Пошуковий запит: <.>K=білінгвізм<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Петрова А.И. Обучение математической речи в условиях продуктивного билингвизма: психолингвистические аспекты/А.И. Петрова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2004,N N1.-С.55-62
|
>2.
| Калинина В. М. Как помочь ребенку-билингву/В. М. Калинина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Изд-во "Детство-Пресс", 2006,N N4.-С.51-55
|
>3.
| Урок української - 2007г.,N 2/3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Семчук У. Білінгвізм як термін і двомовність як гасло. Фактори впливу на вибір мови і на мовну політику/У. Семчук // Урок української. -К.:Редакція журналу "Урок української", 2007,N N2/3.-С.4-8
|
>5.
| Семко В. Російськомовні українці: етнополітичний портрет/В. Семко // Історичний журнал. -К.:Державне спеціалізоване видавництво "Вища школа"; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України, 2007,N N2.-С.42-47
|
>6.
| Ніколенко В. Вплив дитячого білінгвізму на розвиток індивіда/В. Ніколенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2009,N N9.-С.27-32
|
>7.
| Казахский педагогический институт им. Абая. Исследование рече-мыслительной деятельности/Казахское республиканское отделение общества психологов. - 1974
|
>8.
| Дороз В. Сучасні культурологічні підходи до навчання учнів-білінгвів другої мови/В. Дороз // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N N 7.-С.14-18
|
>9.
| Бублейник Л. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі/Л. Бублейник // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 2.-С.173-177
|
>10.
| Дубова А. В. Формування комунікативної компетентності в умовах українсько-російського білінгвізму/А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 22/24.-С.5-7.
|
>11.
| Гусак А. Білінгвальний підхід до викладання фізики у сучасній школі/А. Гусак, А. Ковальчук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.48-50
|
>12.
| Бублейник Л. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі/Л. Бублейник // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2011. т.Том 14,N N 2/3.-С.144-148.
|
>13.
| Козлова О. В. Диагностика речевых нарушений у детей с билингвизмом/О. В. Козлова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 10.-С.37-39.
|
>14.
| Голота А. Соціально-психологічні особливості етнонаціональної ідентичності білінгвів/А. Голота // Соціальна психологія. Український науковий журнал. -київ:Центр соціальних комунікацій, 2012,N N 1/2.-С.233-243.
|
>15.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. - 2012
|
>16.
| Лозан Т. Проблеми білінгвізму і психологічні особливості оволодіння українським мовленням російськомовними етнічними українцями/Т. Лозан // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2012,N N 6.-С.35-38.
|
>17.
| Соколова С. Мовна ситуація Києва: погляд зовні/С. Соколова // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2012,N № 4.-С.3-17
|
>18.
| Тягунова М. М. "Мовояз" - новый язык Киева/М. М. Тягунова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2013,N N 2.-С.19-21.
|
>19.
| Соколова С. Основні типи мовної поведінки киян (за даними анкетування)/С. Соколова // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2013,N № 2.-С.38-55
|
>20.
| Барань Є. Міжнародна наукова конференція "Українсько-угорські міжмовні контакти : минуле і сучасність" (м.Берегове, 18-19 жовтня 2012 р.)/Є. Барань // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2013,N № 2.-С.141-145.
|
|
|