Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Віче - 2006г.,N 11/12 (Введено оглавление)
2.

Слісаренко І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики/І. Слісаренко // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2006,N N11/12.-С.39-43
3.

Вильский Г. Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии/Г. Вильский, А. Гурченков, Т. Калинюк // Економіст. -К.:фірма "Колегіум", 2007,N N1.-С.52-55
4.

Крысин Л. П. О некоторых иноязычно-русских лексических соответствиях/Л. П. Крысин // Русская речь. -М.:Наука, 2007,N N1.-С.51-62
5.

Искусство кино - 2007г.,N 9 (Введено оглавление)
6.

Фокина К. Больше, чем обещание. Бренд в кинематографе/К. Фокина // Искусство кино. -М.:Министерство культуры РФ, 2007,N N9.-С.72-77
7.

Економіка України - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -Київ:Преса України, 2008,N N3.-С.4-11
9.

Питерс Т. Преврати себя в бренд/Т. Питерс. - 2009
10.

Новый мир - 2008г.,N 10 (Введено оглавление)
11.

Сивун О. Бренд: Поп-арт роман/О. Сивун // Новый мир. -М.:Редакция журнала "новый мир", 2008,N N10.-С.7-72
12.

Літературна Україна - 2011г.,N 25 (23 червня) (Введено оглавление)
13.

Слабошпицький М. Бренд Володимира Берсенєва і бібліотека від нього/М. Слабошпицький // Літературна Україна. -К.:Національна Спілка письменників України та трудовий колектив редакції газети "Літературна Україна", 2011,N N 25 (23 червня).-С.6.
14.

Клочек Г. Д. Енергія художнього слова/Г. Д. Клочек. - 2007
15.

Кожемяко В. С. Нематериальный капитал школы/В. С. Кожемяко // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 6.-С.145-150.
16.

Боса О. А. Рекламний текст: навчально-дидактичний аспект/О. А. Боса // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 34/36.-С.92-94.
17.

Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах/С. Головаха // Бібліотечний вісник. -Київ:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013,N № 1.-С.29-33
18.

Янкович О. Город-мечта, город-труженик, мой город: подготовка к сочинению-рассуждению/О. Янкович // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 11/12.-С.58-61.
19.

Український туризм - 2016г.,N 2 ( березень-квітень) (Введено оглавление)
20.

Листков В. Туристичний бренд як капітал/В. Листков // Український туризм:ТОВ Видавництво "Дзеркало світу", 2016,N N 2 ( березень-квітень).-С.66-67
 1-20    21-40  
 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 68626
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя