Пошуковий запит: <.>K=білінгвальний підхід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/Н. Адамюк [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.35–41
|
>3.
| Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.7–13
|
>4.
| Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями/Л. Луценко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2020,N N 4.-С.17-38.
|
>5.
| Воробель Г. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху/Г. Воробель // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.73-81.
|
|