Пошуковий запит: <.>K=білінгвізм<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Петрова А.И. Обучение математической речи в условиях продуктивного билингвизма: психолингвистические аспекты/А.И. Петрова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2004,N N1.-С.55-62
|
>2.
| Калинина В. М. Как помочь ребенку-билингву/В. М. Калинина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Изд-во "Детство-Пресс", 2006,N N4.-С.51-55
|
>3.
| Урок української - 2007г.,N 2/3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Семчук У. Білінгвізм як термін і двомовність як гасло. Фактори впливу на вибір мови і на мовну політику/У. Семчук // Урок української. -К.:Редакція журналу "Урок української", 2007,N N2/3.-С.4-8
|
>5.
| Семко В. Російськомовні українці: етнополітичний портрет/В. Семко // Історичний журнал. -К.:Державне спеціалізоване видавництво "Вища школа"; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України, 2007,N N2.-С.42-47
|
>6.
| Ніколенко В. Вплив дитячого білінгвізму на розвиток індивіда/В. Ніколенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2009,N N9.-С.27-32
|
>7.
| Казахский педагогический институт им. Абая. Исследование рече-мыслительной деятельности/Казахское республиканское отделение общества психологов. - 1974
|
>8.
| Дороз В. Сучасні культурологічні підходи до навчання учнів-білінгвів другої мови/В. Дороз // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N N 7.-С.14-18
|
>9.
| Бублейник Л. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі/Л. Бублейник // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 2.-С.173-177
|
>10.
| Дубова А. В. Формування комунікативної компетентності в умовах українсько-російського білінгвізму/А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 22/24.-С.5-7.
|
|
|