Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.
И(Америк)
Л 87
б-ка Михеда П. В. / Л 87-КСХ


   
    Лучший из худших [Текст] : сборник вестернов / сост. И. А. Ерофеева ; пер. с англ. В. Седова ; худож. М. А. Гавричков. - Спб. : Лениздат, 1993. - 382 с. : ил. - ISBN 5-289-01624-4 : 4.00 грн.
    Зміст:
Бренд, М. Бандит с Черных гор / М. Бренд
Сэмюэл, Д. Лучший из худших / Д. Сэмюэл
Стюарт, М. Закон револьвера в Вермийоне / М. Стюарт
Тримбл, Л. Беда на горизонте / Л. Тримбл
ББК 84(7США)
РУБ И(Америк)
Рубрики: Зарубіжна література--художні твори (проза)
Кл.слова (ненормовані):
вестерны


Дод.точки доступу:
Ерофеева, Ирина \сост.\; Седов, Василий \пер.\; Гавричков, Михаил \худож.\
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

2.
338
Р 68
б-ка Бойка О. Д. / Р 68-фб


   
    Роль рекламы в создании сильных брендов [Текст] / Под ред. Д. Ф. Джоунса. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2005. - 496 с. - Парал. тит. лист англ. мовою. - ISBN 5-8459-0773-Х : 50.00 грн.
ББК 65.292 + 76.006.5
РУБ 338
Рубрики: Реклама--закони
   Менеджмент

   Бізнес

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- брендінг


Дод.точки доступу:
Джоунс, Джон Филип \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.


    Слісаренко, І.
    Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики [Текст] / І. Слісаренко // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2006. - N11/12. - С. 39-43


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
338
Н 93
б-ка Бойка О. Д. / Н 93-фб


    Ньюмейер, Марти.
    Разрыв бренда. Как возвести мост между стратегией бизнеса и креативностью [Текст] : пер. с англ. / М. Ньюмейер. - М. : Издательский дом "Вильямс", 2006. - 192 с. : ил. - (Короткая презентация оригинальных идей). - доп. тит. лист на англ. яз. - ISBN 5-8459-1025-0 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.292 + 88.492
РУБ 338
Рубрики: Экономика--бренд
   Экономика--бренд--дифференциация

   Экономика--бренд--сотрудничество

   Экономика--бренд--инновации

   Экономика--бренд--проверка

Кл.слова (ненормовані):
Бренд

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: ВЧ-1/2006/11/12
   Журнал

Віче [Текст] : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К. : Верховна Рада України, 1992 - . - Виходить двічі на місяць
2006р. N 11/12
Зміст:
Слісаренко, І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики / І. Слісаренко. - С.39-43
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
338
В 51
б-ка Бойка О. Д. / В 51-фб


    Випперфюрт, Алекс.
    Вовлечение в бренд [Текст] : как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство] / Алекс Випперфюрт ; пер. с англ. А. Кириченко. - Москва : Коммерсантъ ; Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 384 с. : ил. - Библиогр. в прим. в конце глав. - Пер. вид. : Brand hijack / Alex Wipperfurth. - ISBN 978-5-91180-507-4 : 50.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Маркетинг
   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- реклама -- маркетолог


Дод.точки доступу:
Кириченко, А. \пер.\; Wipperfurth, Alex
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.


    Вильский, Г.
    Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии [Текст] / Г. Вильский, А. Гурченков, Т. Калинюк // Економіст : Літопис подій, особистості, ідеї, аналітика й дослідження. - 2007. - N1. - С. 52-55 . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Економіка України--інновації
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- гудвилл -- БРЕНД -- ноу-хау


Дод.точки доступу:
Гурченков, А.; Калинюк, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
801.5
К 50


    Клочек, Григорій Дмитрович.
    Енергія художнього слова [Текст] : збірник статей / Г. Д. Клочек ; [Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка]. - Кіровоград : [б. в.], 2007. - 448 с. ; 21 см. - ISBN 966-8089-26-Х (в тв. опр.) : 28.00 грн.
    Зміст:
Що ж таке поетика? . - С .8-18
Проблеми складу поетики літературного твору . - С .19-32
Текст "під мікроскоп": фрагмент новели Василя Стефаника "Катруся" (до питання про склад поетики літературного твору) . - С .33-53
Художнє мислення письменника як формотворчий чинник . - С .54-72
"Художній світ" як категорійне поняття . - С .73-101
Художній світ поезії Павла Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить..." . - С .102-122
Трактат Івана Франка "Із секретів поетичної творчості" як предтеча вітчизняної рецептивної поетики . - С .123-137
Про деякі закономірності переходу реалізму в модернізм (До опозиції : театр корифеїв - театр Леся Курбаса) . - С .138-144
Поезія Тараса Шевченка як енергетичний феномен . - С .157-168
"Дядьки отечества чужого...". Тарас Шевченко про національну зраду . - С .169-180
За Шевченковим святим законом (Про "Холодний Яр" Тараса Шевченка) . - С .180-201
Поезія Тараса Шевченка "Мені тринадцятий минало..." . - С .202-231
Про методологію літературознавчої есеїстики Євгена Маланюка . - С .256-263
Тонкий свист летючої стріли (Юрій Дараган і його поетична збірка "Сагайдак" . - С .264-284
Про деякі особливості художнього мислення Олега Ольжича . - С .285-295
Про енергетику творчості В. Винниченка як інтегрований критерій її оцінки . - С .296-306
Психологія натовпу у творчості Володимира Винниченка . - С .307-324
В. Винниченко і Є. Маланюк як два полюси української ідеї . - С .325-333
Бренд Григорія Гусейнова . - С .334-351
Вища літературна освіта в контексті Болонського процесу . - С .352-397
Проблема Григорія Грабовича: момент істини . - С .439-447
ДРНТІ
ББК 83.01 + 83.3(4Укр)я44
РУБ 801.5
Рубрики: Українська література
   Історія української літератури

   Кафедра української літератури



Дод.точки доступу:
Стефаник, Василь Семенович (укр. письменник ; 1871-1936) \о нем\; Тичина, Павло Григорович (1891-1967) \о произв.\; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \о нем\; Маланюк, Євген Филимонович (1897-1968) \о произв.\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о произв.\; Гусейнов, Григорій Джамалович \о произв.\; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
338
Т 82
б-ка Бойка О. Д. / Т 82-фб


    Тульчинский, Григорий Львович.
    Бренд - интегрированный менеджмент: каждый сотрудник в ответе за бренд [Текст] / Г. Л. Тульчинский, В. И. Терентьева. - Москва ; Санкт-Петербург : Вершина, 2007. - 351 с. - ISBN 5-9626-0274-9 : 35.00 грн.
ББК 65.290-2 + 60.56
РУБ 338
Рубрики: Управління персоналом--методи
   Менеджмент підприємництва



Дод.точки доступу:
Терентьева, Валерия Игоревна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
002
П 76
б-ка Бойка О. Д. / П 76-фб


    Прингл, Хэмиш.
    Звезды в рекламе [Текст] / Х. Прингл ; пер. с англ. О. И. Медведь. - М. : ЭКСМО, 2007. - 430 с. : ил. - (Академия рекламы). - паралел. тит. лист англ. мовою. - ISBN 5-699-19509-2 : 60.00 грн.
ББК 76.006.5 + 65.290-2
РУБ 002
Рубрики: Рекламна діяльність
   Маркетинг

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
рекламний маркетинг -- маркетингова діяльність -- бренд -- мерчандайзинг


Дод.точки доступу:
Медведь, О. И. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 169405
Кількість відвідувачів 1570
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя