский аутизм. Вопросы, проблемы, методические рекомендации/ С. Ю. Кондратьева, Н. В. Зенченко, О. В. Тарасова (стр.34-44.)
Цвиренко О. Б. Структура комплексной индивидуальной программы коррекционно-развивающего обучения и воспитания детей с ограниченными возможностями здоровья/ О. Б. Цвиренко (стр.44-47.)
Мамаева Н. Л. Использование здоровьесберегающих технологий в совершенствовании просодической стороны речи дошкольников/ Н. Л. Мамаева (стр.48-52.)
Пазухина И. А. Практико-ориентированное занятие для педагогов "Это в ваших силах"/ И. А. Пазухина (стр.52-55.)
Мингалева Л. А. Обеспечение взаимодействия ДОУ и семьи в период адаптации ребенка к условиям детского сада/ Л. А. Мингалева (стр.56-60.)
Титаренко В. А. Сказки про ежиков: Услышать тишину/ В. А. Титаренко (стр.61-62.)
Захарова Т. Р. Деревенские посиделки на новый лад: квиллинг из вощины/ Т. Р. Захарова, С. В. Иванова (стр.63.)
Зайцева Л. И. "У белых снежинок..."/ Л. И. Зайцева (стр.64.)
Кузнецов А. Облачный мальчик/ А. Кузнецов (стр.65.)
Калмыков О. П. Общий порядок назначения трудовой пенсии по старости досрочно педагогическим работникам/ О. П. Калмыков (стр.66-69.)
Недзведская О. Д. Картинки-раскраски к сказке Х. К. Андерсена "Снежная королева"/ худож. О. Д. Недзведская (стр.71-72.)
Ржевцева И. Н. "С Новым годом!"/ худож. И. Н. Ржевцева ; худож. И. Н. Ржевценва (стр.1-я стр. облож.)
Цікаві статті :
На вкладках: Починок И. А. Иллюстрация к сказке В. А. Титаренко "Услышать тишину"; Фомич Е. В. Календарь на 2014 год
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Дошкольная педагогика -2013р.,N 9
Цікаві статті :
Фесенко Ю. А. Что необходимо знать педагогам и родителям о неврозах у детей/ Ю. А. Фесенко (стр.4-12.)
Тимофеева Л. Л. Проблемный подход в основе построения занятий со старшими дошкольниками/ Л. Л. Тимофеева (стр.12-17.)
Маралова Е. А. Развитие способностей к социализации у детей в условиях детского сада/ Е. А. Маралова (стр.17-22.)
Данилова И. В. Дошкольник и книга: литературное воспитание ребенка/ И. В. Данилова (стр.22-25.)
Носкова Г. С. Учиться играя и обучаться в игре/ Г. С. Носкова (стр.25-30.)
Сапенкова Н. И. Кружковая работа "Веселая мозаика" в ясельной группе/ Н. И. Сапенкова (стр.30-33.)
Силантьева С. В. Сценарий физкультурного досуга для средней группы "Вместе весело шагать!" с участием родителей/ С. В. Силантьева (стр.33-35.)
Кондратьева С. Ю. Ранний детский аутизм: вопросы, проблемы, методические рекомендации (начало)/ С. Ю. Кондратьева, И. В. Зенченко, О. В. Тарасова (стр.35-44.)
Бакунина А. М. Мониторинг развития речи дошкольников с ОНР в контексте компетеностного подхода/ А. М. Бакунина (стр.44-46.)
Жеребнова В. П. Консультативно-просветительская работа как форма взаимодействия учителя-логопеда с семьей/ В. П. Жеребнова (стр.46-48.)
Новожилова М. А. Рекомендации воспитателям ДОУ по организации коррекционной деятельности с детьми старшего дошкольного возраста, имеющими речевые нарушения/ М. А. Новожилова (стр.48-51.)
Ступикова Л. Г. Интеллектуально-познавательный досуг "Что? Где? Когда" : Интегрированное занятие с детьми подготовительной к школе группы компенсирующей напрвленности/ Л. Г. Ступикова, Т. В. Мазненкова, Ю. В. Толкачева (стр.51-54.)
Денисевич Н. Б. Формирование навыков слогового и звуко-буквенного анализа и синтеза у детей с ОНР в дидактических играх/ Н. Б. Денисевич (стр.54-56.)
Бозик Е. И. Роль отца в жизни ребенка/ Е. И. Бозик (стр.56-58.)
Зорина Н. И. Роль руководителя в формировании эффективной командной работы трудового коллектива/ Н. И. Зорина (стр.58-60.)
Васильченко Н. Р. Алгоритмическая культура - эффективное средство организации совместной деятельности педагога с дошкольниками / Н. Р. Васильченко (стр.60-67.)
Петрушина С. А. Родительский лекторий "Невнимательный ребенок. Как помочь ему стать внимательнее"/ С. А. Петрушина (стр.67-69.)
Титаренко В. А. Сказки про ежиков : Сердитый шкаф/ В. А. Титаренко (стр.69-72.)
Толмачева Е. В. Ширмы из упаковочного материала/ Е. В. Толмачева (стр.72.)
Починок И. А. Иллюстрации к сказке В. А. Титаренко "Сердитый шкаф"/ худож. И. А. Починок (стр.На цвет. вклад.)
Ге Н. Н. "Портрет детей Волконских" (фрагмент)/ Н. Н. Ге (стр.1-я стр. обл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Зрозуміти аутизм
Місце публікування : Психолог.Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2002. - N6. - С. 95-103 (Шифр П697217/2002/6)
ДРНТІ : 15.21.21
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): аутизм
психологічна допомога батькам
дитяча психологія
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Иль О. В., Кондратьева С. Ю.
Назва : Игра в жизни дошкольника с ранним детским аутизмом
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО " Издательство " Детство-Пресс". - СПб.: ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2009. - N4. - С. 44-46. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2009/4). - ISSN 1726-0973
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каплієнко А.
Назва : Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 65–75. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 379.8.043.2-056.2/.3(477) + 376-056.34:616.896](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими освітніми потребами--позашкільні навчальні заклади--позашкільна освіта--гуртки декоративно-ужиткового напрямку--діти з розладами аутистичного спектра--самостійна творча діяльність
Анотація: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 70721
Кількість відвідувачів 967
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя