Пошуковий запит: <.>K=вивчення української літератури<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Фасоля, Анатолій. Як заохотити учня до читання / А. Фасоля> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 8-11.
ББК 83.3(4УКР)р10 + 74.200.585.00 Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- уроки української літератури -- 5 клас -- формування навичок читання -- розвиток читацьких інтересів -- учень-читач -- календарно-тематичне планування уроків Анотація: Стаття містить рекомендації щодо формування читацьких навичок у школярів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.268.3(4Укр)-260.2 Б 81
Бондаренко, Юрій. Шкільний аналіз образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою літературного твору / Ю. Бондаренко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-16. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)-260.2 + 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кл.слова (ненормовані): аналіз образів-персонажів -- вивчення української літератури -- контекст -- інверсія -- хронотоп -- художній часопростір -- авантюрний хронотоп -- лицарський хронотоп -- раблезіанський хронотоп Анотація: У статті сформульовано систему знань і вмінь та окреслено методичне забезпечення процесу вивечення образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою тексту.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.268.3(4Укр)г-8 Л 69
Логвіненко, Наталя. Формування змісту шкільного курсу літератури – одна з невіддільних функцій методики літератури / Н. Логвіненко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 18-21. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)г-8 + 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- шкільний курс літератури -- зміст шкільного курсу літератури -- літературна освіта -- вчені-методисти Анотація: У статті проаналізовано основні здобутки ученої-методиста, члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної у творенні програм з української літератури в часи розбудови націоальної школи в Україні.
Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 83.3(4Укр)р30 Z99
Ісіченко, Ігор. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст. [Текст] / І. Ісіченко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 10. - С. 48-51.
. - ISSN 0130-5263ББК 83.3(4Укр)р30 Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): національна ідентичність -- вивчення української літератури -- криза гуманітарної освіти -- романський стиль -- готичний стиль -- Ренесанс -- Середньовіччя -- Бароко -- деідеологізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 83.3(4Укр)6-8 Г 61
Головченко, Ніна. Роман Люко Дашвар "БИТІ Є" (2012) як український варіант масової літератури / Н. Головченко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 56-60. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 83.3(4Укр)6-8 Рубрики: Українська література, 20 ст. кінець; 21 ст. початок Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- українські письменники -- жінки-письменниці України -- масова література -- образи-типи сучасників -- інтертекстуальність -- Биті є (роман, критика) Анотація: У статті розглянуто художньо-змістові характеристики трилогії Люко Дашвар "БИТІ Є". Аналіз здійснено крізь призму поняття "масова література". Висовлено думку щодо доцільності вивчення такого твору у школі.
Дод.точки доступу: Дашвар, Люко (українська письменниця, сценарист ; 1957 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Чайка, Олена. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 21-23. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 + 74.200.222 Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- вивчення української літератури -- розвиток творчості -- розвиток творчої особистості -- самостійна робота -- продуктивне навчання -- творчі завдання Анотація: У статті розглянуто основні теоритичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.03(4Укр)-8 К 95
Куцевол, Ольга. Проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 14-18. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4Укр)-8 + 74.268.3(4Укр)г-8 + 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Літературознавство--персоналії літературознавців України Вчителі української мови та літератури--методична творчість Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- літературознавство -- професійна творчість вчителів -- вчені-методисти -- методична творчість вчителя -- вчителі української літератури Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні основи проблеми професійної творості вчителя української літератури, висвітлені в працях Ніли Йосипівни Волошиної.
Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Слижук, Олеся. Принципи структурування змісту вивчення української літератури за новим державним стандартом базової середньої освіти [Текст] / О. Слижук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 2-3.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--державний стандарт Кл.слова (ненормовані): Держстандарт базової середньої освіти -- вивчення української літератури
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Добровольська, Ольга. "Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю..." : вивчення послання Т. Г. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим..." / О. Добровольська> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 42-44. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 83.3(4УКР)5-8(Шевченко Т. Г.) Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- вивчення творчості Анотація: Методична розробка уроку з української літератури з вивчення творчості Т. Г. Шевченка.
Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Гаврилюк, Оксана. Моделювання уроків. 5 клас : уроки перший, другий / О. Гаврилюк> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 12-13.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- 5 клас -- вивчення української літератури Анотація: Меделювання уроків з української літератури для 5 класу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|