Пошуковий запит: <.>K=безперервність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Пунченко О. Архітектоніка матриці освіти сучасної цивілізації у її парадигмальному вимірі/О. Пунченко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2018,N N 2.-С.28-33.
|
>2.
| Бойко О. Ласкаво просимо до школи! (Наступність у роботі дитячого садка і початкової школи)/О. Бойко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 7/8.-С.7-10.
|
>3.
| Рощина Н. О. Упровадження пропедевтичного курсу "Чарівні мандри в світ інформатики" для старших дошкільників - вимога сьогодення/Н. О. Рощина // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 5.-С.22-25.
|
>4.
| Кожем'яка О. Формування і розвиток науково-дослідницьких умінь і здібностей у старшокласників (з досвіду роботи)/О. Кожем'яка // Історія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 12.-С.25-28.
|
>5.
| Гусєва В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду/В. Гусєва // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.39-42
|
>6.
| Семенюк Н. В. Безперервна освіта: світова практика й Україна/Наталія Семенюк // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.100-106
|
>7.
| Ільницький М. М. Безперервність руху/М. М. Ільницький. - 1983
|
|