Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вчитель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 978
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
371.01
П 86


   
    Психологічна наука, вчитель, учень [Текст] / ред. В. І. Войтко. - К. : Радянська школа, 1979. - 182 с. - (Педагогічна бібліотека). - 0.80 крб.
ББК 88.8
РУБ 371.01


Дод.точки доступу:
Войтко, В. І. \ред.\
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (3), ав (3), НМК ф-т ПСР (2), аб (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (3), НМК ф-т ПСР (2), аб (1), пед. (1)
Знайти схожі

2.
373.04
Ч-81


    Чубенко, В. Т.
    Вихователь групи продовженого дня і вчитель [Текст] : научное издание / В. Т. Чубенко. - К. : Радянська школа, 1981. - 103 с. - 0.15 крб.
ББК 74.214
РУБ 373.04


Примірників всього: 7
КСХ (1), аб (3), Ч.З.№2 (1), ав (2)
Свободны: КСХ (1), аб (3), Ч.З.№2 (1), ав (2)
Знайти схожі

3.
151
П 86


   
    Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.25 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1985. - 120 с. - 55 руб.
    Зміст:
Проколієнеко, Л. М. Проблема співвідношення навчання, виховання і психічного розвитку в науковій спадщині Г. С. Костюка / Л. М. Проколієнеко, Г. О. Балл. - С .3-11
Ткаченко, О. М. Розробка принципу розвитку в психології / О. М. Ткаченко, В. М. Піскун. - С .12-19
Моргун, В. Ф. Проблема періодизації розвитку особистості в творчості Г. С. Костюка: досягнення і перспективи / В. Ф. Моргун. - С .28-37
Андрієвська, В. В. Вплив комунікативних компонентів діяльності на мислення молодших школярів / В. В. Андрієвська, З. Г. Кісарчук. - С .60-66
Копистянська, Х. Р. Сфери психологічного прояву важковиховуваності та її критерії / Х. Р. Копистянська. - С .71-80
Гебос, А. І. Питання програмованого навчання в працях Г. С. Костюка / А. І. Гебос. - С .91-95
Москвичов, С. Г. Експериментальне лослідження ставлення старшокласників до учіння / С. Г. Москвичов. - С .96-105
Роменець, В. А. Питання історії вітчизняної психології в працях Г. С. Костюка / В. А. Роменець. - С .106-112
Губко, О. Т. Г. С. Костюк як організатор психологічної науки на Україні / О. Т. Губко. - С .113-119
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: Педагогічні здібності
   Майбутній вчитель

   Мотивація навчання

   Шкільна успішність

   Мислення



Дод.точки доступу:
Костюк, Г. С. \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
378.1
Ш 35


    Швидак, О. М.
    Сьогодні студент - завтра вчитель [Текст] : научное издание / О. М. Швищак. - К. : Знання УРСР, 1987. - 48 с. - (Педагогічна). - 0.10 крб.
ББК 74.58.2
РУБ 378.1


Примірників всього: 3
аб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: аб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Знайти схожі

5.
74
Ш 65


    Шишкина, Елена Эдуардовна.
    Ориентация старшеклассников на специальность "учитель трудового обучения" в совместной деятельности школы и вуза [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд.пед.наук.Спец.13.00.01 - теория и история педагогики / Е. Э. Шишкина ; Научно-исследовательский институт педагогики. - : НИИПУ, 1991. - 22 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: профорієнтація старшокласників
   Вчитель трудового навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт педагогики
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
8У(070.2)
С 79


    Степанишин, Борис Ількович.
    Література-вчитель-учень: Самостійне вивчення учнями літератури [Текст] : посібник для вчителя / Б. І. Степанишин. - К. : Освіта, 1993. - 240 с. - 85.25 крб.
ББК 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(070.2)


Примірників всього: 10
Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (2), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (2), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

7.
371(075.3)
П 24
б-ка Євсєєвої О. В. / П 24-КСХ


   
    Педагогічні технології [Текст] : Навчальний посібник для вузів / О. С. Падалка [та ін.] ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Волинський державний педагогічний університет ім. Лесі Українки, Лабораторія педагогічної технології. - К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1995. - 256 с. - ISBN 5-88500-009-3 (в обкл.) : 1.20 грн., б/ц. грн.
    Зміст:
Предмет та завдання педагогічної технології . - С .9
Розвиток, виховання, формування особистості . - С .12
Дидактика (теорія навчання). Процес навчання та його структура . - С .16
Закономірності навчання . - С .19
Принципи навчання . - С .21
Зміст освіти в національної школі України . - С .24
Загальни методи навчання . - С .27
Форми організації навчання в школі . - С .32
Педагогічний процес, аспекти його інтенсифікації та оптимізації . - С .36
Теорія виховання особистості учня. Суть і зміст виховання та його основні етапи . - С .39
Особливості сучасного виховання та його закономірності . - С .46
Принципи виховання особистості . - С .46
Поняття про методи виховання . - С .49
Загальні методи виховання . - С .54
Розумове виховання учнів . - С .60
Технологія основ інформатики та обчислювальної техніки . - С .65
Технологія основ народознавства . - С .79
Виховання гуманістичних рис учнів . - С .93
Технологія економічного виховання . - С .104
Технологія фізичного виховання особистості підлітка . - С .116
Історичні аспекти педагогічної технології . - С .128
Педагогічна система - основа вузівської технології . - С .133
Методологічні особливості розвитку педагогічної технології у вузі . - С .138
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчання . - С .143
Концепція розвитку освіти в Україні на ХХІ століття . - С .147
Григорій Ващенко - творець виховної системи нової національної школи . - С .154
Пізнавальна діяльність - процес засвоєння соціального досвіду . - С .172
Формування творчої особистості майбутнього спеціаліста . - С .178
Основні дидактичні принципи педагогічної технології . - С .183
Методи навчання та діагностики в педагогічній технології . - С .190
Діагностичний підхід до визначення якостей особистості студента . - С .195
Економічна освіта особистості в навчальному процесі вузу . - С .200
Основні категорії сучасної економіки . - С .216
Особливості наукової організації праці викладача вузу . - С .224
Оптимізація техніки особистої праці викладача вузу . - С .230
Культура педагогічного спілкування у вузі . - С .235
Формування професійних оцінних навичок у студентів . - С .242
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--педагогічні технології
   Вчитель--моральні якості

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
Національна школа -- педагогічна майстерність
Анотація: У навчальному посібнику на основі узагальнення педагогічної практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Багато уваги приділено питанням становлення вчителя, оволодіння ним секретами педагогічнохї майстерності. У книзі йдеться високі моральні якості вчителя. Особливо акцентується на тому, що вчителю необхідно володіти усіма тими якостями, які і він прагне привити своїм учням. Для працівників педагогічних навчальних закладів, учителів загальноосвітніх шкіл та шкіл інших типів, вихователів, студентів педагогічних вузів, учнів шкіл і педучилищ, широкого кола освітян.


Дод.точки доступу:
Падалка, Олег Семенович; Нісімчук, Андрій Сергійович; Смолюк, Іван Олександрович; Шпак, Олександр Тихонович; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Волинський державний педагогічний університет ім. Лесі Українки; Лабораторія педагогічної технології
Примірників всього: 2
фб (1), КСХ (1)
Свободны: фб (1), КСХ (1)
Знайти схожі

8.
74
Г19


    Ганопольський, Олександр Романович.
    Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / О. Р. Ганопольський ; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса). - Одеса : ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 1996. - 22 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутній вчитель--інженер
   автореферати дисертацій--професійна освіта



Дод.точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
158.9
О-35


    Овчарова, Раиса Викторовна.
    Практическая психология в начальной школе [Текст] : научное издание / Р. В. Овчарова. - М. : Сфера, 1996. - 240 с. - Библиогр.: с. 235-236. - ISBN 5-89144-007-5 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.8
РУБ 158.9
Рубрики: Готовність до школи
   Страх шкільний--корекція

   Запущеність--соціально-педагогічна--профілактика--корекція

   Вчитель--початкові класи--самовдосконалення

   Корекційно-розвиваючі ігри

   Початкова школа--практична психологія


Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

11.
74
В73


    Вонсович, Валентина Павлівна.
    Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / В. П. Вонсович ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1998. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: історія педагогіки
   контроль засвоєння знань

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

12.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12
Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16
Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20
Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24
Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31
Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36
Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39
Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43
Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47
Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52
Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57
Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61
Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65
Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68
Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72
Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76
Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81
Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85
Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89
Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94
Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98
Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102
Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107
Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112
Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116
Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120
Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124
Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127
Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132
Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Музична освіта в Україні
   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Здібності музичні--розвиток

   уроки музики

   Викладання музики



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

13.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6
Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17
Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22
Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26
Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38
Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42
Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54
Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58
Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62
Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69
Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72
Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75
Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79
Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86
Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91
Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94
Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104
Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110
Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113
Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117
Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121
Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128
Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132
Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136
Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144
Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149
Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156
Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169
Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175
Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179
Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185
Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190
Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195
Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198
Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207
Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210
Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель"
   Педагогіка творчості

   Екологічна культура--студенти

   Здібності музичні--розвиток

   Ігри народні

   Педагогіка співробітництва

   Стохастика--розв’язання задач

   Лижний спорт

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Підготовка спеціалістів--наукова організація

   Підліткові клуби

   уроки музики

   "Історія Русів"--вивчення у школі

   Літня педагогічна практика--готовність студентів

   Творчість дитяча

   Самоконтроль--учні

   Сновидіння

   Гештальт-психологія

   Початкова школа--навчання

   Екологічна криза

   Імідж

   Психолог--роль

   Чернігівщина--соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна преса


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Знайти схожі

14.
74
К64


    Коновальчук, Іван Іванович.
    Формування у майбутніх учителів умінь проектувати виховну діяльність [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / І. І. Коновальчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутній вчитель
   уміння

   виховання

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

15.
74
Г94


    Гунько, Степан Олександрович.
    Формування системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / С. О. Гунько ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: майбутній вчитель початкових класів
   інформаційні технології навчання

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

16.
74
Х76


    Хомич, Валерій Феодосійович.
    Проблема формування творчої особистості вчителя (на матеріалі вітчизняної педагогічної спадщини 1917-1930 рр.) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / В. Ф. Хомич ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: вчитель--формування особистості
   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

17.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 14. Полісся в історичному та культурологічному контексті: до 195 річчя заснування Ніжинської вищої школи / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 242 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.00 грн., 6.85 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про реалізацію комплексної цільової програми "Вчитель" у Ніжинському державному педагогічному університеті імені Миколи Гоголя / В. П. Яковець. - С .5
Воропаєв, В. А. Гоголь и Государь Николай Павлович / В. А. Воропаєв. - С .16
Виноградов, И. А. Гоголь и Н. Н. Шереметева в их отношении к декабристам / И. А. Виноградов. - С .29
Николаенко, А. И. Гоголь и Кукольник / А. И. Николаенко. - С .46
Милюгина, Е. Г. "Эстетическая историософия" Н. В. Гоголя и университетские идеи иенских романтиков / Е. Г. Милюгина. - С .56
Киченко, А. С. О поэтике гоголевских пейзажей / А. С. Киченко. - С .64
Обийкіна, С. П. Розвиток ад’єктивованих і субстантивованих значень у дієприкметниках (на матеріалі новелістики Є. Гуцала) / С. П. Обийкіна. - С .67
Зеленько, А. С. Історико-філологічна спадщина науковців Ніжинської вищої школи (про укладення словника діалектної лексики Східного Полісся) / А. С. Зеленько. - С .74
Бойко, Н. І. Внутрішня форма як показник експресивної лексичної одиниці / Н. І. Бойко. - С .80
Топтун, В. М. Способи словотворення у зоонімії Чернігівщини / В. М. Топтун. - С .89-95
Торкут, Н. М. Категорія humanity як концептуально-змістове ядро етико-виховного трактату Томаса Еліота "Правитель" (1531) / Н. М. Торкут. - С .96
Самойленко, Г. В. Перші кроки і злети поетичної творчості Євгена Гуцала / Г. В. Самойленко. - С .105
Пугач, В. М. Деякі граматичні особливості виданих В. І. Рєзановим драм XVII - початку XVIII ст. / В. М. Пугач. - С .116
Андрощук, Ф. А. О времени и обстоятельствах возникновения Шестовицкого археологического комплекса / Ф. А. Андрощук; Ф. А. Ангрощук. - С .119
Пусь, В. М. Денежная система на малороссийской территории Брянщины в XVII - начале XVIII вв. / В. М. Пусь. - С .122
Пилипчук, О. Я. Михайло Максимович як зоолог, натурфілософ-еволюціоніст та українознавець ХІХ століття / О. Я. Пилипчук, Т. В. Крамкова. - С .126
Самойленко, О. Г. Спадщина істориків Ніжинської вищої школи в історіографії ХІХ - ХХ ст. / О. Г. Самойленко. - С .131
Дудко, О. О. Олександр Лотоцький: сімнадцять років у "російському Римі" / О. О. Дудко. - С .148
Коник, О. О. Політичні обставини обрання депутатів першої Державної думи російської імперії від Чернігівської губернії / О. О. Коник. - С .152
Григорчук, П. С. Хліборобський дух на Полтавщині в 1918 р. та його роль у встановленні гетьманату / П. С. Григорчук, О. І. Яременко. - С .153
Страшко, Е. М. Гоголівська вища школа у розвої 20-30-х рр. / Е. М. Страшко. - С .156
Петренко, Є. Д. Переселення козаків і селян з Лівобережної України на Північний Кавказ (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Є. Д. Петренко. - С .162
Рудик, С. К. Кінь у житті, побуті та культурі наших далеких предків / С. К. Рудик, К. С. Рудик. - С .166
Шапоренко, В. В. Портретний живопис у художній колекції Г. П. Галагана: галерея родинних портретів / В. В. Шапоренко. - С .171
Самойленко, Г. В. Ніжинському філологічному - 125 років / Г. В. Самойленко. - С .177
Ситий, І. М. Церковні печатки XVI - XX ст. / І. М. Ситий. - С .184
Зеленська, Л. І. Листи Сергія Єфремова до Михайла Коцюбинського / Л. І. Зеленська. - С .192
Михайльский, Е. Н. Внезапная кончина В. К. Кукольника. Временное правление Гимназии высших наук князя Безбородко / Е. Н. Михайльский. - С .219
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР) + 83.3(4РОС)5-8
РУБ


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Максимович, Михайло Олександрович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Примірників всього: 6
фб Гоголіана (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2), фб (1), ав (1)
Свободны: фб Гоголіана (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

18.
88
М17


    Максимчук, Наталія Петрівна.
    Психологічні особливості становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Н. П. Максимчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: Майбутній вчитель
   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

19.
74
Г52


    Главацька, Ольга Леонідівна.
    Проблема підготовки майбутніх учителів до статевого виховання учнів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / О. Л. Главацька ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТДПУ ім.В.Гнатюка, 2000. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутній вчитель
   виховання статеве

   автореферати дисертацій--професійна освіта



Дод.точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

20.
74
П18


    Парасюк, Іван Андрійович.
    Виховання любові до дітей як структурного компонента професійної готовності майбутнього вчителя [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія та методика виховання / І. А. Парасюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутній вчитель
   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 6420
Кількість відвідувачів 511
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя