Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Лучший из худших/сост. И. А. Ерофеева ; пер. с англ. В. Седова ; худож. М. А. Гавричков. - 1993
2.

Роль рекламы в создании сильных брендов/Под ред. Д. Ф. Джоунса. - 2005
3.

Слісаренко І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики/І. Слісаренко // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2006,N N11/12.-С.39-43
4.

Ньюмейер М. Разрыв бренда. Как возвести мост между стратегией бизнеса и креативностью/М. Ньюмейер. - 2006
5.

Віче - 2006г.,N 11/12 (Введено оглавление)
6.

Випперфюрт А. Вовлечение в бренд/Алекс Випперфюрт. - 2007
7.

Вильский Г. Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии/Г. Вильский, А. Гурченков, Т. Калинюк // Економіст. -К.:фірма "Колегіум", 2007,N N1.-С.52-55
8.

Клочек Г. Д. Енергія художнього слова/Г. Д. Клочек. - 2007
9.

Тульчинский Г. Л. Бренд - интегрированный менеджмент: каждый сотрудник в ответе за бренд/Г. Л. Тульчинский, В. И. Терентьева. - 2007
10.

Прингл Х. Звезды в рекламе/Х. Прингл ; пер. с англ. О. И. Медведь. - 2007
 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 27079
Кількість відвідувачів 593
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя