Пошуковий запит: <.>K=вихователі ДНЗ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Цибуляк Н. Спостережливий вихователь: який він?/Н. Цибуляк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 5.-С.49-55.
|
>2.
| Тристан А. Бути педагогом/А. Тристан // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2018,N N 12.-С.27.
|
>3.
| Тимофеева Л. Л. Проблема подготовки педагога к работе в условиях вариативного образования/Л. Л. Тимофеева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 3.-С.56-58.
|
>4.
| Серебрякова А. А. Мотивирование сотрудников дошкольного образовательного учреждения на совместную деятельность/А. А. Серебрякова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 4.-С.51-55.
|
>5.
| Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.51.
|
>6.
| Лисенко О. Дитина на порозі дошкільного закладу: як діяти вихователю/Олена Лисенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 6.-С.42–46.
|
>7.
| Календар ключових дат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.49.
|
>8.
| Кіндрат І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.52–61.
|
>9.
| Голота Н. М. Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів/Н. М. Голота. - 2000
|
>10.
| Гаврилюк С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/С. М. Гаврилюк // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.44-49
|
|
|