Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вікові особливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
37.015.3:159.952.13
О-56


    Ольховська, Т. О.
    Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників / Т. О. Ольховська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 20–23. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Пізнавальна активність учнів
Кл.слова (ненормовані):
старший підлітковий вік -- вікові кризи -- почуття дорослості -- рання юність -- пізнавальна активність -- вікові особливості
Анотація: Надано психолого-педагогічну характеристику двом віковим періодам – старшому підлітковому й ранній юності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
88.8
В 64


   
    Возрастные особенности восприятия мультфильмов дошкольниками / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова [и др.] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 33-45 : табл., рис. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--мультфільми--сприйняття
Кл.слова (ненормовані):
сприйняття -- розуміння -- суб’єктивна ідентифікація -- мультфільми -- персонажі -- сюжет -- вікові особливості -- авторська позиція -- дошкільнята
Анотація: Досліджено проблему сприйняття мультфільмів дітьми 5-6 років. Представлено результати дослідження особливостей розуміння дошкільнятами сюжету мультфільмів, ідентифікації з його героями та можливість створення розповідей за мотивами мультфільму.


Дод.точки доступу:
Смирнова, Елена Олеговна; Соколова, Мария Владимировна; Матушкина, Наталья Юрьевна; Смирнова, С. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
88.8
В 27


    Веленко, А.
    Діти і макросередовище. Неформальне спілкування, тусовки, перебування поза межами школи, ранні статеві стосунки [Текст] / А. Веленко // Психолог. - 2010. - N 39(жовтень). - С. 20-22.
ББК 88.8
Рубрики: Підлітковий вік--психологія
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості -- поради батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.100.58
Д 11


    Дідич, М.
    Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 46–51. - Зміст: Структура ігрової діяльності з піском ; Організація ігор з дітьми різного віку ; Ігри математичного змісту ; Конструювання ; Соціально-ігрове моделювання ; Додаток : Ігрові вправи математичного змісту з піском.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дидактичні ігри -- ігри з піском -- ігрова діяльність -- вікові особливості -- ігри математичного змісту -- конструювання -- соціально-ігрове моделювання -- ігрові вправи
Анотація: У статті йдеться про позитивний вплив ігор з піском на загальний розвиток дітей. Подано деякі правила щодо організації ігрової діяльності з піском.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Богуш, Алла.
    Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації / А. Богуш, Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 3. - С. 4-13.
ББК 74.102.12
Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- класифікація мовленнєвих занять -- методичні аспекти занять -- організація інтегрованих занять -- види інтегрованих занять -- інноваційні методи і засоби -- вікові особливості -- ефективність занять -- дошкільний вік -- мовленнєва компетенція дошкільників -- основи мови і мовлення
Анотація: У статті надаються рекомендації для вихователя, щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.2
В 62


    Водоп’янова, Вікторія.
    Молодший школярик: навчаймо бережно [Текст] / В. Водоп’янова // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.2
Рубрики: Молодші школярі--ставлення до навчання--виховання
   Психологічні процеси--вікові особливості--початкова школа

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- ставлення до навчання -- виховання -- пізнавальні процеси -- відчуття -- мислення -- мотиваційна сфера -- увага -- психологія навчання -- початкова школа -- психологічні процеси -- вікові особливості
Анотація: У статті розповідається про навчання дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано вікові особливості деяких психологічних процесів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.


    Швед, Ірина.
    Педагогіка здоров’я у формуванні зростаючої особистості [Текст] / І. Швед // Рідна школа. - 2020. - N 5/6. - С. 54-57.
Рубрики: Педагогіка здоров’язберігаюча
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка здоров’я -- здоров’язбереження -- здоров’язбережувальні технології -- Нова українська школа -- життєві компетентності -- здоровий спосіб життя -- вікові особливості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.015.31:73/76](477)
Р 14


    Рагозіна, В.
    Перші кроки до мистецтва, або Як організувати художню діяльність дітей раннього віку [Текст] / Вікторія Рагозіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 12(145). - С. 49-53.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--діти раннього віку
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- художнє виховання -- художня діяльність -- вікові особливості -- різнобічна діяльність -- художнє сприймання -- художньо-продуктивна діяльність -- образотворче мистецтво -- форми взаємодії
Анотація: У статті розповідається про розвиток у дітей раннього віку сприймання образотворчого мистецтва та організацію різних видів художньої діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Кочерга, Олександр.
    Психофізіологічний портрет шестирічного першокласника [Текст] / О. Кочерга // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 21-25.
Рубрики: Першокласники--вікові особливості--психологія
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- шестирічні діти -- вікові особливості -- психологія -- поведінка першокласників -- агресивність -- запальність -- пасивність -- гіперактивність -- здібності
Анотація: У статті розповідається про вікові, мовні, пізнавальні особливості шестирічної дитини. Подано поради й тести, що можуть бути використані вчителем у навчальному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 58175
Кількість відвідувачів 709
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя