Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=булінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37(477):004/Z99
Назва : Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019-2020" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 28/30. - С. 4-5. (Шифр ІПУ/2019/28/30)
УДК : 37(477):004
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- Інтернет-марафони
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон--сучасне освітнє середовище--навчальний рік 2019-2020--нова українська школа--булінг учителів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/А 47
Автор(и) : Алексеєнко Т. Ф.
Назва : Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 12-16 (Шифр ШО1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 88.8 + 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- групова психологія
Насилля в школі
Кафедра психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розкриваються різні види психологічного насилля у взаємовідносинах групи й особистості, передумови і механізми їх розвитку, можливі соціальні ефекти, наслідки та перспективи профілактики.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 159.9-053.2/.5/Б 11
Автор(и) : Бєляєва, Олена
Назва : Булінг у шкільному середовищі
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2017. - N 17/18. - С. Вкладка. (Шифр П2/2017/17/18)
УДК : 159.9-053.2/.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дитини-- агресивність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): булінг сексуальний--булінг психологічний--булінг шкільний--кібербулінг
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 3. - С. [60–61]. (Шифр ВМДЗ/2019/3)
УДК : 373.2.015.3:316.454-057.87](477) + 373.2.064.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- булінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--педагогічна психологія--провокатори--поведінка дитини--робота з батьками--пам’ятки батькам
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Гавриш Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми/ Наталія Гавриш, Олена Хартман (стр.4–12.)
Брежнєва О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт"/ Олена Брежнєва (стр.13–16.)
Зайцева Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників/ Лариса Зайцева (стр.17–24.)
Тоцька Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей/ Тетяна Тоцька (стр.25–32.)
Зорич С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу/ Світлана Зорич (стр.33–35.)
Гавриш Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми/ Наталія Гавриш (стр.36–44.)
Степовенко С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори/ Світлана Степовенко (стр.45–49.)
Савінова Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя/ Наталія Савінова (стр.50–54.)
Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи (стр.[55–61].)
Тристан А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини/ Анна Тристан (стр.62–65.)
Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки (стр.66–67.)
Джемула Г. Україна вишивана/ Галина Джемула (стр.68–71.)
Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина (стр.[58–59].)
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність (стр.[60–61].)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Виховна робота в школі -2010р.,N 6
Цікаві статті :
Міжнародний пілотний соціально-педагогічний проект "Освіта XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства" (стр.11-14)
Врублевська М. О. Комплексно-цільова програма з удосконалення системи громадянського виховання "Ми - українці" (2016-2021 рр.)/ М. О. Врублевська (стр.15-31)
Мірошко О. І. Основний закон України. Конституція незалежної України (4-5 кл.)/ О. І. Мірошко (стр.32-35)
Руденко В. М. Родинне свято "Тепло сімейного вогнища"/ В. М. Руденко (стр.36-41)
Сєдова Т. Д. Національно-патріотичне виховання молодших школярів із використанням медіаресурсів/ Т. Д. Сєдова, Л. П. Ампілогова, В. С. Рижкова (стр.42-47)
Шевченко О. О. Що таку булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі (тренінгові заняття для керівників МО класних керівників)/ О. О. Шевченко (стр.48-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воликова С. В., Нифонтова А. В., Холмогорова А. Б.
Назва : Школьное насилие и суицидальное поведение детей и подростков
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2013. - № 2. - С. 24-30. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2013/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 16 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітка-- поведінка
Підлітки-- суїцидальна поведінка
Анотація: В статье представлены результаты обследования школьников 5-7 классов московских школ.У статті представлені результати обстеження школярів 5-7 класів московських шкіл.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/Г 19
Автор(и) : Гапеенкова С. М.
Назва : Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема
Місце публікування : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2013. - № 4. - С. 117-122. - ISSN 2220-6051 (Шифр С027/2013/4). - ISSN 2220-6051
Примітки : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- насильство і діти
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Пацай Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації/ Т. В. Пацай (стр.2–7.) Кл.слова: психологічне обстеження дітей,логопедичне обстеження дітей,комплексне педагогічне вивчення
Шевченко Н. В. Скарбничка здоров’я/ Н. В. Шевченко (стр.8–11.) Кл.слова: діти з розумовою відсталістю,здоровий спосіб життя
Гайтина Л. Г. Окончание/ Л. Г. Гайтина (стр.12–14) Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю,уроки російської мови,словоутворення
Цвіркун В. Л. Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах/ В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко (стр.15–19) Кл.слова: інтегроване навчання,діти із затриманням у розвитку
Ониськів М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки/ М. Г. Ониськів, О. С. Білінська (стр.20–21) Кл.слова: зорова гімнастика,втомлюваність,корекційна робота
Стригун В. М. Попередження насильства в учнівському середовищі/ В. М. Стригун (стр.22–27) Кл.слова: інклюзивне навчання,булінг,безпечне освітнє середовище
Тищенко Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї/ Т. М. Тищенко, А. М. Васько (стр.28–30) Кл.слова: діти дошкільного віку,легка розумова відсталість,корекційна робота
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 24.09.2024
Кількість запитів 83402
Кількість відвідувачів 1542
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя