Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аутизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87.216/С 11
Автор(и) : Сідак Л. М.
Назва : Ілюзорність світобачення як симптом збіднення біття особистості в сучасному світі
Місце публікування : Практична філософія: Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К.: Центр практичної філософії, 2010. - N 4. - С. 171-178. (Шифр ПФ/2010/4)
ББК : 87.216
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія-- філософська антропологія (філософія людини)-- особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деградація особистості--аутизм--ілюзорність світобачення--філософська антропологія--філософія людини--дефективні соціальні стосунки
Анотація: У статті досліджується зв’язок між світобаченням, ціннісними і смисложиттєвими орієнтирами наших сучасників та досконалістю сучасного суспільства й повнотою буття особистості в ньому. Показано, що ілюзорність світобачення є характерною рисою сучасної цивілізації. Й водночас вона є і симптомом, і головним чинником деградації як сучасного суспільства, так й особистості в ньому. Говорити доводиться про деструктивну систему деградованих особистостей, дефективних соціальних стосунків і ціннісних орієнтирів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каплієнко А.
Назва : Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 65–75. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 379.8.043.2-056.2/.3(477) + 376-056.34:616.896](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими освітніми потребами--позашкільні навчальні заклади--позашкільна освіта--гуртки декоративно-ужиткового напрямку--діти з розладами аутистичного спектра--самостійна творча діяльність
Анотація: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Тетяна
Назва : Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2019/7). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--розвивальне середовище--аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мухина В.
Назва : Аутизм как компонент психического и личностного развития на этапах детства, отрочества, юности
Місце публікування : Развитие личности: Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - М.: Народное образование, 2002. - N3. - С. 103-112 (Шифр РЛ1/2002/№3)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія
аутизм
психіатрія
психіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психиатрия--детская психология
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/Г 47
Автор(и) : Гилберт, Карл, Питерс, Тео
Назва : Аутизм: Медицинское и педагогическое воздействие : книга для педагогов-дефектологов
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС, 2003
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Коррекционная педагогика
ISBN, Ціна 5-691-00906-0: 10.80 грн.
ДРНТІ : 14.29.09
ББК : 74.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психическое развитие-- задержка
Дефектологія
Отсталость умственная
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/П35
Автор(и) : Питерс, Тео
Назва : Аутизм: От теоретического понимания к педагогическому воздействию : Книга для педагогов-дефектологов
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС, 2003
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Коррекционная педагогика
Примітки : Список лит.: с. 234-238
ISBN, Ціна 5-691-00907-9: 17.45 грн.
ДРНТІ : 14.29
ББК : 74.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психическое развитие-- задержка
Дефектологія
Отсталость умственная
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(5)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(5)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100.44/С 45
Автор(и) : Скрипник, Тетяна
Назва : Аутична дитина в дитсадку: організація психолого-педагогічного супроводу
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2014. - N 12. - С. 10-14. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2014/12). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.100.44
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- інклюзивне навчання
діти-інваліди
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти-аутисти--аутизм дитячий
Знайти схожі

8.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : БШС1/2013/7
Автор(и) : Яковлева, Леся
Назва : Бібліотека "Шкільного світу"/ Шкільний світ. N 7: Психологічний супровід дітей-аутистів
Вихідні дані : К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2013
Кільк.характеристики :120 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти-аутисти-- психологічний супровід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм
Примірники :Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :221 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Зміст : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/В 77
Автор(и) : Чухутова Г. Л., Прокофьев А. О., Грачев В. В.
Назва : Восприятие детьми зашумленных и неполных изображений
Місце публікування : Вопросы психологии: Научный журнал/ Российская Академия образования. - М.: ООО " Вопросы психологии", 2010. - N 5. - С. 114-124. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2010/5). - ISSN 0042-8841
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Експериментальна психологія
Дошкільники-- психологія
Аутизм-- Дошкільники
Кафедра загальної та практичної психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зрительное восприятие
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мухина В.
Назва : Групповой эскапизм и индивидуальный аутизм - компоненты социального и личностного развития на этапах отрочества и юности
Місце публікування : Развитие личности: Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - М.: Народное образование, 2004. - N1. - С. 156-175 (Шифр РЛ1/2004/1)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): аутизм
соціальний розвиток особистості
Ескапизм
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 88.8/К 90
Автор(и) : Кулик, Наталія
Назва : Діти з Марса
Місце публікування : Освіта України: Педагогічна газета. - Київ: МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2016. - N 13 ( 4 квітня). - С. 14-15 (Шифр ОУ/2016/13 ( 4 квітня))
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм дитячий--діти-аутисти--діти з порушенням поведінки--інклюзивне навчання
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/Х 98
Автор(и) : Хуснутдинова-Жербер Л.
Назва : Дети не от мира сего
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2011. - N 2. - С. 54-56. (Шифр ПП/2011/2)
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Аутизм
Діти з особливими потребами
Діти з особливими потребами
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/М 97
Автор(и) : Мэш, Эрик, Вольф, Дэвид
Назва : Детская патопсихология: Нарушения психики ребенка
Вихідні дані : СПб.: "Прайм - ЕВРОЗНАК": ОЛМА-ПРЕСС, 2003
Кільк.характеристики :384 с
Серія: Психологическая энциклопедия
Переклад видання: Mash Eris J. ABNORMAL CHILD PSYCHOLOGY/ Eris J. Mash, David A. Wold. -Second Edition
Примітки : Библиогр.: с. 509-511
ISSN: 0-534-55417-2 (англ.)
ISBN (в пер.), Ціна 5-93878-081-0: 64.00, 60.78, грн.
ДРНТІ : 15.21.65
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Ребенок-- развитие
Психология-- детская
Исследования-- психологические
Поведение-- проблемы
Расстройства
Социофобия
Паника
Стресс
Депрессия
Интеллект
Отсталость умственная
Возраст поздний
Аутизм
Заикание
Сон
Питание
Дети-- жестокое обращение
Насилие-- дети
Дефектологія
Подростки-- трудности
Примірники : всього : фб(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасун, Валентина
Назва : Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2020. - N 6. - С. 10-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2020/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- поради батькам
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--інклюзивна освіта--скринінговий тест для дітей--поради батькам
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 5
Цікаві статті :
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" (стр.2–3.) Кл.слова: інтернет-марафони,професійне зростання,педагоги
Борович Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму/ Р. Р. Борович (стр.4–8) Кл.слова: порушення психічного розвитку,ранній дитячий аутизм,корекційна робота
Максимчук Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення/ Ю. Й. Максимчук (стр.9–11) Кл.слова: комунікативна компетентність,критичне мислення,учні з особливими освітніми потребами
Нагорна О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці/ О. Б. Нагорна (стр.12–13) Кл.слова: рухові компетентності,порушення опорно-рухового апарату,рухові розлади
Бабаляк С. В. Кухонне обладнання/ С. В. Бабаляк (стр.14–19.) Кл.слова: соціально-побутове орієнтування,діти з легкою розумовою відсталістю,уроки
Чиж В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва/ В. М. Чиж (стр.20–22) Кл.слова: українська література,діти з легкою розумовою відсталістю,уроки
Свириденко О. В. У світі казки чарівної/ О. В. Свириденко (стр.23–25.) Кл.слова: позакласне читання,дислексія,уроки
Штіль С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики/ С. Ю. Штіль (стр.26–28) Кл.слова: мовленнєві компетентності,розвиток моторики,діти дошкільного віку
Коротун Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу/ Н. М. Коротун (стр.29–30) Кл.слова: збереження здоров’я,зміцнення здоров’я,молодші школярі
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Гайтина Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання/ Л. Г. Гайтина (стр.2–8) Кл.слова: розумово відсталі діти,індивідуальна форма навчання,організація уроків
Стасенко В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми/ В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко (стр.9–14) Кл.слова: особлива дитина,інноваційні терапевтичні технології,акватерапія
Акіншина В. В. Ці прекрасні тварини/ В. В. Акіншина (стр.15–18) Кл.слова: порушення опорно-рухомого апарату,план-конспект уроку,особлива дитина
Іванова О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації"/ О. М. Іванова (стр.19–24) Кл.слова: інтелектуальні порушення,інтегрований урок,практична робота
Мягка О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою/ О. Г. Мягка (стр.25–30) Кл.слова: аутизм,затримка мовленнєвого розвитку,урок математики
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Пілат В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ В. І. Пілат (стр.2–6) Кл.слова: читацька компетентність,читацькі навички,учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу/ К. В. Плахотнік (стр.7–8.) Кл.слова: логопедичний масаж,соціальні компетентності,діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ Г. В. Твердохліб (стр.10–12) Кл.слова: комунікативна компетентність,комунікативні уміння,діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру/ О. О. Чаренцева (стр.13–16) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,діти з розладами аутичного спектру,аутизм
Цуркан У. О. День сім’ї/ У. О. Цуркан (стр.17–21) Кл.слова: логопедичні заходи,сімейні відносини,сімейні свята
Чиж В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості/ В. М. Чиж (стр.22–24.) Кл.слова: культура мовлення,культура спілкування,уроки української мови
Бабляк С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл/ С. В. Бабляк (стр.25–29.) Кл.слова: соціально-побутове орієнтування,технологічні картки,спеціальна освіта
Комбарова А. О. Що таке комп’ютер?/ А. О. Комбарова (стр.30–31.) Кл.слова: інформатика,уроки,діти з розладами аутичного спектра
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марціновська, Ірина
Назва : Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023. - N 5. - С. 34-39. (Шифр ВМДЗ/2023/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезадаптивна поведінка--дитяча поведінка--аутизм--маніпулятивна поведінка--стресові ситуації
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шуліменко Л.
Назва : Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 55–57. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/10). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 376-056.48:616.89-008.484](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- соціальна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з аутизмом--соціальна адаптація--розвиток дітей-аутистів--загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розповідається про роботу вчителя з дітьми-аутистами.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 40717
Кількість відвідувачів 1160
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя