Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : И(Америк)/Л 87
Назва : Лучший из худших : сборник вестернов
Вихідні дані : Спб.: Лениздат, 1993
Кільк.характеристики :382 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-289-01624-4: 4.00 грн.
ББК : 84(7США)
Предметні рубрики (Галузі знань): Зарубіжна література-- художні твори (проза)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вестерны
Зміст : Бандит с Черных гор/ М. Бренд. Лучший из худших / Д. Сэмюэл. Закон револьвера в Вермийоне/ М. Стюарт. Беда на горизонте/ Л. Тримбл.
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Р 68
Назва : Роль рекламы в создании сильных брендов
Вихідні дані : М.; СПб.; К.: Вильямс, 2005
Кільк.характеристики :496 с
Примітки : Парал. тит. лист англ. мовою
ISBN, Ціна 5-8459-0773-Х: 50.00 грн.
ББК : 65.292 + 76.006.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Реклама-- закони
Менеджмент
Бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент--брендінг
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слісаренко І.
Назва : Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики
Місце публікування : Віче: Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К.: Верховна Рада України, 2006. - N11/12. - С. 39-43 (Шифр ВЧ-1/2006/11/12)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Н 93
Автор(и) : Ньюмейер, Марти
Назва : Разрыв бренда. Как возвести мост между стратегией бизнеса и креативностью : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: Издательский дом "Вильямс", 2006
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
Серія: Короткая презентация оригинальных идей
Примітки : доп. тит. лист на англ. яз.
ISBN, Ціна 5-8459-1025-0: 12.00 грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 65.292 + 88.492
Предметні рубрики (Галузі знань): Экономика-- бренд
Экономика-- бренд-- дифференциация
Экономика-- бренд-- сотрудничество
Экономика-- бренд-- инновации
Экономика-- бренд-- проверка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Віче -2006р.,N 11/12
Цікаві статті :
Слісаренко І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики/ І. Слісаренко (стр.39-43)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/В 51
Автор(и) : Випперфюрт, Алекс
Назва : Вовлечение в бренд : как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство]
Вихідні дані : Москва: Коммерсантъ; Санкт-Петербург: Питер, 2007
Кільк.характеристики :384 с.: ил.
Переклад видання: Wipperfurth Alex Brand hijack
Примітки : Библиогр. в прим. в конце глав
ISBN, Ціна 978-5-91180-507-4: 50.00 грн.
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--реклама--маркетолог
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вильский Г., Гурченков А., Калинюк Т.
Назва : Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии
Місце публікування : Економіст: Літопис подій, особистості, ідеї, аналітика й дослідження/ Інститут економіки та прогнозування НАН України. - К.: фірма "Колегіум", 2007. - N1. - С. 52-55. - ISSN 1810-3944 (Шифр Е402824/2007/1). - ISSN 1810-3944
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка України-- інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интеллектуальная собственность--гудвилл--бренд--ноу-хау
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 801.5/К 50
Автор(и) : Клочек, Григорій Дмитрович
Назва : Енергія художнього слова : збірник статей
Вихідні дані : Кіровоград, 2007
Кільк.характеристики :448 с. ; 21 см
Колективи : Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград)
ISBN (в тв. опр.), Ціна 966-8089-26-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 17.07 + 17.09
ББК : 83.01 + 83.3(4Укр)я44
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література
Історія української літератури
Кафедра української літератури
Зміст : Що ж таке поетика? ; Проблеми складу поетики літературного твору ; Текст "під мікроскоп": фрагмент новели Василя Стефаника "Катруся" (до питання про склад поетики літературного твору) ; Художнє мислення письменника як формотворчий чинник ; "Художній світ" як категорійне поняття ; Художній світ поезії Павла Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить..." ; Трактат Івана Франка "Із секретів поетичної творчості" як предтеча вітчизняної рецептивної поетики ; Про деякі закономірності переходу реалізму в модернізм (До опозиції : театр корифеїв - театр Леся Курбаса) ; Поезія Тараса Шевченка як енергетичний феномен ; "Дядьки отечества чужого...". Тарас Шевченко про національну зраду ; За Шевченковим святим законом (Про "Холодний Яр" Тараса Шевченка) ; Поезія Тараса Шевченка "Мені тринадцятий минало..." ; Про методологію літературознавчої есеїстики Євгена Маланюка ; Тонкий свист летючої стріли (Юрій Дараган і його поетична збірка "Сагайдак" ; Про деякі особливості художнього мислення Олега Ольжича ; Про енергетику творчості В. Винниченка як інтегрований критерій її оцінки ; Психологія натовпу у творчості Володимира Винниченка ; В. Винниченко і Є. Маланюк як два полюси української ідеї ; Бренд Григорія Гусейнова ; Вища літературна освіта в контексті Болонського процесу ; Проблема Григорія Грабовича: момент істини
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Т 82
Автор(и) : Тульчинский, Григорий Львович, Терентьева, Валерия Игоревна
Назва : Бренд - интегрированный менеджмент: каждый сотрудник в ответе за бренд
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург: Вершина, 2007
Кільк.характеристики :351 с
ISBN, Ціна 5-9626-0274-9: 35.00 грн.
ББК : 65.290-2 + 60.56
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління персоналом-- методи
Менеджмент підприємництва
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002/П 76
Автор(и) : Прингл, Хэмиш
Назва : Звезды в рекламе
Вихідні дані : М.: ЭКСМО, 2007
Кільк.характеристики :430 с.: ил.
Серія: Академия рекламы
Примітки : паралел. тит. лист англ. мовою
ISBN, Ціна 5-699-19509-2: 60.00 грн.
ББК : 76.006.5 + 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Рекламна діяльність
Маркетинг
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний маркетинг--маркетингова діяльність--бренд--мерчандайзинг
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 104981
Кількість відвідувачів 1096
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя