Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=булінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
37(477):004
Z99


   
    Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019-2020" [Текст] : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 28/30. - С. 4-5.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Інтернет-марафони
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон -- сучасне освітнє середовище -- навчальний рік 2019-2020 -- нова українська школа -- булінг учителів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
88.8
А 47


    Алексеєнко, Т. Ф.
    Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 88.8 + 74.2
Рубрики: Психологія--групова психологія
   Насилля в школі

   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
мобінг -- булінг -- босинг -- групова психологія -- групові взаємовідносини -- взаємовідносини у групах -- насилля у групах -- психічне насилля у групах
Анотація: У статті розкриваються різні види психологічного насилля у взаємовідносинах групи й особистості, передумови і механізми їх розвитку, можливі соціальні ефекти, наслідки та перспективи профілактики.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
159.9-053.2/.5
Б 11


    Бєляєва, Олена.
    Булінг у шкільному середовищі [Текст] / О. Бєляєва // Психолог. - 2017. - N 17/18. - Вкладка.
УДК
Рубрики: Психологія дитини--агресивність
Кл.слова (ненормовані):
булінг сексуальний -- булінг психологічний -- булінг шкільний -- кібербулінг


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.015.3:316.454-057.87](477)
Б 90


   
    Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 114 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; наук. ред. вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 40.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Білоусова, Н. М. Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії / Н. М. Білоусова. - С .3-6
Бондарчук, О. І. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах / О. І. Бондарчук. - С .7-11
Буковська, О. О. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .12-16
Вдовиченко, А. В. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях / А. В. Вдовиченко. - С .17-20
Веселова, Н. П. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї / Н. П. Веселова. - С .21-24
Волеваха, І. Б. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації / І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. - С .25-29
Ворожбит, С. А. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри / С. А. Ворожбит. - С .30-35
Гавриленко, В. Ю. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії / В. Ю. Гавриленко. - С .36-41
Гірченко, О. Л. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології / О. Л. Гірченко. - С .42-45
Губко, А. А. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен / А. А. Губко. - С .46-50
Гупаловська, В. А. Здатність до інтимності як особистісна властивість / В. А. Гупаловська, І. Гапон. - С .51-56
Данильченко, Т. В. Феномен гендерної ідентичності в психології / Т. В. Данильченко. - С .57-63
Дерев’янко, С. П. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями / С. П. Дерев’янко. - С .64-68
Дроздов, О. Ю. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців / О. Ю. Дроздов. - С .69-75
Дроздова, М. А. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів / М. А. Дроздова. - С .76-79
Духневич, В. М. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .80-84
Жорнова, О. І. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження / О. І. Жорнова. - С .85-88
Жорнова, О. І. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів / О. І. Жорнова. - С .89-93
Корж, Т. І. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності / Т. І. Корж. - С .95-97
Коротков, П. В. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб / П. В. Коротков. - С .98-102
Кравчук, О. В. Соціальні уявлення як психологічний феномен / О. В. Кравчук. - С .103-106
Куліш, А. О. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу / А. О. Куліш. - С .107-112
Лісневська, А. О. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні / А. О. Лісневська. - С .113-119
Лашук, В. Г. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності / В. Г. Лашук. - С .120-123
Лимар, Р. С. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Р. С. Лимар. - С .124-127
Ляховець, Л. О. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура / Л. О. Ляховець. - С .128-133
Махній, М. М. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості / М. М. Махній. - С .134-139
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .140-144
Отич, Д. Д. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів / Д. Д. Отич. - С .145-150
Панок, В. Г. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології / В. Г. Панок. - С .151-155
Панченко, Т. С. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається / Т. С. Панченко. - С .156-160
Позняк, Т. М. Розвиток креативних здібностей особистості / Т. М. Позняк. - С .161-166
Примак, Ю. В. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї / Ю. В. Примак. - С .167-171
Прядко, Н. О. Особливості оцінки студентами особистості викладача / Н. О. Прядко. - С .172-175
Сіверс, З. Ф. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування / З. Ф. Сіверс. - С .176-179
Скок, А. Г. Особливості комунікативної толерантності студентів / А. Г. Скок. - С .180-184
Солдатова, С. В. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного / С. В. Солдатова. - С .185-189
Фролов, П. Д. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень / П. Д. Фролов. - С .190-194
Халепа, К. Ф. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми / К. Ф. Халепа. - С .195-198
Чепурна, Г. Л. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді / Г. Л. Чепурна. - С .199-203
Чистенко, І. Г. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників / І. Г. Чистенко. - С .204-207
Шмаргун, В. М. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості / В. М. Шмаргун. - С .208-212
Шушунова, О. І. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .213-217
Ющенко, І. М. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .218-221
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Діти з особливими потребами

   Агресія--діти

   Психологія спілкування

   Психологія особистості

   Девіантна поведінка

   Соціальний інтелект

   Соціалізація молоді

   Здібності--психологія

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: ВМДЗ/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12.
Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16.
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24.
Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32.
Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35.
Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44.
Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49.
Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54.
Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61].
Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65.
Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67.
Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71.
Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59].
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВРВШ/2010/6
   Журнал

Виховна робота в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : Основа, 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 6
Зміст:
Міжнародний пілотний соціально-педагогічний проект "Освіта XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства". - С.11-14
Врублевська, М. О. Комплексно-цільова програма з удосконалення системи громадянського виховання "Ми - українці" (2016-2021 рр.) / М. О. Врублевська. - С.15-31
Мірошко, О. І. Основний закон України. Конституція незалежної України (4-5 кл.) / О. І. Мірошко. - С.32-35
Руденко, В. М. Родинне свято "Тепло сімейного вогнища" / В. М. Руденко. - С.36-41
Сєдова, Т. Д. Національно-патріотичне виховання молодших школярів із використанням медіаресурсів / Т. Д. Сєдова, Л. П. Ампілогова, В. С. Рижкова. - С.42-47
Шевченко, О. О. Що таку булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі (тренінгові заняття для керівників МО класних керівників) / О. О. Шевченко. - С.48-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Воликова, С. В.
    Школьное насилие и суицидальное поведение детей и подростков / С. В. Воликова, А. В. Нифонтова, А. Б. Холмогорова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 24-30. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Психологія підлітка--поведінка
   Підлітки--суїцидальна поведінка

Кл.слова (ненормовані):
шкільне насилля -- суїцидальна поведінка -- підлітки -- булінг -- симптоми депресії -- суїцидальні думки
Анотація: В статье представлены результаты обследования школьников 5-7 классов московских школ.
У статті представлені результати обстеження школярів 5-7 класів московських шкіл.


Дод.точки доступу:
Нифонтова, А. В.; Холмогорова, А. Б.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88.8
Г 19


    Гапеенкова, С. М.
    Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема / С. М. Гапеенкова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 117-122. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--насильство і діти
Кл.слова (ненормовані):
насильство -- агресивна поведінка -- порушення поведінки -- булінг -- мобінг -- профілактика

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
Шифр: ДзОП-1/2018/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–7.
Кл.слова: психологічне обстеження дітей, логопедичне обстеження дітей, комплексне педагогічне вивчення
Шевченко, Н. В. Скарбничка здоров’я : інтегроване заняття для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Н. В. Шевченко. - С.8–11.
Кл.слова: діти з розумовою відсталістю, здоровий спосіб життя
Гайтина, Л. Г. Окончание : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.12–14 : фот.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, словоутворення
Цвіркун, В. Л. Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах : інтегрований урок із обслуговуючої праці та української літератури в 6-му класі для дітей із затриманням у розвитку / В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко. - С.15–19 : мал.
Кл.слова: інтегроване навчання, діти із затриманням у розвитку
Ониськів, М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки / М. Г. Ониськів, О. С. Білінська. - С.20–21 : фот.
Кл.слова: зорова гімнастика, втомлюваність, корекційна робота
Стригун, В. М. Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8–9 класів, які навчаються в інклюзивній школі / В. М. Стригун. - С.22–27. - Бібліогр.: 5 назв. : фот.
Кл.слова: інклюзивне навчання, булінг, безпечне освітнє середовище
Тищенко, Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї : корекційно-розвивальне заняття з дітьми дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко, А. М. Васько. - С.28–30 : мал., фот.
Кл.слова: діти дошкільного віку, легка розумова відсталість, корекційна робота
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 44067
Кількість відвідувачів 1965
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя