Пошуковий запит: <.>K=вчителі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 741
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Коломойць С. Д. “Методична імпровізація” як ознака професіоналізму вчителя/С. Д. Коломойць // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 15.-С.2-5.
|
>2.
| Глинський Я. М. Яку мову програмування вивчати у школі (матеріали для дискусії)/Я. М. Глинський, Л. В. Палюшок // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 8.-С.9-19.
|
>3.
| Горгош Л. Яка буває інтеграція? У цьому варто розібратися/Л. Горгош // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 9.-С.32-35.
|
>4.
| Щербина Т. В. Як попередити конфлікти на уроці/Т. В. Щербина // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 13.-С.27.
|
>5.
| Грицак Т. Як оптимізувати роботу в Excel: підказки користувача/Т. Грицак // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2018,N N 9.-С.58-62.
|
>6.
| Калошин В. Як не згоріти на роботі/В. Калошин // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 10/12.-С.84-87.
|
>7.
| Ониськів Т. Як не заблукати в морі інформації/Т. Ониськів // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 9/10.-С.32-37.
|
>8.
| Садкіна В. І. Як знайти золоту середину? Вчительські ролі/В. І. Садкіна // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 1.-С.7-10.
|
>9.
| Лонна Е. Як відобразити роль жінок в історії/Е. Лонна // Історія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2016,N N 1.-С.48-51.
|
>10.
| Чуб Н. В. Як блискуче провести урок перед відеокамерою/Н. В. Чуб // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 33.-С.Актуальні діалоги. - № 11. - С. 3 - 5.
|
|
|