Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=висловлювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 809/А 72
Назва : Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. . -2-е вид., доп.
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2002
Кільк.характеристики :832 с
Серія: Слово. Знак. Дискурс
Примітки : Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831
ISBN (в пер.), Ціна 966-7007-54-9: 40.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.09
ББК : 83.3(0)
Зміст : ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ ; Думка й мова (фрагменти)/ Ф. Ніцше; Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ ; Народження трагедії (фрагменти)/ Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Вступ до метафізики (фрагменти)/ Т. С. Еліот; К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Функція літературної критики/ З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Музика поезії/ К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ ; Поет і фантазування/ Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Психологія та поезія/ Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Архетипний аналіз: теорія мітів/ М. Гайдеггер; П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Про пізнавання літературного твору (фрагменти)/ Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Смерть та її постаті/ Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА ; Навіщо поети?/ П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. Гельдерлін і сутність поезії/ П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. Поезія і філософія/ Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Про вклад поезії у пошук істини/ В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди/ Г. Р. Яусс; Р. Барт; Е. Шовалтер. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент)/ М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. Що таке текст? Пояснення і розуміння/ М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ ; Моя перемога є чисто вербальною/ К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ ; Процес читання, феноменологічне наближення/ Р. Барт; Ю. Крістева. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти)/ Р. Барт; Е. Шовалтер. ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА ; Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування/ У. Еко; Г. Ч. Співак. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках/ У. Еко; Е. Саїд. ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО ; Мова літературна і мова поетична/ Ю. Лотман; А. П. Мукгерджі. СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА ; Міт та значення/ Ж. Дерріда; Р. Рорті. Лінгвістика і поетика/ П. Ман. Від твору до тексту/ Ю. Крістева. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По/ Е. Шовалтер. Поетика відкритого твору/ С. Слемон, Г. Тіффін. Риторика та ідеологія/ Г. Ч. Співак. Надінтерпретація текстів/ Е. Саїд. Поміж автором і текстом/ Г. Бгабга. Текст у тексті/ А. П. Мукгерджі. ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ ; Що таке автор?/ Ф. Джеймсон. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук/ Р. Рорті. Опірність теорії/ П. Ман. ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Stabat Mater/ Ю. Крістева. Феміністична критика у пущі/ Е. Шовалтер. ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ ; Постколоніяльна критика/ С. Слемон, Г. Тіффін. Чи може підпорядковане промовляти?/ Г. Ч. Співак. Орієнталізм (фрагменти)/ Е. Саїд. Націєрозповідність/ Г. Бгабга. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм?/ А. П. Мукгерджі. Література - двійник націоналізму?/ С. Дюрінг. ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА ; Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах/ Ф. Джеймсон. ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ ; Самотворення і пов’язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер/ Р. Рорті.
Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.
Примірники : всього : Ч.З.№3(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.03 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Мистецтво-- значення
Музична освіта в Україні
Здібності музичні-- розвиток
Духовий оркестр
Музика-- методика викладання
Зміст : Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії/ О. Я. Ростовський. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури/ В. І. Дряпіка. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики/ Н. Л. Біла. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору/ Ю. І. Чекан. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології/ О. П. Рудницька. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва/ Л. М. Ісьянова. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема/ С. В. Кафтанова. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема/ Т. Г. Кульбака. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму/ Л. Л. Матвєєва. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму/ В. Матвєєв. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти/ Т. Соколова. До питання про структуру музичної свідомості особистості/ Л. П. Воєводіна. Музичне висловлювання як предмет сприймання/ Л. П. Шилова. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів/ Г. А. Гарбар. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами/ Д. Г. Юник. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів/ Л. М. Богданович. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти/ О. А. Чайковська. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта/ Н. М. Семенова. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста/ О. П. Римаренко. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога/ О. А. Цвігун. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ю. В. Грищенко. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей/ Т. Г. Панасенко. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів/ В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі/ В. М. Головєнко. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ)/ В. І. Плєтніченко. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів/ Е. І. Булатова. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу/ Л. І. Паньків. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка/ О. Коваль.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.2)/Р15
Автор(и) : Радзіх, Світлана
Назва : Вивчення фольклору на уроках української літератури. 5 - 9 класи : учебное пособие
Вихідні дані : Тернопіль: Підручники і посібники, 2007
Кільк.характеристики :128 с
ISBN, Ціна 978-966-07-0968-3: 8.00 грн.
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- вивчення фольклору
Кафедра української літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народна творчість, вислови--уроки української літератури--5 клас
Зміст : Легенди і міфи українців ; Українські народні казки ; Загадки ; Календарно-обрядові пісні ; Суспільно-побутові пісні ; Українські історичні пісні ; Пісні Марусі Чурай ; Українські народні думи ; Усна народна творчість ; Родинно-побутові пісні ; Українське весілля ; Українські народні балади ; Висловлювання відомих людей про українську усну народну творчість
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(2), аб(4)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(2), аб(4)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 801/Т 33
Назва : Теорія літератури в Польщі: Антологія текстів: Друга половина ХХ - початок ХХІ ст. : збірник
Вихідні дані : К.: Києво-Могилянська Академія, 2008
Кільк.характеристики :531 с
ISBN, Ціна 978-966-518-447-8: б/ц, 43.00, 45.00, грн.
ББК : 83.0 + 83.3(4Пол)
Предметні рубрики (Галузі знань): Теорія літератури --Польща
Географіч. рубрики: Польща-- література-- Кафедра світової літератури та історії культури
Зміст : Літературологія. Погляд на історію сучасної теоретико-літературної думки у Польщі/ Р. Нич. Аналіз, інтерпретація та оцінювання літетратурного твору/ Я. Славінський. Теорія висловлювання як основа комунікативної теорії літературного твору/ А. Окопень-Славінська. Художній твір і пізнавальна функція літертурного твору/ К. Роснер.
Примірники : всього 1: Ч.З.№3(3), КСХ(1)
Вільні : Ч.З.№3(3), КСХ(1)
Знайти схожі

7.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2005р.,N 44(листопад)
Цікаві статті :
Максименко С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору"/ С. Максименко (стр.3-8.) Кл.слова: розвиток особистості ,саморозвиток,гетерогенність
Вишинська Л. Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань/ Л. Вишинська (стр.9-12.) Кл.слова: учні із слабкою нервовою системою,учні з інертною нервовою системою,саморегуляція
Ліщинська О. Суспільна свідомість сучасного українця : Врахування особливостей етнокультурного середовища в практиці індивідуального психологічного консультування / О. Ліщинська (стр.13-14.) Кл.слова: етнопсихологія,інфантильність
Піддубна Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік/ Н. Піддубна (стр.15-16.) Кл.слова: почуття,емоційні стани
Гриценок Л. Техніка "Я-висловлювання"/ Л. Гриценок (стр.17-20.) Кл.слова: почуття,вираження почуттів,конфлікти
Гребенок О. Вивчення внутрішнього світу дитини : Поєднання методу психомалюнка з психодраматичними прийомами : Психокорекція / О. Гребенок (стр.21-22.)
Курочкіна Е. Медіація як спосіб розв’язання конфліктних ситуацій / Е. Курочкіна (стр.23-24.) Кл.слова: медіатор
Жестерєв С. Згубна дія алкоголю : "Зелений змій" під мікроскопом : Психопрофілактика/ С. Жестерєв (стр.25-26.)
Романовська Д. Профілактична робота і просвіта батьків : До батьківських зборів/ Д. Романовська, С. Собкова (стр.27-30.) Кл.слова: покарання,спілкування,конфлікти батьків і дітей
Цікаві статті :
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриценок Л.
Назва : Техніка "Я-висловлювання"
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N44(листопад). - С. 17-20. (Шифр П2/2005/44(листопад))
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): самовираження
вираження почуттів
почуття дитини
Конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття--вираження почуттів--конфлікти
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Храброва В.Є. Формування поняття "наскрізна тема художніх творів" та методи, прийоми й види робіт, що сприяють його опануванню/ В.Є. Храброва (стр.10-12.)
Зарудна І.О. До змісту роману - через осмислення особливостей його художнього простору, часу та системи символів/ І.О. Зарудна (стр.49-61.)
Головченко Н.І. Творча манера Марселя Пруста та її відмінність від реалістичного способу письма/ Н.І. Головченко (стр.40-49.)
Сутула О.В. До головної думки твору через висловлювання про його автора та антитезу/ О.В. Сутула, І.А. Тригуб (стр.13-24ю)
Ковальчук Р.Ф. Віктор Гюго. "Собор Паризької Богоматері": матеріали до варіативного вивчення/ Р.Ф. Ковальчук (стр.28-35.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сутула О.В., Тригуб І.А.
Назва : До головної думки твору через висловлювання про його автора та антитезу
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2006. - N3. - С. 13-24ю. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2006/3). - ISSN 0205-47IX
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 19324
Кількість відвідувачів 1282
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя