Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=видавнича продукція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с. ; 20 см
Серія: Альма-матер
ISBN (в тв. опр.), Ціна 978-966-8226-84-7: 37.00, 35.00, 37.00, грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- видавництво-- управління видавництвом
Видавнича справа-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- книговидання
Видавнича справа-- видавничий бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг--маркетивгові дослідження--управління видавництвом--видавнича продукція--книговидання--реклама видавничої продукції
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мураховський, Анатолій, Буряк, Світлана
Назва : Аналітичний огляд випуску книжкових видань за перше півріччя 2012 року
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 7. - С. 3-9. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/7). - ISSN 2076-9326
ББК : 76.17(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): видавнича справа в Україні
Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за перше півріччя 2012 року за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознакою. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур вітчизняними видавництвами різних форм власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо України.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах, Тетяна
Назва : Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 11. - С. 6-8. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/11). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 76.17(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- реклама
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мураховський, Анатолій, Буряк, Світлана
Назва : Аналітичний огляд випуску друкованої продукції в 2011 році
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 5. - С. 3-16. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/5). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 76.11
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- статистичні дані
Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за 2011 рік за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознаками. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур провідними вітчизняними видавництвами різної форми власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо України.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76/У 73
Назва : Уряд схвалив Концепцію популяризації вітчизняної видавничої продукції та читання на 2014-2018 роки
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 4. - С. 3. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/4). - ISSN 2076-9326
ББК : 76
Предметні рубрики (Галузі знань): видавнича справа в Україні
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виходець, Олександр
Назва : Вплив реклами на продаж видавничої продукції
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 4. - С. 15-17. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/4). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- видавнича продукція-- продаж
Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братська, Ганна, Устіннікова, Тетяна
Назва : Стан доставляння обов’язкових примірників видань у Книжкову палату України за 2012 рік
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 6. - С. 4-8. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/6). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 76.11(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- книжкові видання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шпак, Віктор
Назва : Джерельна база досліджень друкованих засобів масової інформації незалежної України
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 6. - С. 9-11. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/6). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 76.1(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Засоби масової інформації (ЗМІ)-- дослідження
Анотація: Проаналізовано публікації сучасних науковців і практиків щодо становлення та розвитку друкованих засобів масової інформації незалежної України, законодаче підгрунтя ЗМІ. Узагальнено і систематизовано основні напрями досліджень.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76.1(4Укр)/П 51
Автор(и) : Полковенко, Тарас
Назва : Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 9. - С. 9-11. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/9). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 76.1(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- реклама
Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76.1/Я 77
Автор(и) : Ярошенко, Роман, Власенко, Наталія
Назва : Проблематика невідповідності авторського задуму та кінцевого результату видавничої продукції
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в шк. України: щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. / М-во освіти і науки України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2014. - № 1. - С. 47-50: іл. (Шифр УМЛ-2/2014/1)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 76.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Редагування літературне
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавництво - XXI. Виклики і стратегії : монографія
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :328 с
Серія: Монограф
ISBN, Ціна 978-617-572-045-5 (в тв. опр.): 65.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-8226-92-2: Б.ц.
ДРНТІ : 06
ББК : 76.17
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- видавництво-- управління видавництвом
Видавнича справа-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- книговидання
Видавнича справа-- видавничий бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг--маркетивгові дослідження--управління видавництвом--видавнича продукція--книговидання--реклама видавничої продукції
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 72885
Кількість відвідувачів 1204
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя