Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : И(Америк)/Л 87
Назва : Лучший из худших
: сборник вестернов
Вихідні дані : Спб.: Лениздат, 1993 Кільк.характеристики :382 с.:
ил.
ISBN, Ціна 5-289-01624-4: 4.00 грн.
ББК : 84(7США) Предметні рубрики (Галузі знань): Зарубіжна література-- художні твори (проза) Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вестерны Зміст : Бандит с Черных гор/ М. Бренд. Лучший из худших / Д. Сэмюэл. Закон револьвера в Вермийоне/ М. Стюарт. Беда на горизонте/ Л. Тримбл.
Примірники :КСХ(1) Вільні : КСХ(1) Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338/Р 68
Назва : Роль рекламы в создании сильных брендов
Вихідні дані : М.; СПб.; К.: Вильямс, 2005 Кільк.характеристики :496 с
Примітки : Парал. тит. лист англ. мовою
ISBN, Ціна 5-8459-0773-Х: 50.00 грн.
ББК : 65.292 + 76.006.5 Предметні рубрики (Галузі знань): Реклама-- закони Менеджмент Бізнес Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент--брендінг
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Слісаренко І.
Назва : Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики
Місце публікування : Віче: Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К.: Верховна Рада України, 2006. - N11/12. - С. 39-43 (Шифр ВЧ-1/2006/11/12)
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338/Н 93
Автор(и) : Ньюмейер, Марти
Назва : Разрыв бренда. Как возвести мост между стратегией бизнеса и креативностью
: пер. с англ.
Вихідні дані : М.: Издательский дом "Вильямс", 2006 Кільк.характеристики :192 с.:
ил.
Серія: Короткая презентация оригинальных идей
Примітки : доп. тит. лист на англ. яз.
ISBN, Ціна 5-8459-1025-0: 12.00 грн.
ДРНТІ : 06 ББК : 65.292 + 88.492 Предметні рубрики (Галузі знань): Экономика-- бренд Экономика-- бренд-- дифференциация Экономика-- бренд-- сотрудничество Экономика-- бренд-- инновации Экономика-- бренд-- проверка Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Віче -2006р.,N 11/12 Цікаві статті : Слісаренко І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики/ І. Слісаренко (стр.39-43) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338/В 51
Автор(и) : Випперфюрт, Алекс
Назва : Вовлечение в бренд
: как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство]
Вихідні дані : Москва: Коммерсантъ; Санкт-Петербург: Питер, 2007 Кільк.характеристики :384 с.:
ил.
Переклад видання: Wipperfurth Alex Brand hijack
Примітки : Библиогр. в прим. в конце глав
ISBN, Ціна 978-5-91180-507-4: 50.00 грн.
ББК : 65.290-2 Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг Економіка підприємства Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--реклама--маркетолог
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вильский Г., Гурченков А., Калинюк Т.
Назва : Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии
Місце публікування : Економіст: Літопис подій, особистості, ідеї, аналітика й дослідження/ Інститут економіки та прогнозування НАН України. - К.: фірма "Колегіум", 2007. - N1. - С. 52-55. - ISSN 1810-3944 (Шифр Е402824/2007/1). - ISSN 1810-3944
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка України-- інновації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интеллектуальная собственность--гудвилл--бренд--ноу-хау
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 801.5/К 50
Автор(и) : Клочек, Григорій Дмитрович
Назва : Енергія художнього слова
: збірник статей
Вихідні дані : Кіровоград, 2007 Кільк.характеристики :448 с.
; 21 см
Колективи :
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград)
ISBN (в тв. опр.), Ціна 966-8089-26-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 17.07 + 17.09 ББК : 83.01 + 83.3(4Укр)я44 Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література Історія української літератури Кафедра української літератури Зміст : Що ж таке поетика? ; Проблеми складу поетики літературного твору ; Текст "під мікроскоп": фрагмент новели Василя Стефаника "Катруся" (до питання про склад поетики літературного твору) ; Художнє мислення письменника як формотворчий чинник ; "Художній світ" як категорійне поняття ; Художній світ поезії Павла Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить..." ; Трактат Івана Франка "Із секретів поетичної творчості" як предтеча вітчизняної рецептивної поетики ; Про деякі закономірності переходу реалізму в модернізм (До опозиції : театр корифеїв - театр Леся Курбаса) ; Поезія Тараса Шевченка як енергетичний феномен ; "Дядьки отечества чужого...". Тарас Шевченко про національну зраду ; За Шевченковим святим законом (Про "Холодний Яр" Тараса Шевченка) ; Поезія Тараса Шевченка "Мені тринадцятий минало..." ; Про методологію літературознавчої есеїстики Євгена Маланюка ; Тонкий свист летючої стріли (Юрій Дараган і його поетична збірка "Сагайдак" ; Про деякі особливості художнього мислення Олега Ольжича ; Про енергетику творчості В. Винниченка як інтегрований критерій її оцінки ; Психологія натовпу у творчості Володимира Винниченка ; В. Винниченко і Є. Маланюк як два полюси української ідеї ; Бренд Григорія Гусейнова ; Вища літературна освіта в контексті Болонського процесу ; Проблема Григорія Грабовича: момент істини
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338/Т 82
Автор(и) : Тульчинский, Григорий Львович, Терентьева, Валерия Игоревна
Назва : Бренд - интегрированный менеджмент: каждый сотрудник в ответе за бренд
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург: Вершина, 2007 Кільк.характеристики :351 с
ISBN, Ціна 5-9626-0274-9: 35.00 грн.
ББК : 65.290-2 + 60.56 Предметні рубрики (Галузі знань): Управління персоналом-- методи Менеджмент підприємництва
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 002/П 76
Автор(и) : Прингл, Хэмиш
Назва : Звезды в рекламе
Вихідні дані : М.: ЭКСМО, 2007 Кільк.характеристики :430 с.:
ил.
Серія: Академия рекламы
Примітки : паралел. тит. лист англ. мовою
ISBN, Ціна 5-699-19509-2: 60.00 грн.
ББК : 76.006.5 + 65.290-2 Предметні рубрики (Галузі знань): Рекламна діяльність Маркетинг Економіка підприємства Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний маркетинг--маркетингова діяльність--бренд--мерчандайзинг
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
|
|