Пошуковий запит: <.>K=вікові особливості<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Рагозіна В. Перші кроки до мистецтва, або Як організувати художню діяльність дітей раннього віку/Вікторія Рагозіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 12(145).-С.49-53.
|
>2.
| Швед І. Педагогіка здоров’я у формуванні зростаючої особистості/І. Швед // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 5/6.-С.54-57.
|
>3.
| Ольховська Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників/Т. О. Ольховська // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.20–23
|
>4.
| Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N №3.-С.7–19
|
>5.
| Соловйова Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника/Людмила Соловйова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.34–39.
|
>6.
| Дідич М. Кожному в пісочниці погратися хочеться/Марія Дідич // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.46–51.
|
>7.
| Возрастные особенности восприятия мультфильмов дошкольниками/Е. О. Смирнова, М. В. Соколова [и др.] // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.33-45
|
>8.
| Матяш Н. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології/Н. Матяш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 1/2.-С.35-39
|
>9.
| Богуш А. Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації/А. Богуш, Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 3.-С.4-13.
|
>10.
| Водоп’янова В. Молодший школярик: навчаймо бережно/В. Водоп’янова // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.58-59
|
|
|