Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=булінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Назва журналу :Виховна робота в школі -2010р.,N 6
Цікаві статті :
Міжнародний пілотний соціально-педагогічний проект "Освіта XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства" (стр.11-14)
Врублевська М. О. Комплексно-цільова програма з удосконалення системи громадянського виховання "Ми - українці" (2016-2021 рр.)/ М. О. Врублевська (стр.15-31)
Мірошко О. І. Основний закон України. Конституція незалежної України (4-5 кл.)/ О. І. Мірошко (стр.32-35)
Руденко В. М. Родинне свято "Тепло сімейного вогнища"/ В. М. Руденко (стр.36-41)
Сєдова Т. Д. Національно-патріотичне виховання молодших школярів із використанням медіаресурсів/ Т. Д. Сєдова, Л. П. Ампілогова, В. С. Рижкова (стр.42-47)
Шевченко О. О. Що таку булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі (тренінгові заняття для керівників МО класних керівників)/ О. О. Шевченко (стр.48-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/А 47
Автор(и) : Алексеєнко Т. Ф.
Назва : Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 12-16 (Шифр ШО1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 88.8 + 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- групова психологія
Насилля в школі
Кафедра психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розкриваються різні види психологічного насилля у взаємовідносинах групи й особистості, передумови і механізми їх розвитку, можливі соціальні ефекти, наслідки та перспективи профілактики.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воликова С. В., Нифонтова А. В., Холмогорова А. Б.
Назва : Школьное насилие и суицидальное поведение детей и подростков
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2013. - № 2. - С. 24-30. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2013/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 16 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітка-- поведінка
Підлітки-- суїцидальна поведінка
Анотація: В статье представлены результаты обследования школьников 5-7 классов московских школ.У статті представлені результати обстеження школярів 5-7 класів московських шкіл.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/Г 19
Автор(и) : Гапеенкова С. М.
Назва : Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема
Місце публікування : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2013. - № 4. - С. 117-122. - ISSN 2220-6051 (Шифр С027/2013/4). - ISSN 2220-6051
Примітки : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- насильство і діти
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 11
Цікаві статті :
Волянюк Н.Ю. Временный фактор в организации деятельности суъекта/ Н. Ю. Волянюк, Г. В. Ложкин (стр.1-5.)
Виноградна О. В. Психологічні особливості феномену самотності в юнацькому віці/ О. В. Виноградна, І. А. Гриб (стр.5-9.)
Мазуренко В. А. Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за лопомогою мовленнєвого розвитку/ В. А. Мазуренко (стр.9-13.)
Карпова І. Г. Тестова методика дослідження творчої обдарованості студента/ І. Г. Карпова (стр.34-43.)
Луценко О. Л. "Булінг по-дорослому": психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі/ О. Л. Луценко, К. Є. Ткачук (стр.43-49.)
Штриголь Д. В. Особливості самоактуалізації чоловіків з різним рівнем усвідомленості батьківства/ Д. В. Штриголь (стр.49-53.)
Кучеренко С. В. Влияние стиля семейного воспитания на формирование акцентуаций характера подростков/ С. В. Кучеренко (стр.54-58.)
Новикова Е. В. Глубинные детерминанты девиантного материнства/ Е. В. Новикова, В. С. Зенцова (стр.58-63.)
Защиринская О. В. Внутрисемейное общение детей с интеллектуальным недоразвитием/ О. В. Защиринская (стр.63-67.)
Конева Е.В. Взаимосвязь феномена "неуставных отношений" со смежными психологическими феноменами. Средства диагностики явления/ Е. В. Конева, А. А. Пелевина (стр.68-77.)
Красновский В. Н. О некоторых аспектах влияния сетевого воздействия на массовое общественное сознание/ В. Н. Красновский (стр.77-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Л 86
Автор(и) : Луценко О. Л., Ткачук К. Є.
Назва : "Булінг по-дорослому": психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2013. - N 11. - С. 43-49. (Шифр ПП/2013/11)
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі-- булінг
Психодіагностика-- педагогічний колектив
Вчителі-- педагогічний колектив-- психологічна атмосфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цькування на робочому місці--шкільні педагоги--педагогічні колективи--психологічна атмосфера--стилі керівництва--макіавелізм--анкетування педагогів--анкети (виявлення проявів булінгу)--психологічні дослідження
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/Н 20
Автор(и) : Найдьонова, Любов Антонівна
Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини : методичні рекомендації
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. - N 6. - С. 1-91. (Шифр БШС1/2014/6)
ББК : 74.200.51 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра загальної та практичної психології
Інтернет та психологічні проблеми
Інтернет-- безпека дітей
Інтернет-- негативний вплив
Інтернет і діти
Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика
Шкільний психолог-- співпраця з батьками
Шкільний психолог-- профілактика агресії в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна агресія--булінг--діагностика булінгу--шкільний булінг--співпраця батьків і педагогів, психологів--шкільний психолог--соціальний педагог--години спілкування--профілактика кібербулінгу--булер-нападник
Зміст : Що значить слово “кібербулінг” і навіщо воно потрібне? ; Яку шкоду може завдати кібербулінг? ; Основні принципи профілактики і подолання кібербулінгу в школі ; Додатки
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/К 11
Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини
Місце публікування : Бібліотека Шкільного світу. Фізика. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2014. - N 6. - С. 1-92. (Шифр БШСФ-1/2014/6)
ББК : 74.200.51 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний булінг--інтернет і психологічні проблеми
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/К 11
Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини
Місце публікування : Бібліотека шкільного світу. Краєзнавство. Географія. Туризм. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2014. - N 6. - С. 1-92. (Шифр КГТ-1/2014/6)
ББК : 74.200.51 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика
Шкільний психолог-- профілактика агресії в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний булінг--віртуальна агресія
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 8411
Кількість відвідувачів 1024
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя