Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| И(Америк) Л 87 б-ка Михеда П. В. / Л 87-КСХ
Лучший из худших [Текст] : сборник вестернов / сост. И. А. Ерофеева ; пер. с англ. В. Седова ; худож. М. А. Гавричков. - Спб. : Лениздат, 1993. - 382 с. : ил. - ISBN 5-289-01624-4 : 4.00 грн. Зміст: Бренд, М. Бандит с Черных гор / М. Бренд Сэмюэл, Д. Лучший из худших / Д. Сэмюэл Стюарт, М. Закон револьвера в Вермийоне / М. Стюарт Тримбл, Л. Беда на горизонте / Л. ТримблББК 84(7США) РУБ И(Америк) Рубрики: Зарубіжна література--художні твори (проза) Кл.слова (ненормовані): вестерны
Дод.точки доступу: Ерофеева, Ирина \сост.\; Седов, Василий \пер.\; Гавричков, Михаил \худож.\
Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 338 Р 68 б-ка Бойка О. Д. / Р 68-фб
Роль рекламы в создании сильных брендов [Текст] / Под ред. Д. Ф. Джоунса. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2005. - 496 с. - Парал. тит. лист англ. мовою. - ISBN 5-8459-0773-Х : 50.00 грн.ББК 65.292 + 76.006.5 РУБ 338 Рубрики: Реклама--закони Менеджмент Бізнес Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- брендінг
Дод.точки доступу: Джоунс, Джон Филип \ред.\
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Слісаренко, І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики [Текст] / І. Слісаренко> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2006. - N11/12. - С. 39-43
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 338 Н 93 б-ка Бойка О. Д. / Н 93-фб
Ньюмейер, Марти. Разрыв бренда. Как возвести мост между стратегией бизнеса и креативностью [Текст] : пер. с англ. / М. Ньюмейер. - М. : Издательский дом "Вильямс", 2006. - 192 с. : ил. - (Короткая презентация оригинальных идей). - доп. тит. лист на англ. яз. - ISBN 5-8459-1025-0 : 12.00 грн.ББК 65.292 + 88.492 РУБ 338 Рубрики: Экономика--бренд Экономика--бренд--дифференциация Экономика--бренд--сотрудничество Экономика--бренд--инновации Экономика--бренд--проверка Кл.слова (ненормовані): Бренд
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ВЧ-1/2006/11/12 Журнал Віче [Текст] : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К. : Верховна Рада України, 1992 - . - Виходить двічі на місяць 2006р. N 11/12
Зміст: Слісаренко, І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики / І. Слісаренко. - С.39-43 Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 338 В 51 б-ка Бойка О. Д. / В 51-фб
Випперфюрт, Алекс. Вовлечение в бренд [Текст] : как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство] / Алекс Випперфюрт ; пер. с англ. А. Кириченко. - Москва : Коммерсантъ ; Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 384 с. : ил. - Библиогр. в прим. в конце глав. - Пер. вид. : Brand hijack / Alex Wipperfurth. - ISBN 978-5-91180-507-4 : 50.00 грн.ББК 65.290-2 РУБ 338 Рубрики: Маркетинг Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): брендинг -- реклама -- маркетолог
Дод.точки доступу: Кириченко, А. \пер.\; Wipperfurth, Alex
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вильский, Г. Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии [Текст] / Г. Вильский, А. Гурченков, Т. Калинюк> // Економіст : Літопис подій, особистості, ідеї, аналітика й дослідження. - 2007. - N1. - С. 52-55
. - ISSN 1810-3944 Рубрики: Економіка України--інновації Кл.слова (ненормовані): интеллектуальная собственность -- гудвилл -- БРЕНД -- ноу-хау
Дод.точки доступу: Гурченков, А.; Калинюк, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 801.5 К 50
Клочек, Григорій Дмитрович. Енергія художнього слова [Текст] : збірник статей / Г. Д. Клочек ; [Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка]. - Кіровоград : [б. в.], 2007. - 448 с. ; 21 см. - ISBN 966-8089-26-Х (в тв. опр.) : 28.00 грн. Зміст: Що ж таке поетика? . - С .8-18 Проблеми складу поетики літературного твору . - С .19-32 Текст "під мікроскоп": фрагмент новели Василя Стефаника "Катруся" (до питання про склад поетики літературного твору) . - С .33-53 Художнє мислення письменника як формотворчий чинник . - С .54-72 "Художній світ" як категорійне поняття . - С .73-101 Художній світ поезії Павла Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить..." . - С .102-122 Трактат Івана Франка "Із секретів поетичної творчості" як предтеча вітчизняної рецептивної поетики . - С .123-137 Про деякі закономірності переходу реалізму в модернізм (До опозиції : театр корифеїв - театр Леся Курбаса) . - С .138-144 Поезія Тараса Шевченка як енергетичний феномен . - С .157-168 "Дядьки отечества чужого...". Тарас Шевченко про національну зраду . - С .169-180 За Шевченковим святим законом (Про "Холодний Яр" Тараса Шевченка) . - С .180-201 Поезія Тараса Шевченка "Мені тринадцятий минало..." . - С .202-231 Про методологію літературознавчої есеїстики Євгена Маланюка . - С .256-263 Тонкий свист летючої стріли (Юрій Дараган і його поетична збірка "Сагайдак" . - С .264-284 Про деякі особливості художнього мислення Олега Ольжича . - С .285-295 Про енергетику творчості В. Винниченка як інтегрований критерій її оцінки . - С .296-306 Психологія натовпу у творчості Володимира Винниченка . - С .307-324 В. Винниченко і Є. Маланюк як два полюси української ідеї . - С .325-333 Бренд Григорія Гусейнова . - С .334-351 Вища літературна освіта в контексті Болонського процесу . - С .352-397 Проблема Григорія Грабовича: момент істини . - С .439-447ББК 83.01 + 83.3(4Укр)я44 РУБ 801.5 Рубрики: Українська література Історія української літератури Кафедра української літератури
Дод.точки доступу: Стефаник, Василь Семенович (укр. письменник ; 1871-1936) \о нем\; Тичина, Павло Григорович (1891-1967) \о произв.\; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \о нем\; Маланюк, Євген Филимонович (1897-1968) \о произв.\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о произв.\; Гусейнов, Григорій Джамалович \о произв.\; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград)
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 338 Т 82 б-ка Бойка О. Д. / Т 82-фб
Тульчинский, Григорий Львович. Бренд - интегрированный менеджмент: каждый сотрудник в ответе за бренд [Текст] / Г. Л. Тульчинский, В. И. Терентьева. - Москва ; Санкт-Петербург : Вершина, 2007. - 351 с. - ISBN 5-9626-0274-9 : 35.00 грн.ББК 65.290-2 + 60.56 РУБ 338 Рубрики: Управління персоналом--методи Менеджмент підприємництва
Дод.точки доступу: Терентьева, Валерия Игоревна
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 002 П 76 б-ка Бойка О. Д. / П 76-фб
Прингл, Хэмиш. Звезды в рекламе [Текст] / Х. Прингл ; пер. с англ. О. И. Медведь. - М. : ЭКСМО, 2007. - 430 с. : ил. - (Академия рекламы). - паралел. тит. лист англ. мовою. - ISBN 5-699-19509-2 : 60.00 грн.ББК 76.006.5 + 65.290-2 РУБ 002 Рубрики: Рекламна діяльність Маркетинг Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): рекламний маркетинг -- маркетингова діяльність -- бренд -- мерчандайзинг
Дод.точки доступу: Медведь, О. И. \пер.\
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ИК-1/2007/9 Журнал Искусство кино [Текст]. - М. : Министерство культуры РФ, 1931 - . - ISSN 0130-6405. - Виходить щомісячно 2007р. N 9
Зміст: Теракопян, М. Назад в будущее. Компьютерные технологии в кино / М. Теракопян. - С.65-71 Фокина, К. Больше, чем обещание. Бренд в кинематографе / К. Фокина. - С.72-77 Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фокина, К. Больше, чем обещание. Бренд в кинематографе [Текст] / К. Фокина> // Искусство кино. - 2007. - N9. - С. 72-77
. - ISSN 0130-6405 Рубрики: кіномистецтво Росії
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Крысин, Л. П. О некоторых иноязычно-русских лексических соответствиях [Текст] / Л. П. Крысин> // Русская речь : Научно-популярный журнал. - 2007. - N1. - С. 51-62
. - ISSN 0131-6117 Рубрики: російська мова--лексика Кл.слова (ненормовані): бартер -- брокер -- дефицит -- профицит -- бренд -- клипмейкер -- интроверты и экстраверты -- кастинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 338 Б 81 б-ка Бойка О. Д. / Б 81-фб
Бонтур, Анн. Омоложение Бренда. Как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение [Текст] / А. Бонтур, Ж-М. Лейю. - К. : Companion Group, 2008. - 320 с. - ISBN 978-966-96692-8-5. - ISBN 978-2708127500 (Франц.) : 75.00 грнББК 65.290-2 + 60.56 РУБ 338 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): БРЕНД
Дод.точки доступу: Лейю, Жан-Марк
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ЕУ-1/2008/3 Журнал Економіка України [Текст] : Науковий журнал/ Міністерство економіки України; Міністерство фінансів України; НАН України. - Київ : Преса України, 1958 - . - ISSN 0131-775X. - Виходить щомісячно 2008р. N 3
Зміст: Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова. - С.4-11 Соколовська, А. Економічна функція держави та особливості її виконання в Україні / А. Соколовська. - С.20-32 Копилов, В. Моніторинг реалізації бюджетної стратегії та її коригування / В. Копилов. - С.33-39 Чужиков, В. Модернізація регіональної політики в ЄС / В. Чужиков. - С.51-58 Дікарєв, О. Енергетичні стратегії приполярних країн світу / О. Дікарєв. - С.58-66 Ревчук, Б. Труднощі перекладу, або деякі лінгвістично-економічні аспекти аналізу іноземних підручників з економічної теорії / Б. Ревчук. - С.67-75 Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток / Л. Корнійчук. - С.84-91 Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України : Науковий журнал. - 2008. - N3. - С. 4-11
. - ISSN 0131-775X Рубрики: економіка України--управління
Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сивун, О. Бренд: Поп-арт роман [Текст] / О. Сивун> // Новый мир : Ежемесячный журнал художественной литературы и общественной мысли. - 2008. - N10. - С. 7-72
. - ISSN 0130-7673 Рубрики: російська література--художня
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: НМ-1/2008/10 Журнал Новый мир [Текст] : Ежемесячный журнал художественной литературы и общественной мысли. - М. : Редакция журнала "новый мир", 1925 - . - ISSN 0130-7673. - Виходить щомісячно 2008р. N 10
Зміст: Кенжеев, Б. Давай молчать. Стихи / Б. Кенжеев. - С.3-7 Сивун, О. Бренд: Поп-арт роман / О. Сивун. - С.7-72 Вежлян, Е. Неучтенный свет: Стихи / Е. Вежлян. - С.72-76 Галина, М. В плавнях: Рассказ / М. Галина. - С.76-91 Салимон, В. Знакомый голос: Стихи / В. Салимон. - С.91-94 Холмогорова, Е. Танцуют все!: Рассказ / Е. Холмогорова. - С.94-102 Золотарев, С. Внутреннее море: Стихи / С. Золотарев. - С.102-106 Исаева, Е. Я боюсь любви: Диалоги / Е. Исаева. - С.106-131 Беляков, С. Память ландшафта / С. Беляков. - С.170-176 Кружков, Г. "Природы он рисует идеал": О Уильяме Вордсворте / Г. Кружков. - С.157-169 Амусин, М. Осень патриархов / М. Амусин. - С.146-156 Латынина, А. "Пережиток средневековья" или элемент культуры? / А. Латынина. - С.138-146 Вордсворт, У. Терновник. Перевод Игоря Маламеда / У. Вордсворт. - С.131-138 Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 338 П 35 б-ка Бойка О. Д. / П 35-фб
Питерс, Том. Преврати себя в бренд [Текст] : 50 способов сделать из себя бренд / Т. Питерс. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2009. - 240 с. : ил. - (Взгляни по новому!). - Паралел. ти. лист на англ. яз. - ISBN 978-5-8459-1454-5 : 40.00 грн.ББК 65.290-2 РУБ 338 Рубрики: Економіка підприємства Ринок--дослідження Менеджмент
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 К 58
Кожемяко, Варвара Сергеевна. Нематериальный капитал школы [Текст] / В. С. Кожемяко> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 6. - С. 145-150.
ББК 74.2 Рубрики: школа--піар-технології освіта--ринкові відносини маркетинг в освіті Кл.слова (ненормовані): бренд -- контент - аналіз -- престиж школи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|