Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=білінгвальний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/ В’ячеслав Засенко (стр.7–8.) Кл.слова: особи з особливими потребами,журнальні рубрики,корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти/ [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі] (стр.9–15) Кл.слова: конференції,інклюзивна освіта,інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти (стр.15–17.) Кл.слова: інклюзивна освіта,реформування освіти,освітні конгреси
Колупаєва А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів/ Алла Колупаєва, Оксана Таранченко (стр.18–27) Кл.слова: освітньо-ресурсні програми,інклюзивна освіта,інклюзивно-ресурсні центри
Crocker C. Політика підтримки інклюзії/ Dr. Cheryl Crocker (стр.28–34) Кл.слова: інкюзія,інклюзивна освіта,Канада
Адамюк Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/ Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко (стр.35–41) Кл.слова: білінгвальний підхід,бімодальний білінгвізм,жестове мовлення
Воронська Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти/ Наталія Воронська (стр.42–51) Кл.слова: спілкування,нозології,взаємодія
Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/ Оксана Боряк (стр.52–60) Кл.слова: мовлення,мовленнєвий розвиток,інтелектуальні порушення
Плужник О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи/ Оксана Плужник (стр.61–66) Кл.слова: steam-освіта,мейкерство,оригамі
Бабяк О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку/ Ольга Бабяк (стр.67–75) Кл.слова: комунікативна діяльність,комунікативні здібності,спілкування
Коніна Н. Інклюзивна освіта в Бразилії/ Надія Коніна (стр.76–78) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзія,Бразилія
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Адамюк Н., Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Назва : Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання]
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 35–41: фото. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Сурдопедагогіка-- жестова мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): білінгвальний підхід--бімодальний білінгвізм--жестове мовлення--порушення слуху--сурдопедагогіка
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробот О., Замша А.
Назва : Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 7–13. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.26:616.28-008.14(477) + 376.016:811.111](477) + 376:81’246.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення слуху-- навчання
Англійська мова-- методика викладання-- спеціальні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--методика навчання--учні з порушенням слуху--бімодальне навчання--бімодальний підхід--білінгвальне навчання--білінгвальний підхід--білінгвізм--порушення слуху--іноземні мови--жестове мовлення--жестова мова--словесна мова--полілінгвальна стратегія--парціальнолінгвальна стратегія--орально-ауральна стратегія--стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луценко, Любов, Семко, Алла, Романовська, Оксана, Кучер, Л. ; Корочкова
Назва : Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2020. - N 4. - С. 17-38. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/4). - ISSN 2312-2781
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- спеціальні заклади-- освітньо-реабілітаційна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): білінгвальний підхід--порушення слуху--мультидисциплінарна команда--освітньо-реабілітаційний процес--спеціальний заклад освіти
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воробель, Галина
Назва : Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2022. - N 2. - С. 73-81. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2022/2). - ISSN 2312-2781
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з порушенням слуху--спеціальна школа--нова українська школа--практико-орієнтоване навчання--білінгвальний підхід
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 148569
Кількість відвідувачів 1324
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя