Пошуковий запит: <.>K=вчителі-словесники<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--моделювання уроків Кл.слова (ненормовані): логіка пізнавальної діяльності -- шляхи аналізу -- принципи групування літературних творів -- компетентності -- макроструктура уроку -- мікроструктура уроку -- вчителі-словесники Анотація: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури, стверджуючи, що ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
>2.
| 74.204.2 Г 14
Гайченко, Ольга. Організація роботи шкільного методичного об’єднання вчителів-словесників. Заняття №1 [Текст] / О. Гайченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2014. - N 10. - С. 2-8.
ББК 74.204.2 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--методична робота Кл.слова (ненормовані): шкільне методичне об’єднання -- методичні об'єднання вчителів -- вчителі-словесники
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості [Текст] / Ольга Куцевол> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 15-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--види, типи уроків Кл.слова (ненормовані): вчителі-словесники -- методична творчість -- моделювання уроку літератури -- структура уроку -- професійно-креативні якості вчителя-словесника Анотація: У статті обгрунтовується креативогенний характер уроку літератури, розкривається механізм моделювання сучасного уроку літератури як творчий процес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
>4.
|
Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника [Текст] / О. Куцевол> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 18-22
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Вчителі-словесники--тренінг креативних якостей Кл.слова (ненормовані): тренінг креативних якостей -- тренінг творчості -- вчителі-словесники
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>5.
|
Маленко, О. О. Дидактичний лексикон [Текст] : афірмація / О. О. Маленко> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 7-9.
Рубрики: Вчителі-словесники--методична майстерність Вчителі--дидактичний лексикон Кл.слова (ненормовані): вчителі-словесники -- вчителі-філологи -- дидактичні засоби -- освітній контент -- лексичне оновлення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Маленко, О. О. Дидактичний лексикон [Текст] : брейнстормінг / О. О. Маленко, О. В. Муслієнко> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 4-6.
Рубрики: Вчителі--дидактичний лексикон Вчителі-словесники--методична майстерність Кл.слова (ненормовані): вчителі-словесники -- вчителі-філологи -- мозковий штурм
Дод.точки доступу: Муслієнко, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Пентилюк, Марія. Теоретичні засади методики навчання української мови [Текст] : на допомогу вчителеві-словеснику / М Пентилюк> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 2-6. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгводидактика Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- підготовка філологів -- вчителі-словесники -- когнітивна лінгвістика Анотація: Мета статті - визначити найголовніші завдання сучасної української лінгводидактики, спираючись на теоретичні положення вітчизняних і зарубіжних учених, досвід підготовки майбутніх філологів у вищій школі та практичну діяльність учителів-словесників середніх освітніх закладів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|