Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вікова психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
74
З-99


    Зязюн, Іван.
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Психологічна педагогіка--історія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
156(075.3)
Д 79


    Дубініна, Катерина Віталіївна.
    Вікова психологія [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів / К. В. Дубініна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Факультет педагогіки і психології, Кафедра психології і педагогіки. - К. : СЛОВО, 2017. - 175, [1] с. : табл. - Літ: с. 175. - ISBN 978-966-194-264-5 : 68.00 грн.
УДК
ББК 88.374я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Психологія розвитку

   Психічний розвиток

   Дитяча психологія

   Психологія школяра

   Психологія дорослої людини

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

   
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- практична психологія -- здоров’я людини -- самопідготовка -- психологія розвитку -- вікова психологія -- дитяча психологія -- психологія дітей шкільного віку -- психологія дорослих -- практичні задачі з вікової психології
Анотація: Навчально-методичний посібник призначений для самостійного оволодіння навчальним курсом "Психології розвитку та вікова психологія". Система завдань передбачає розкриття ключових понять кожної теми, містить формалізовану структуру головних логіко-психологічних елементів, включає розгортання смислових та змістовних блоків у запитаннях, альтернативно-тестових завданнях.


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Факультет педагогіки і психології. Кафедра психології і педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
156(075.3)
В 64


   
    Возрастная психология [Текст] : конспект лекций / сост. М. В. Оленникова. - М. : АСТ ; СПб. : Сова, 2006. - 126 с. - ISBN 5-17-026813-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.374я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--вікова психологія
   Дошкільний вік--психологія

Кл.слова (ненормовані):
старческий возраст -- взрослый человек -- старшеклассник -- подросток -- вікова психологія -- ранний возраст -- младший школьник


Дод.точки доступу:
Оленникова, М. В. \сост.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
88.840
Р 25


    Ратанова, Тамара Анатольевна.
    Возрастные особенности дифференцированности и интегрированности когнитивных структур у школьников / Т. А. Ратанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 34-41. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Інтелект--дослідження--школярі
Кл.слова (ненормовані):
диференційованість -- інтегрованість -- диференціація -- інтеграція -- когнітивні структури -- семантичні підструктури -- перцептивні підструктури -- вікова психологія -- школярі
Анотація: Розглядаються вікові особливості і динаміка процесів диференційованості та інтегрованості когнітивних структур у школярів молодшого шкільного, молодшого і старшого підліткового віку. Досліджено внутрішні взаємозв’язки інтелектуальних показників і часу диференціювання (сенсорного, перцептивного, тотожності-відмінності, семантичного), а також між ними.


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Ушакова, Е.
    И взрослые бывают "трудными" [Текст] / Е. Ушакова // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N7. - С. 92-94 . - ISSN 1562-1308
ДРНТІ
ББК 88.384
Рубрики: Психологія--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88.37
Х 21


    Харламенкова, Н. Е.
    Научные основания и теоретико-эмпирическое переосмысление принципа детерминизма в субъектно-деятельностном подходе / Н. Е. Харламенкова // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 2. - С. 17-28. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.37 + 88.374
Рубрики: Психологія--психологія особистості--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- вікова психологія -- суб’єктно-діяльнісний підхід -- детермінізм -- психологічна безпека -- проблема психологічної безпеки
Анотація: На матеріалі наукових досліджень розглядаються проблеми психологічної безпеки особистості різних вікових категорій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Матвеева, Е. Ю.
    Особенности функций программирования и контроля у учеников первого класса [Текст] / Е. Ю. Матвеева, А. А. Корнеев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 10-19. - Библиогр.: 42 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Програмування--контроль--нейропсихологія
   Нейропсихологія

   Керуючі функції--емпіричне дослідження--початкові класи

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
програмування -- контроль -- нейропсихологія -- керуючі функції -- емпіричне дослідження -- початкові класи -- довільна регуляція уваги -- вікова психологія
Анотація: Представлены результаты анализа особенностей функций программирования и контроля внимания у первоклассников, обучающихся в общеобразовательной массовой школе. Для оценки этих функций использовалась модификация компьютерной методики Dots, разработанной А. Даймонд.
Представлені результати аналізу особливостей функцій програмування і контролю уваги у першокласників, які навчаються в загальноосвітній масовій школі. Для оцінки цих функцій використовувалась модифікація комп'ютерної методики Dots, розробленої А. Даймонд.


Дод.точки доступу:
Корнеев, А. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
159.922.6
М 33


    Матвійчук, О.
    Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 32–37. - Зміст: Покоління X: діти з ключем на шиї ; Покоління Y: "все й одразу" ; Покоління Z: "якщо є Google, то я всесильний" ; Як усім порозумітися?
УДК
Рубрики: Вікова психологія--покоління X, Y, Z
   Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- покоління X -- покоління Y -- покоління Z -- психологічні особливості -- характеристики -- особливості навчання -- порозуміння -- вихователь-методист
Анотація: У статті для вихователя-методиста подано інформацію про психологічні особливості різних поколінь педагогів і батьків для вибору форми організації методичної роботи з педагогами та взаємодії з батьками вихованців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Максименко, С. Д.
    Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 14-17. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Особистість--самореалізація--медіапростір--Україна
   Медіаосвіта--актуальні питання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- он-лайн -- ризики -- безпека дитини -- саморозвиток -- віртуальний простір -- вікова психологія
Анотація: Розкрито психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини, а також психічні механізми привабливості інтернет-простору в дошкільному віці, у молодших школярів, в ранньому підлітковому й старшому підлітковому віці. Запропоновано рекомендації з підвищення безпеки дитини в інтернеті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 20.08.2024
Кількість запитів 4683
Кількість відвідувачів 659
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя